De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    sjongejongejonge

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nederland de lul ole ole O-):+

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Pff, Rusland ook al achter tegen Israel. Schotland er nu uit. :{ Jammer, maar voor Rusland kan het nog gelukkig. Hopelijk trekken ze het recht.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zeker die buitenspelgoal van Schotland vergeten en die onterechte afgekeurde goal van Italië? :emo: Wees eens objectief jongen. En die 1-2 deed er toch amper toe voor Italië aangezien ze met een gelijkspel ook zo goed als door waren.

't Is alleen lullig voor Schotland want die had ik het zeker gegund t.o.v. Frankrijk.

WIJ ZIJN ER GEWOON WEER BIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Israël - Rusland 1-1

Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  5. Drogba

Drogba Guest

Ik ben ook objectief, denk je dat ik niet wist dat die goal van Schotland onterecht was en Italië onterecht eentje afgekeurd kreeg. Ik vind het alleen jammer dat ze het niet gered hebben

Je zag duidelijk dat ze het te graag wilden maar niet goed genoeg speelden, die McFadden kon makkelijk bij zijn kans de bal naar miller geven die hem er makkelijk in kon tikken. Daarnaast miste Miller een open doel. Miller en Boyd in de basis met McFadden in de vleugel leek me verstandiger maar goed dat avontuurtje is nu voorbij.

Wel zuur overigens voor Hiddink en Rusland. Nu moet Engeland zonder twee belangrijke spitsen winnen van een Croatië die al uitgespeeld is willen ze kwalificeren mits Rusland ook verliest.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb Oranje niet gezien:D Ik ben er echt blij mee dat ik vandaag moest werken!

Waar ik echt treurig om ben is Schotland. Mijn sympathie voor de Schotten schuif ik niet onder stoelen en banken. Nu heb ik Italië heel hoog zitten, maar de Fransen absoluut niet.

Ook zuur: Rusland. Nu gaat het heel moeilijk worden voor Hiddink. Als Engeland woensdag gelijkspeelt tegen Kroatië is het definitief exit!

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Kroatië gaat winnen in Engeland :thumbs:

Modric, Da Silva, Srna zijn allemaal uitstekende voetballers. Hopelijk worden ze ook opgesteld :+

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt het live uitgezonden en zo ja, waar en hoe laat? :)

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Engeland - Kroatië? Dat zal vast wel op de BBC te zien zijn.

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    de noord-ier healy heeft een goal record gebroken in de kwalificatie, 13 goals.

maarja de noord-ieren plaatsen zich denk ik niet. of ze moeten uit van spanje winnen en dan met zweden thuis van letland verliezen

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oranje was weer drama heb ik gehoord ? :)

12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    klopt, ik heb maar een deel gezien maar ze begonne aanvallend en speelde op de helft van dat ene land met al die talenten, en de hele wedstrijd bleef het bij redelijke kansen en in de laatste 5 minuten kreeg luxemburg zelfs een grote kans op een stuntje

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    BBC zendt Engeland toch altijd uit als ze thuis spelen? Ik ga dat wel kijken ipv een veredelde oefenpot in Wit-Rusland.

Goed, nog negen landen maken kans op de laatste vier tickets:

Portugal, Finland, Servië. Turkije, Noorwegen, Zweden, Noord-Ierland, Rusland en Engeland. Daarvan maken Portugal, Turkije, Zweden en Engeland de grootste kansen.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Echt stom dat Rusland verloren heeft. Dat heb je he met zo'n jong team, die kunnen zo'n druk nog niet aan.

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Bullcrap. Er stond ook enorm veel druk op de thuismatch tegen Rusland, en die wonnen ze wel!

16. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zenden het op op rtl7 uit volgens mij na Nederland.
    om 20:15

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jah. ik vraag me af welke van de 2 ik liever zie;)

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga Engeland-Kroatie kijken. Want ik verwacht dat Rusland wel gaat winnen, dus ik hoop dat Kroatie ook wint zodat rusland door gaat.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Je kunt Wit-Rusland - Nederland én Engeland - Kroatië zien, aangezien Nederland heel vroeg speelt ;)

Nederland speelt al om 18:00 uur, Engeland - Kroatië om 21:00 uur.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    omfg 2-0 :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina