Fitness [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Escobar, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je bent ook je carbs aan het periodiseren? Heb ik nooit kunnen opbrengen. Plus dat het misschien op papier goed werkt, maar in de praktijk word ik ziek, zwak en misselijk van weinig carbs. Ik zit nu in mijn 8e week van 5x5. Squatten op 140kgx3, Bankdrukken op 108x3 en Deadliften op 150x3. Gaat helemaal niet verkeerd, nog 1 week te gaan.

Wie is hier trouwens een beetje op de hoogte van no-xplode en cellmass ed? Zit er over na te denken om weer eens pot uit de usa te laten overvliegen.

2. Ashavan

Ashavan Guest

Als het even kan periodiseer ik alles wat los en vast zit rofl :p Nah het is meer een probeersel. Verscheidene mensen stelden het voor om te doen. Na veel lezen er over pas ik het met een kleine aanpassing toe. Ben benieuwd hoe het werkt.

3 dagen 200kcal onder onderhoud 55%ew/30%kh/15%vet
    1 dag onderhoud kcal 30%ew/55%kh/15%vet
    3 dagen 200kcal onder onderhoud 55%ew/30%kh/15%vet
    1 dag onderhoud kcal 30%ew/55%kh/15%vet
    etc etc

En dan over 2 maanden kijken wat voor effect het heeft.

No Xplode
    Celmass hoor ik nu pas voor het eerst

Nog 1 weekje voor je dan. Ga je ook die advanced doen? Of blijf je op intermediate?

Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2007
  3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Doe al advanced, verwachtte nl niet al te snel meer progressie te kunnen boeken. Ik denk dat ik dogcrapp ga proberen, maar jij zou evt ook met een schema komen toch :9

4. Ashavan

Ashavan Guest

Hondepoep schema's :D

Je schema ben ik aan het werken, maar voel me nogal beperkt met maar 3 dagen en dat je per se een full body work-out wilt :p

5. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cellmass, kun je beter CEE gebruiken. Minder kosten zelfde resultaten.
    No-Xplode, goede pre-workout maar voor mij werkt een koppie koffie hetzelfde.

Carb cycling is idd goede shit, doe het zelf af en toe met eiwit.

6. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je doel is om verder af te vallen Ashavan? Carb cycling kan hier idd goed mee helpen, zou dan alleen je vetten wat omhoog schroeven. En geleidelijk je eiwit omhoog..

7. Ashavan

Ashavan Guest

Zit qua percentages nu al bijna op de grens voor wat me lichaam aan kan. Maar zal proberen het nog verder te pushen.

Voor KevF even het volgende stukje wat ik tegen kwam:

8. Ashavan

Ashavan Guest

Sta ik daar op de crosstrainer naar buiten te staren. Zie ik mezelf in de weerspiegeling van het raam. Schrok me de tyfus...niet alleen van me gezicht, maar ook dat ik zo breed ben geworden en GEEN TRAPS heb. Dat zag er niet uit. :eek:

9. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    lol, jezelf nog niet genoeg in de spiegel gezien dan :+

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    No-xplode laat ik idd voor wat het is. Kameraad merkte er ook niks van. Cellmass toen goed op gegaan. Wat is CEE? Het merk, het product? Ik koop trouwens alles uit Amerika (behalve eiwitten), veel en veeeeel goedkoper.

@ Ashavan: kijk dat is veel info tnx! En volgens mij sta jij wel aardig wat voor de spiegel :+

Training voor vandaag:
    134kg Deadlift 3x3
    105 kg Incline Bench 3x3

12. Ashavan

Ashavan Guest

Valt mee. Sta in de ochtend er even voor en in de avond. En natuurlijk de weerspiegeling als ik me cardio sessie doe na de KT. :emo:

Maar dat doen BB'ers toch? Kijken hoe ze er voor staan en wat beter kan? Me traps vielen gewoon enorm op. Dus wat trap oefening aan me benendag toegevoegd. Wil wel beetje proportioneel groeien als het even kan O-)

Lekere training daar :D

13. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    ben alweer bezig met een nieuw schema omdat een maat van mij mee gaat trainen ... en wil me voedingsschema toch nog goed hebben .. dus eerder zal ik toch geen optimaal resultaat halen..

Maandag: Benen + Buik + 10 min cardio
    Woensdag: Rug + Biceps
    Vrijdag: Borst + Triceps + Schouders

voedingsschema tot nu toe:

ontbijt: 2 boterhammen met pindakaas en/of runderrookvlees + 2 bekers melk + 1 glas water

1e pauze(half 11) 3 boterhammen met gebraden kipfilet + halve liter water

2e pauze (half 1) 6 boterhammen met pindakaas,kipfilet,runderrookvlees + halve liter water

3e pauze (half :cool: 3 boterhammen slankie ( is dat de smeerkaas of de kaas) + fruitdrank

half 6 /6u avondeten: meestal rijst + groente + vlees of pasta of aardappelen vlees groente + beker water

8u fitness 1,0 tot 1,5 liter water op rustdagen fruitdrank + banaan

9u na fitness een banaan

10.30/ 11.00 een bak kwark van 500 gram (is honing gezond voor daarbij ??)

Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  14. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cee= creatine etyl ester. Werkt voor mij hetzelfde als monohydraat, alleen dan zonder dat je vocht vasthoudt.

Ben zelf al een tijd bezig met de verkoop van supps, ben nu bezig om dit serieus aan te pakken met een webshop en dergelijke. Dollarprijs is idd erg relaxed :)

15. Ashavan

Ashavan Guest

Die supplement shops schieten tegenwoordig overal uit de grond. Ben je ook van plan je eigen mengsels/produkten te maken zoals XXL Nutritions dat doet?

Net met trainen wat aangerommeld. Voelde me niet zo gemotiveerd. Toch met Bankdrukken 5 sets gedaan met max. 5x55kg dus nieuw PR. Beetje peck deck er tussen gegooid met 80kg. Triceps oefeningen op 35-40kg. Gewoon even lekker relaxed, maar met zo min mogelijk rust tussen om hartslag hoog te houden. Beetje instructeurtje jennen met als hij weer aan kwam zetten met bijdehande opmerkingen. Gewoon even lol hebben :D

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    peck deck op 80 en bankdrukken (totaal?) met 55kg... Rare stats :+ Dat moet toch beter kunnen ofwat *geeft schouderklop

17. Ashavan

Ashavan Guest

grr heb in 2 weken tijd zo'n 15kg op me bankdrukken gewonnen. What do you want from me!!! Ben bezig ja :p

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hij bedoelt denk ik ook dat het vreemd is dat je meer kan peck-decken. Ik vermoed dat 'jouw' peck-deck ergens een dubbele katrol heeft, dat maakt het nl de helft zo licht. Ik kan op mijn gym echt niet meer peck-decken dan 55 (doe hem trouwens nooit meer).

Dikke pr's gezet!

Deadliften: 140kg 3x, 150kg 3x, 155 (!!!!)kg 2x. Wilde echt persé een derde rep maken, maar hij kwam gewoon niet meer van de grond :confused:

Incline Bench: 105 x3 x3

Al redde ik de laatste rep van de set nauwelijks en had wat hulp nodig. Met dergelijke gewichten kan ik hem trouwens ook niet meer helemaal tot aan de borst laten zakken, voelt niet veilig. Ik laat hem er dan een cm of 5-10 boven mijn borst komen, zodat ik meer weerstand tegen het gewicht kan geven.

edit: daarna trouwens nog gechinned en buik gedaan. Wilde van geen meter meer.

19. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zit je hele tas vol boterhammen zeker?:+ Kzou wel iets meer afwisselen want van elke dag zoveel boterhammen eten wordt je denk ik niet vrolijk, kweet niet of je wat tegen vis hebt maar dan zou je bijv in de 3e pauze in plaats van die boterhammen een bakkie tonijn ofzo kunnen nemen. En s'ochtends misschien havermout pap of wat eieren etc.

Drink je ook geen melk trouwens? Drink zelf misntedns 1 liter melk en 1.5 liter water per dag

Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    type voor de lol eens in 'melk is gezond' in google en zelfs dan kom je er achter hoe slecht melk is ;)

Een beetje kan echt geen kwaad, maar de gezuurde melkproducten (kwark, karnemelk, yoghurt, kwark) zijn een betere keuze.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina