Gisteravond waren we bij een soort feest van een maat van mij, en ik had mijn X-Plorer GH2 gitaar mee en een vriend van me GH3 + Gitaar.. We deden co-op career, supervet. Echt super, supervet.
Hoe verder de avond vorderde, hoe verder we kwamen in het spel en hoe slechter het ging.. En dat had niet alleen te maken met dat het spel zelf moeilijker werd.
We hebben de eerste 7 tiers op Hard gedaan, daarna op Cult of Personality na alles op Medium.. Het lukte gewoon echt niet. Ik wou pertinent Hyperspeed op 5 erbij aan, maar dat hielp ook niet... We hebben het uiteindelijk gehaald, maar wel One e.d. op Medium.
En inderdaad LangeJan, het kennen/leuk vinden van een liedje helpt ENORM. Dat heb ik ook echt gemerkt in Guitar Hero II. Ik kon Carry Me Home van Living End maar niet onder de knie krijgen, toen heb ik hem gewoon gedownload en mezelf gedwongen hem een uurtje achter elkaar te luisteren. Daarna speelde ik hem in één keer uit (op Hard) terwijl het net een stuk of dertig keer niet lukte, met zelfs 4 sterren.
Laatst bewerkt: 25 nov 2007