Lag in de lijn der verwachtingen, toch? Tegenwoordig worden previews en interviews zo ontzettend opgesmukt. Men weet wat gamers graag willen horen en daar speelt men ontzettend goed op in. Tis net of je voor een verkoper staat: alles aandikken om de consument je product te verkopen. Ik geloof allang niet meer in de catchy uitspraak die je bij Interplay games vroeger nog wel eens zag als je hun spellen opstartte: by gamers, for gamers. Vooral veel geld verdienen is tegenwoordig de grootste drijfveer voor software huizen en als wij gamers er nog een leuk spel aan over houden, tja dat is mooi meegenomen.
Sorry voor de off-topic rant. Wat ik eigenlijk hiermee bedoelde te zeggen is dat je tegenwoordig alle interviews, previews, press releases etc. met een dikke korrel zout moet nemen. Er wordt ontzettend veel beloofd om onze oren te laten spitsen, maar uiteindelijk wordt lang niet alles daarvan waar gemaakt.
Neemt niet weg dat ME gewoon een heel goed RPG is volgens mij. Tenminste, die indruk krijg ik uit de reviews.
Laatst bewerkt: 20 nov 2007