super storm op komst!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 5 nov 2007.

1. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd leuk dit soort nieuwsberichten, vooral het discovery channel gehalte ligt lekker hoog. No way in hell dat ik geloof dat hier een Tornado langskomt eind november. Dan moet Piet toch even met wat sluitender bewijs komen :lol:

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, misschien moet ik piet wel effe bellen aangezien het rommelt in mijn darmen en ik een wind zal moeten laten.Als ik nu maar de juiste richting krijg om deze te lossen om zo te voorkomen dat er in nederland dakpannen gaan vliegen ben ik al een gelukkig man en is er wéér een heftige rukwind bezworen...:+:)
    T'is er wel ééntje met een reukje aan ,maar wind is wind....O-)

3. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft Piet zelf wel wat last van zn darmen :emo:, maar wat hij gegeten heeft wil ik niet weten als dit soort voorspellingen het resultaat zijn :D. Even serieus, mij lijkt dat je dit soort berichten niet echt serieus hoeft te nemen. Briljant filmpje trouwens, kende ik nog niet _O_

4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:Kende je die nog niet ^^ >? }:]}:]}:]heb je onder een steen geleeft ofzo?>?>?>?>?O-)O-)

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    http://www.nieuwnieuws.nl/archives/tech/2007/11/superstorm_komt_toch.html
    Lol hoe tegenstrijdig.! :p

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    haha dit verhaal jojo't nog meer dan wel /geen moderator zijn op XBW :+

Deel Deze Pagina