Fitness [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Escobar, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

Ashavan Guest

Even me stash aangevuld voor de komende maanden. Die blauwe caps zijn nog Drive wat over was van die samples. Geinig spul.

Volgende week me cardio verdubbelen. Heb kart endurance toernooi zondag. 4 heats van 90mins is pittig.

*gaat even Tenacious D op cd branden om straks te kijken* Ga eens wat gamen en films kijken, beetje op me gitaar raggen, is ook al weer lang geleden, van het weekend en iets minder met BB Boeken e.d. :p

Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2007
  2. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0

Dit was van de zomer, je kan me niet goed beoordelen zo maarja betere foto's heb ik eigenlijk niet op dit moment. Misschien binnekort eens wat betere maken 8)

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    nice die buikspieren, zieke aders bij je hand:)

4. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    lol, die aders is vanwege de hitte dat ziet er normaal niet zo uit

5. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    haha mag toch hopen van niet nee:p hoelang ben je al aan het trainen trouwens?

6. Ashavan

Ashavan Guest

Dacht ff: "zo...die ecto esco staat behoorlijk droog op die foto" :p
    Had eerlijk gezegd een bredere gast verwacht met jouw stats ;)

-edit-
    Even een late edit
    Mijn sport schema en andere zooi Heb het net opgeschoond. Beantwoord ook de vraag of je vooruitgang ziet qua sporten en alles.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2007
  7. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Bij elkaar zo'n 4,5 jaar waarvan 3 jaar echt serieus.

Haha tja ik zei ook al dat het een slechte foto is, heb em ook ff offline gehaald omdat het niet echt een goed beeld geef. Het was in de zomer waar ik sowieso altijd minder eet en ook minder weeg.. Over die stats, mensen die me niet kennen kijken er ook van op, blijkbaar zie ik er niet zo sterk uit :p.

Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  8. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, foto's zeggen ook niet altijd alles Escobar.

Het gaat er om hoe je irl eruit ziet. En of je nog normale casual kleren past ;)

9. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0

moet biceps zijn neem ik aan... maar dat snap ik dat je rug voor biceps moet doen ...

ben zelf grotendeels ecto/meso

zal er al over te twijfelen om schouders ook bij de borst en triceps te doen maar dacht dat het dan te veel zou worden voor 1 training dat 2 spiergroepen specifiek aanpakken beter is.

10. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt maar net aan de intensiteit per training.

11. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    met kleren heb ik (nog:+) haast geen problemen, alles XL dat wel, spijkerbroeken knellen soms nogal.

Hier nog een filmpje van de bankdrukmarathon voor de eventuele ongelovigen over men stats (is later nog 5kg bijgekomen)}:]

[yt]TiXWCNA0BI4[/yt]

Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zie niks meer en door je te quoten en wat te knippen en plakken kom ik er ook niet uit. Laat zien die foto! :thumbs:

13. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    mijn doel:

wil niet zo'n supersixpack als de meeste beachboy's hebben beetje is niet erg maar moet niet overdreven zijn zoals die trechter van paar pagina's terug die zijn benen niet getraind heeft.

14. Ashavan

Ashavan Guest

Moest inderdaad biceps zijn :p

Zelf zou ik zo wie zo geen triceps/biceps bij elkaar op dezelfde dag doen. Tenzij je een UB/LB of FB variant hanteerd.

Diesel is een mooi voorbeeld om naar toe te werken overigens.

@Esco.
    Dat ging zo easy dacht dat je wel een setje zou vol maken met dat gewicht ;)

--
    Gister iets aparts. Dacht laat ik eens gaan smal opdrukken en kijken hoe ver ik kom. Springt de kat opeens op me rug. Extra intensiteit, maar wel vaag rofl.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2007
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Lelijke borstspiere (lijken wel te hangen), afhangende schouders. Nope niet mijn ding.

Gisteren trouwens een record gepakt bij T-Bar

95 kg 5x!!
    Was eigenlijk nog nooit zwaarder gegaan dan 75-80 kg, maar ik had gisteren de smaak te pakken. Moest eigenlijk barbell row doen, maar ik train op zondag wel eens bij een andere gym waar ze wel een t-bar hebben.

Ik kan niet echt zeggen dat ik een voorbeeld heb hoe ik er uit wil zien. Als we het over bekende acteurs ed hebben, kan ik wel wat met the rock:

16. Ashavan

Ashavan Guest

Denk dat die hangende schouders en tieten te maken heeft met zijn pose op die film. Normaal ziet die gast er bruter uit zoals in Riddick films.

95KG T-Bar :eek:

Als ik voorbij de 45kg ga is het gevoel van uitglijden er. Maar goed ik improviseer dan door een barbell met 1 kant tegen een muur te zetten en de andere kant met gewichten vol te laden.

-Edit-
    Ok die linker tiet van diesel hangt echt. Wat meer incline werk zou de bovenkant borst beter tonen. Maar op nieuwere foto's is dat allemaal weg gewerkt.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2007
  17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nee geen 80, 95 nu dus :+

Hoe hou je de barbell dan vast? Want daar zijn aparte stangetjes voor die om de barbell heen passen.

18. Ashavan

Ashavan Guest

was nog bezig met editen. is nu 95 ;)

Die BB pak ik aan uiteinde ribbels tegen de ring aan van de gewichten aan. hand boven hand. niet ideaal maar werkt.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hmm das wel klote. Er zijn dus stangetjes die in het midden een ring er aan hebben zitten met de doorsnee zo groot als de dikte van een barbell. Dan hang je dus eerst de schijven er aan en vervolgend die stang er overheen, werkt prima!

20. Ashavan

Ashavan Guest

Enig idee hoe die stangetjes er uit zien?

Bij ons heb je zo'n grabbelbak met van alles en nog wat erin. Van de week zag ik een riem, 2 bandjes waarmee je de pulley kunt ombuigen naar zo'n been side raise oefening, wat sluiters, verschillende stangetjes en touwen voor de LAT/Kabel apparaten.

Als ik weet waar naar te zoeken zou helpen :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina