Die maat van me pa deed niet mee voor een naturel wedstrijd van wat ik begreep. Die 10.000 euro was hij over het hele jaar kwijt allemaal ter voorbereiding voor dat grote podium. Dus professionele begeleiding, veel vreten wat speciaal klaar gemaakt moest worden, roids... voor een heel jaar ter voorbereiding vind ik best een geloofwaardig bedrag.
BB competities zoals het YBF zou ik ook niet aan mee doen. Inderdaad verwijfd in zo'n string op het podium rond huppelen als een geverfde wanna-be neger. Je ziet wel makkelijk wie AS gebruikt. Krijgt er namelijk een kleine zak en alles van. En die gasten hebben allemaal een klein pakket in hun stringetje. Naderhand beweren dat ze niet gebruiken kan dan niet
Powerlift/Sterkste Man zou ook meer mijn soort competities zijn om aan deel te nemen. Maar veel te laat begonnen met trainen, dus lukt me never nooit niet meer.
Weet niet of het door mijn uber concentratie/doorzettings vermogen kwam, of door de creatine...maar gister deed ik elke oefening met meer gewicht dan normaal. Waar met Incline DB Press me schouders al gingen verzuren met 10kg per arm zat ik gister op 16kg per arm. Het was dat me 3setjes op waren anders zou de 18 ook nog wel gelukt zijn
Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2007