Wow, dat zag ik dus echt niet aankomen.. Zonde! Vond Atari een matige ontwikkelaar maar het kon ermee door..
Mwoah, dat viel wel te verwachten, tegenvallende verkopen de laatste jaren en weinig toppers die van de studio(Infogrames, ik weiger om die lui de legendarische naam van Atari te laten gebruiken ) afkwamen.
Alle ps2 DBZ spellen zijn gemaakt door dimps of spike Atari heeft geen 1 dbz game gemaakt alleen maar gepublished
Atari bestaat al lang niet meer. Eén of ander bedrijf heb de naam van Atari over gekocht om daar mee gebruik van te maken om spellen te verkopen. Maar met de naam alleen redt je het niet in de game industrie.
Zat er dik in, ik geloof niet dat Atari de laatste jaren toppers heeft uitgebracht. In de 80's en 90's konden ze nog wel mee met de gang maar sinds de wederopstanding van Atari is er niks fatoenlijks uitgekomen.
Enkel uitgegeven door Atari, dus daar komt geen verandering in. Zelfde verhaal als hierboven. Er komt in principe niet veel verschil. Atari's goede games van de laatste tijd zijn toch enkel uitgegeven door ze, wat ze nu dus alleen nog gaan doen.