1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga gewoon uit van vrijdag, kom je ook niet voor een teleurstelling te staan.
     
  2. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je gaat kijken naar de elementen, hoeveel % van de game is RPG (praten) en hoeveel % is vechten en schieten?
     
  3. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik weet het percentage niet, maar ik denk niet dat je dit spel zo snel gaat kopen als je niet van conversaties houdt.
     
  4. Dayuum

    Dayuum Guest

    die elevators zijn idd erg sloom maar ik ben nu net klaar met noveria en het spel word steeds beter en moet zeggen dat noveria het saaiste deel tot nu toe was
    Feros is geweldig en een stuk leuker
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Valt er wel genoeg te verkennen? Gewoon dat je dus even lekker schijt aan de main quest heb en dat je gewoon op pad gaat, zoals in Oblivion zo geweldig kon?
     
  6. godsmack111

    godsmack111 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me insider bij de FRS mag geloven.. dan kan ik hem morge ophalen als ie hem binnen heeft :+
     
  7. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ja maar de planeten die je niet bij de main quest horen lijken veel op elkaar en er zijn maar weinig lifeforms om die planeten
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ok maar ik heb gehoord dat je er wel bepaalde dingen kan vinden, items,...en dat maakt het dan wel weer waard denk ik.

    Anyway, net mediamarkt even gebeld, ik moest eerst alles spellen voor hem en toen had ie er nog moeite mee...en toen zei ie dat de release onbekend was want die was verschoven...nou het zal wel.
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    bij IGN leggen ze de nadruk op het feit dat het terrein van alle verkenbare planeten er hetzelfde uitziet, alleen sneeuwt het soms of is de ondergrond gras, zand etc. Die vehicle vind IGN het enige leuke aan die planeten omdat dat ding goede physics heeft. Voor de rest zie en doe je op die planeten altijd hetzelfde.

    Ik had al eerder aangegeven dat een enorm aantal planeten ontwikkelen jaren duurt, dus het is volledig normaal dat die verkenbare planeten een extraatje zijn, waar dus niet veel boeiends gebeurt
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En dat was nog voorspeld ook. Want als inderdaad álles apart gemaakt moest worden enzo, zou Bioware nu nog een extra jaartje bezig zijn hoor! :eek:
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja nou lekker boeiend >_< t'is en blijven alleen maar extra planeten waar je kunt rond lope etc. Het feit dat er zoveel planeten zijn is toch best wel vet. Oook zul je quests etc daar allemaal kunnne doen.
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    ...als IGN zegt dat daar altijd dezelfde dingen gebeuren, met name, je infiltreert een cave en schiet op vijanden, klaar...dan insinueren ze gelijk dat als er side quests beschikbaar zijn voor die planeten dan komen ook zij telkens op hetzelfde neer.

    En ja dat is boeiend want al degene die gokten op 20+ planeten zijn volledig verkeerd. Als ik die gasten van het bioware forum moet geloven dan is de replayability hoog net zoals bij Kotor, maar de game zelf is niet per se groter hoor.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  13. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf tot vrijdag screenshots posten :9
    [​IMG]

    Btw, ik heb vandaag nog ff bij de MM, Bart Smit en Intertoys in Groningen gekeken, zie ze nog niet liggen.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Lag in de lijn der verwachtingen, toch? Tegenwoordig worden previews en interviews zo ontzettend opgesmukt. Men weet wat gamers graag willen horen en daar speelt men ontzettend goed op in. Tis net of je voor een verkoper staat: alles aandikken om de consument je product te verkopen. Ik geloof allang niet meer in de catchy uitspraak die je bij Interplay games vroeger nog wel eens zag als je hun spellen opstartte: by gamers, for gamers. Vooral veel geld verdienen is tegenwoordig de grootste drijfveer voor software huizen en als wij gamers er nog een leuk spel aan over houden, tja dat is mooi meegenomen.

    Sorry voor de off-topic rant. Wat ik eigenlijk hiermee bedoelde te zeggen is dat je tegenwoordig alle interviews, previews, press releases etc. met een dikke korrel zout moet nemen. Er wordt ontzettend veel beloofd om onze oren te laten spitsen, maar uiteindelijk wordt lang niet alles daarvan waar gemaakt.

    Neemt niet weg dat ME gewoon een heel goed RPG is volgens mij. Tenminste, die indruk krijg ik uit de reviews.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Volledig mee akkoord, en dat is net waarom het me zo dwars ligt. Het merendeel die gehypte games kopen worden gedeeltelijk om de tuin geleid door al dat moois dat wordt beloofd.

    Games worden korter, makkelijker, hebben minder en minder inhoud maar zijn intenser en cinematischer. Dat is enerzijds om een breder publiek te lokken, de zogenaamde casual gamers. Alleen vergeten ze een beetje de meer hardcore gamers die al jaren gamen. Games worden dan nog eens meer gehyped ook dan vroeger, zowel door de marketing mensen van de publisher, maar vooral door de pers. Ik hoor en zie mensen, o.a. in threads op dit forum klagen dat ze meer hadden verwacht van een game...dat Assassin's Creed een (klein, groot, jij beslist) teleurstelling is is normaal. In het geval van Crysis hebben ze honderd duizenden exemplaren verkocht alleen al door dat ene E3 2005 filmpje waar de graphics dubbel zo goed waren als nu.

    Vermijdt dus gehypte games totdat er genoeg reviews te lezen zijn om zo de hype ongedaan te maken.

    De tijd dat publishers hun developer meer dan 4 jaar geven is lang voorbij, met als gevolg dat games veel minder worden dan dat de developer initieel van plan was.

    Al ben ik geen Nintendo fan, toch chapeau voor die first party developers, die de gameplay kwaliteit altijd hoog houden.

    ...en nu terug ontopic:+
     
  16. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, das al de tweede keer vandaag dat ik dat hoor. Mag niet hopen dat de release ook echt vertraging gaat op lopen.. :eek:
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Sommige mensen hebben hem al, dus er is heus geen vertraging. Je kan beter twijfelen aan het IQ van de mensen die in dat soort zaken werken. Ze hebben vaak de ballen verstand van games
     
  18. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me, degene waar ik het van hoorde heeft zeker verstand van games. ;)

    Maar het zal waarschijnlijk wel loslopen. Zou vet zijn als ik m'n LE morgen al heb. :)
     
  19. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Dondedag zul je hem denk al wel vinden bij Bartsmit,E-plaze ect..
     
  20. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Zal ik jullie eens iets verklappen..

    Hij ligt al in Enschede en Hengelo bij de gameshop, dus als je in de buurt bent :) Zodra ik het hoorde direct eentje laten reserveren.

    Hopelijk heeft iemand hier wat aan!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina