1. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend, die beveiliging sucks zo hard daaro. Overigens vind ik boothbabes ZO triest. geen woorden voor!
    edit fotos toch maar even weggehaald, zet ze morgenavond wel online, straks word ik nog ontmaskerd 8)

Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Lol boothbabes triest en een t-shirt maken om gratis binnen te komen.

:lol:

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Conq is maar een klein ventje, dus dat moet mij ook lukken :cool:

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Hey hey hey...en ik dan! Ik wil op ze minst een Faceplate :+ , Oja schroef eens wat goodies los bij Mirrik voor de echte XBW fans :): moet je vast lukken meneer-ik-kom-gratis-binnen...:mad:

Edit:

Nog iemand een schilderij nodig ik doe hem toch binnenkort weg..

Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  5. Kel

Kel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er zo heen, jippie!

6. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Joepie, ik ook. :+

7. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ben gisteren al geweest en vond het een beetje tegenvallen .
    Ok , het zijn wel 2 hallen , maar alles staat zo ver uit elkaar .
    En ligt het nu aan mij , of is PS3 meer aanwezeig dan de Xbox 360 ? :confused:

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Neen dat is gewoon zo :cool:. PS3 stand vond ik stukken beter dan de rest....

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb gister een mail gestuurd voor de demo van The Club. Krijg je daar ook nog een mail van terug? Ik heb namenlijk nog niks ontvangen :{

10. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier daar iedereen. Ik ga deze keer niet. ;)

Ik heb geen zin meer om er mn tijd aan te besteden. Voordringen bij een game, nutteloos een beetje rond lopen op de beurs, of om op goodies hunten. Ik heb wel wat beters te doen :). Het enige waarvoor ik misschien nog naar de gameplay zou gaan dat is dat ik wat mensen zie van xbw, maar goed ik ben hier toch niet zo vaak meer aanwezig.

Toch wens ik de mensen die er wel naar toe gaan veel gameplezier. :)

11. Jorden Ajax

Jorden Ajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een idee of ze er ook guitar hero 3 voor de 360 verkopen zonder gitaar?

12. Shizzel

Shizzel Guest

PM, misschien een interessante deal.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vond het flink tegenvallen, was om 11.45 al weg. Erg leeg allemaal en niks nieuws.
    Voorlopig de laatste keer voor mij, het moet volgend jaar flink beter. Het was qua afmeting gewoon hetzelfde als vorig jaar, maar dan in 2 hallen.

Playstation had zeker de beste/grootste stand. Vond wel dat op de hele beurs Assassins Creed te aanwezig was. Terwijl bijvoorbeeld een game als Devil May Cry 4 het met 2 pods moest doen.

Ik heb me trouwens mateloos geïrriteerd aan de 12 jarige pubertjes die in de rij bij de ingang allerlei zooi liepen te gooien. Zaken zoals flesjes en blikjes werd gewoon op andere mensen gegooid, trieste lui. En laten we de 'plakkers' achter de demopods niet vergeten. Ik heb trouwens geen goodies gezien. Heb alleen een paar lege tassen en 2 OPM's.

14. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou vandaag was het dan zover 8) T-shirtje aangetrokken, pasjes om de nek, gaan met die banaan. De beveiliging van de gameplay is wel hoerig zwak hoor, we lieten dat pasje zien en die gast zei gelijk ja loop maar door. Ook wel mooi was dat een zon gozer van xbox kwam vragen wie we precies waren, en toen bood hij ons zelfs die tandaard xbox goodies aan (petje, lampje, portemoneetje). Terwijl al die zwetende nerdjes daarvoor stonden te dringen bij dat podium.

Oja en tegen die gozer die zei dat een t-shirt wel triest is maar boothbabes niet:

Als je zo lelijk bent dat je zelf nooit een meisje hebt dan is het ook logisch dat je helemaal blij word als je eindelijk eens met een chick op de foto kan. Ik vind het nogal triest eigenlijk. Vooral die gasten die dan in haar kont gaan knijpen.. get a life!

Al met al vond ik het wel een belachelijk slechte beurs. Volgend jaar ga ik als cameraploeg, misschien dat dat nog mooie beelden oplevert.

Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Niet dat ik nog ga, maar was Devil May Cry 4 speelbaar op 2 pods?...

16. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ( op vrijdag wel , vandaag was ik er niet ) , en Haze was ook speelbaar . \o/

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, heb maar 2 pods gezien op de Playstation stand en maar 1 pod op de 360 stand.
    Haze was trouwens een hele slechte build. Slechte framerate. Daarnaast vond ik de TV's enorm flets bij Haze.

18. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt , die TV's waren gewoon aangesloten met scart kabel .
    Niet eens HD , jammer . =(

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond de games trouwens veel te duur op de beurs. Er zouden van die mooie aanbiedingen zijn, maar ik heb ze niet gezien. Resistance kostte bijvoorbeeld gewoon 68 euro, Assassins Creed 70 euro etc. Vooral de Free Record Shop was echt schandalig duur.

20. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lachwekkend gewoon.

Er was ook een stand, weet de naam niet meer, die 10% korting gaf.

Was wel op prijzen van 65 euro voor AC....tja zo kan ik ook korting geven :'-(

Deel Deze Pagina