1. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    ennnn was het wat vandaag

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Waarschijnlijk zal het wel weer érg druk zijn, inderdaad. 8)

3. rain

rain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in een pu gelezen als je die opstrijk logo van assinscreed ergens op doet,en laat zien bij de pu stand dan krijg je wat!heeft iemand dit al gedaan?

4. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    pff, ben ooit naar de gameplay geweest, die van 2 jaar geleden waar de xbox360 voor het eerst bespeelbaar was.., en die was gewoon het lauwst omdat dat aaaalemaal nieuw was, Ik snap niet wat er nu nog te vinden is, qua xbox360, spellen die je hoogstwaarschijnlijk zelf al hebt spelen, en van andere consoles natuurlijk, maarja, die boeien eig niet.
    MAARJA, goodies zijn het leukste wat je daar vind.., heb je ook nog van die vieze boothbabes, ook zo'n gimmick

5. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Qua Xbox 360 games? In ieder geval Army of Two en Rock Band. Verder gaat natuurlijk iedereen ook voor de gezelligheid.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Vind je Ianthe en Merel vies dan?:eek:

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Jah bah...vrouwen in rokjes en zo leuk Xbw shirtje zijn niet om aan te zien :cool:8)}:]

Ik kom niet voor de boothbabes..ik had vorig jaar zelfs medelijden met Iante en Merel..ze hadden kramp van de hele tijd lachen..goh wat leuk :x

Ach ik kom groten deels voor de xbw stand...

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Vandaag heen geweest en het was geen ruk aan!. Op Ianthe en Merel na die ik heb gezien. Purr :cool:. Waarom ik er niks aan vond, alle games die er waren had ik al wel gespeeld, dus jullie waarschijnlijk ook al. Er is niks nieuws, op Devil May Cry na...

Was blij dat me broer de hoofd van Playstation kon, en daardoor even de VIP in mochten. Time Crisis 4 gespeeld met gun en GT gespeeld op redelijk groot scherm. Warhawk voor de PS3 ook gespeeld en daar was ik eerste/beste van iedereen die momenteel daar stond dus kreeg een leuk t-shirtjes met I'am the WARHAWK champion o.i.d.

Als er volgend jaar weer zo'n brakke lijst is aan games dan hoef ik niet weer heen.

Tip: Ga niet naar Alone in the Dark stand. Het lijkt allemaal leuk en aardig dat met dat zwarte kleed ervoor maar dat is zo nep als maar kan wat er achter zit. Tis gewoon een gaar spookhuis :confused:

9. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kom net terug uit Utrecht en moet zeggen dat ik me erg vermaakt heb.

Het was vrij rustig qua publiek dus er waren geen dikke rijen voor de consoles.

Voor nieuwe games hoef je er niet heen te gaan, buiten Army of Two die ik erg vond tegenvallen waren er weinig nieuwe games speelbaar.

Ik ging ook voor de sfeer en om weer eens mijn ouwe gamevriend te ontmoeten.

Nog even bij de xboxworld stand geweest en me even verlekkerd aan AC die op een vette Samsung te spelen was.

Geslaagde dag wat mij betreft...de boothbabes daarentegen hebben een rotdag gehad, ik heb ze namelijk geen aandacht gegeven ;-)

10. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Nou dan zie ik je daar wel 8) Ik wil alleen dat Assasin's Creed wel eens spelen, dat lijkt me wel geinig, maar dat is dus ook @ XBW stand? Dan hoef ik helemaal niet op te staan :+

11. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag geweest met school.. Hele xbw stand gemist.. ding zat goed verstopt i guess :p

winst:
    -Mass Effect LE
    -Assassins Creed faseplat
    -junk

Allemaal gratis ofc :p

Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  12. tijmsja

tijmsja Tijmen

Leuk Bevonden:
    0
    Hee,, was vandaag ook op de gameplay! was lache Razz
    alleen wat me op viel was dat het beeld van de meeste Xbox 360's en PS3's niet zo goed was. nou ben ik eens gaan kijken en bleek dat (veel) consoles gewoon met een SCART aansluiting ware? Geen HD :confused: terwijl het wel op HD TV was. Waarom? zo kunne we toch niet zien hoe mooi de Game is in HD? (het verschil is zeer duidelijk te zien!)
    vond beetje raar Razz maargoed het was wel lache.. was het trouwens meer mensen opgevallen? greetszz

13. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    gewonnen of hoe heb je dat bij ekaar gespaart?

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoe heb je Mass Effect gescoord? :eek:

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zo dus :9 (mazzelpik :eek:)

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hier nog mensen die bij de Asus/World in Conflict stand iets hebben gewonnen? iig daar stond ik :+
    Verders heb ik niet echt rondgelopen, dat doe ik zondag wel... Maar volgens mij valt het best wel tegen (as always:p). Achja, bekenden van sites enzo zien is wel leuk:)

17. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Zie post boven ja :p

Gaven ze weg bij PU stage... Vriend ging op me nek zitten.. beetje springen.. free game :D ik blij.. :D vrienden jaloers

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Yep, die is gewoon speelbaar op de stand.

Vandaag geweest, was best wel weer leuk. Volgend jaar ga ik in ieder geval weer op de vrijdag, vandaag meer gezien en kunnen spelen dan dat ik vorig jaar op zaterdag en zondag samen kon doen.
    Heel veel nieuws was er in feite niet, een groot aantal spellen welke speelbaar waren zijn gewoon al te koop in de winkel of er zijn speelbare demo's te downloaden. Toch wel wat leuke dingen gezien zoals Devil May Cry4, Army of Two, Resident Evil umbrella chronicles en rockband om er een paar te noemen.
    Ook bij de demo van the Club geweest., een titel waar ik nu wel benieuwd naar ben geworden.
    Al met al een leuk dagje, de goodie hunts heb ik zoveel mogelijk vermeden en ik heb Mario Galaxy gekocht en het was weer leuk vertoeven op de XBW stand, klein maar gezellig :)

19. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag een hoop voorbereiding getroffen. T-shirtje gekocht en bedrukt met een zelfgemaakte xbox-graphic. Verder nog nep-toegangspasjes gemaakt, zie foto. ga samen met een vriend, we hebben geen kaartjes gekocht. Maar met onderstaande spullen moeten we toch wel binnenkomen denk ik:D Gewoon een slap verhaal lullen dat we bij xbox horen, succes gegarandeerd.

Ik lach me nu al kapot voor de zwetende nerdjes die vragen of ik nog keycords voor ze heb 8)
    Was vorig jaar ook, had ik een shirtje van de xboxcup aan en oficieel guest pasje. Mensen spreken je met U aan :eek:

Overigens: waar is die xbw stand precies?

Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  20. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou dat pas NADAT je er geweest bent hier plaatsen :)

Deel Deze Pagina