[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jep! En ik heb 'm voor 14:00 besteld dus heb 'm morgen in huis! :)

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    McLaren verliest hoger beroep 'benzine-affaire'.

Had het ook niet anders verwacht.
    Kimi :thumbs:

Official FIA Press Release

DECISION OF THE INTERNATIONAL COURT OF APPEAL
    16.11.2007

The FIA International Court of Appeal met in London on Thursday, November 15, 2007, to examine an appeal lodged by the Motor Sports Association (MSA) on behalf of its licence-holder Vodafone McLaren Mercedes against the decision (document 41) of the Panel of the Stewards of the 2007 Brazilian Grand Prix dated 21 October 2007 and counting towards the 2007 FIA Formula One World Championship.

Following a report from the Technical Delegate indicating that the temperature of fuel pumped into the cars N°9 - Nick Heidfeld, N°10 - Robert Kubica, N°16 - Nico Rosberg and N°17 - Kazuki Nakajima, was more than 10 degrees centigrade below ambient temperature, the Stewards of the Meeting met to consider whether a penalty should be imposed. Having heard the evidence they decided not to impose a penalty as they had sufficient doubt as to both the temperature of the fuel on board the car and to the true ambient temperature.

Having heard the explanations of both parties and having examined the various documents and other evidence, the Court decided that the appeal lodged by Vodafone McLaren Mercedes is inadmissible.

The International Court of Appeal was presided over by Mr Jan STOVICEK (Czech Republic), elected President, and composed of Mr John CASSIDY (United States), Mr Vassilis KOUSSIS (Greece) and Mr José MACEDO e CUNHA (Portugal).

The full text of the International Court of Appeal’s decision is available, on request, from the secretariat of the FIA International Court of Appeal in Paris.

For further information on the FIA, please consult our Internet site:
    www.fia.com

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen maar beter natuurlijk, hopelijk geen gezeik meer en de aandacht naar '08.

4. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    de Spyker in zijn nieuwe kleuren doet me erg denken aan een Minardi.

Dat imago past denk ik ook wel voor 2008, behoorlijk saai en kleurloos.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is dat de Force 1 India voor 2008? Ziet 'r inderdaad tamelijk saai uit, maar als ie maar hard gaat is't goed toch?

6. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    Nou, er wordt geen nieuwe auto gemaakt voor Force India, en die B-spec Spyker was nou ook niet super.

Ik denk dat ze met die auto hopeloos achteraan zullen staan, zeker omdat de directe concurrentie zoals Torro Rosso en Super Aguri gewoon meedoen voor de punten en wat blijft er in het achterveld dan nog over?

Alleen Force India en misschien af en toe een Williams of misschien weer een mislukte Toyota.

Misschien dat ze in de loop van het seizoen een deal kunnen sluiten om een kant en klaar design van een ander team te kopen dat zou tenminste reden geven om mee te blijven doen.

Nu is het nog steeds niet veel meer dan een rijdend reclamebord achteraan. Hopelijk zetten ze wel een snelle coureur naast Sutil die goed kan starten, dan kunnen ze tenminste nog mooi in de weg rijden.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zie je 't zo slecht in voor Force India? Sutil reed best goed de laatste races. Ik zie ze ook als een rijdend reclamebord, maar ik denk niet altijd achteraan. Tenminste, dat hoop ik.

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Al sinds jaren volg ik de F1 niet meer,maar sinds de antourage contact tussen Damon Hill en Shumi waardoor hij toch wereldkampioen werd was bij mij het dieptepunt bereikt in die sport.

Wel was ik blij in zo'n interview dat een jounalist Kimi Raikonen vroeg,isn't it wonderfull to get second place on a Champion like Shumi?

En onze Raikonen daarop geantwoord,what the hell can i buy from the second place?

echt super:)

Maar anyway,waarom zou ik nu weer de F1 moeten checken,zijn er veranderingen en word er nu weer echt geracet?
    Heb wel na die tijd nog gekeken maar sinds 2 jaar terug niet meer aan volgen.

Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat team dat nu toevallig Force India gaat heten, zal volgend jaar wel weer een andere naam krijgen. Sinds Jordan dat team heeft verkocht wordt het alleen maar als een stuk speelgoed gebruikt door rijke mensen die er dan mee kunnen pronken. Deze sjeik of wat die man ook is, wil ook gewoon even voelen hoe het is om aanzien en een eigen F1-team te hebben. Maar na niet al te lange tijd zal dat ook wel weer gedaan zijn als ie merkt dat ie steeds laatste staat. Dan vindt ie het toch niet zo leuk meer en verkoopt ie het team doodleuk aan de volgende bobo die ook even zijn naam wil promoten.

10. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. :)

Toyota heeft Glock bevestigd als tweede rijder naast Trulli, betekent dus dat Alonso terugkeert naar Renault.

11. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ralf heeft wel interesse in het overgebleven stoeltje bij McLaren. :9

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Die gast kan ook werkelijk alles :+

13. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hij heeft ook de International Challenge of Go-Kart Champs gewonnen in Florianopolis, Brazilië gisteren...

14. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast is goed bezig.

15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is ie met 'pensioen'. 8)

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Zowel Ralf als Fisichella gaan gaan volgende week testen voor Force India, als ik hun was zou ik toch echt een punt zetten achter m'n F1-carrière.

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Tja, ik weet niet of ik dit wel leuk vind. Als ie nu zou stoppen, gaat ie weg als grote naam met veel GP's achter z'n naam en een echte subtopper, een racewinnaar. Nu kan ie op een waardige manier afscheid nemen van de sport. Als ie straks een jaar achteraan gaat bungelen in zo'n overbejaarde Jordan, zal z'n reputatie heel snel dalen en zal hij met de staart tussen z'n benen de F1 verlaten.

De reden dat ik ook fan van Fisico werd, was omdat hij me in 1997 opviel vanwege leuke prestaties. Aan Verstappen had je toch niets, dus een Nederlander supporten, had geen zin. Maarja, als hij nou achteraan gaat rijden, heb ik daar ook niets aan.

Naja, voordeeltje is wel dat ie richting de 200 GP's kan gaan :)

Edit/:

Zou trouwens wel grappig zijn aan de ene kant als Ralf en Fisico bij dit team afscheid zouden nemen. Ze hebben hier tenslotte ook hun eerste volledige seizoen gereden, ook als teamgenoten. Dan zou het toch wel leuk zijn als wéér als teamgenoten ook afscheid nemen bij opnieuw hetzelfde team (na een paar overnames dan) :D

Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Samen zullen ze sowieso niet bij Force India gaan rijden want Sutil heeft al bevestigt dat hij volgend jaar ook voor Force India zal gaan rijden

19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht eerst dat het niet klopte wat je zei omdat Fisico begon bij Minardi maar je had het ook over hun eerste volledige seizoen. Scherp gezien. :)

20. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    Sutil kan ook nog in de McLaren stappen, dan is er weer een extra plaats bij Force India. Volgens mij willen ze ook graag vers bloed bij McLaren, en Rosberg mag helaas niet van oom Frank W.

Niet dat ik denk dat dat zal gebeuren, maar als Hamilton zijn teamgenoot kiest, wordt het zeker Sutil.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina