1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    tata,,, net gekeken en is morgen koopzondag! :D denk dus dat ik eventjes naar almere rijd naar mediamarkt of naar hilversum kijken of ze hem bij frs nog hebben liggen, of misschien andere winkels... :)
     
  2. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit een beetje onderuit en mijn star power gaat soms af wanneer ik het niet wil.
    Naja moet ik maar rechtop gaan zitten ofzo. :)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heb ik niks voor gedaan (dacht ik)
    Maar die locatie klopt niet eens. Het staat nu op Amersfoort, en dat ligt ergens in midden nederland dacht ik. Ik woon helemaal in het zuiden van NL 8)
     
  4. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben hem nergens in Almere. Bespaar jezelf de trip. Ik woon in Almere en ik kan hem al dagen niet krijgen. :'-(

    EDIT: Ze hebben hem nu in Mediamarkt Almere Stad. Echter issie wel gitaarloos, want daar is een tekort aan.
    Als iemand nog tips heeft over waar je 'm kan krijgen regio Almere, incl gitaar, hulde. Ik wil hem echt.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Mijne doet het echt prima. Alleen bij sommige nummers ontbreekt wat geluid. Zoals de solo's van 3's and 7's, stukjes van Stricken, Bulls on Parade, het begin van Before I Forget. Terwijl ik het gewoon speel, maar je hoort het gitaargeluid niet.

    Ik heb nu trouwens 4 nummers 100% op Expert!

    #1: Lay Down
    #2: My Name Is Jonas
    #3: Closer
    #4: When You Were Young

    Volgende doelen zijn Slow Ride, Bulls on Parade, Ruby en Hit Me With Your best Shot 100% te krijgen. :) Op naar de 20!
     
  6. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, want ik hoor het geluid wel gewoon. Alleen kan ik die solo's niet 100% spelen en jij wel. Ga ook eens het geluid uitzetten ;)

    @ DulleNL: Heb jij een postcode ofzo opgegeven bij Guitarhero.com? Mij lukt dat niet. Je staat inderdaad ergens in Amersfoort gemapt, vreemd.
     
  7. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg het niet voor mekaar om 100% te spelen, misschien omdat het mijn eerste Guitar Hero game is, of misschien gewoon omdat ik ziek ben. Het gaat soms echt perfect, en dan kom ik bij zo'n solo, en dan moet ik ineens niezen en hoesten als een gekke. Nja, het gaat vandaag al wat beter, medicijnen helpen blijkbaar.

    En gewoon een dagje niet roken, of mijn geweldige Franse Marlboro waar je niets van merkt behalve de Nicotine.

    Trouwens, met het nummer Lay Down, dat ritme, je snapt waarschijnlijk wel wat ik bedoel, hoe is dat goed te timen? Daar ga ik vaak bij in de fout.

    Bij mij ontbreekt echter totaal geen geluid, wil je een leuke achievement moet je je geluid uitzetten en dan een nummer completen, wel een leuke achievement opzich. :p Nog niet gedaan maar wel van plan. :)

    _0/
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bij 'Edit Display Options' moet je dit aanvinken: Map my location for Rock Radius

    Eens kijken of ze jou ook in Amersfoort plaatsen :+

    Voor de rest heb ik dus niks ingevoerd, ook niet bij het registreren.
     
  9. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijk idd alsof GH3 meer vergevelijker is kwa noten aanslaan.

    Ik speelde "My name is Jonas " van weezer voor de eerste keer.
    Voor mijn gevoel bakte ik niets van dat introtje maar ik had alle noten goed :confused:
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ben nu bij het 8e blokje op hard. Is wel wat pittig 8) Meeste nummers heb ik trouwens nog maar op 4 sterren, en ook nog aardig wat op 3. Maar af en toe opeens een nummer op 5 sterren @ hard. Ligt bij mij vooral aan het nummer. Wanneer ik 1 een vet liedje vind gaat het veel beter. (bijv slayer = kut: uitslag = kut ;))

    Heb wel een nummer op expert gehaald zonder geluid (= achievement), leek wel beter te gaan...

    p.s. achievements zijn nog niet geupdate, want ben nog niet online geweest.
     
  11. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond waren we bij een soort feest van een maat van mij, en ik had mijn X-Plorer GH2 gitaar mee en een vriend van me GH3 + Gitaar.. We deden co-op career, supervet. Echt super, supervet.

    Hoe verder de avond vorderde, hoe verder we kwamen in het spel en hoe slechter het ging.. En dat had niet alleen te maken met dat het spel zelf moeilijker werd. :cool:

    We hebben de eerste 7 tiers op Hard gedaan, daarna op Cult of Personality na alles op Medium.. Het lukte gewoon echt niet. Ik wou pertinent Hyperspeed op 5 erbij aan, maar dat hielp ook niet... We hebben het uiteindelijk gehaald, maar wel One e.d. op Medium. 8)

    En inderdaad LangeJan, het kennen/leuk vinden van een liedje helpt ENORM. Dat heb ik ook echt gemerkt in Guitar Hero II. Ik kon Carry Me Home van Living End maar niet onder de knie krijgen, toen heb ik hem gewoon gedownload en mezelf gedwongen hem een uurtje achter elkaar te luisteren. Daarna speelde ik hem in één keer uit (op Hard) terwijl het net een stuk of dertig keer niet lukte, met zelfs 4 sterren. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  12. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond al aangevinkt, blijft vreemd. Heb hem weer uit en toen aangevinkt maar maakte niets uit. Zouden ze het op basis van IP adres doen?

    Nouja boeien, ik ga weer lekker rocken zo.
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Yes! Weer 4 nieuwe nummers 100% gehaald op Expert! :D

    Ruby
    Mississippi Queen
    Slow Ride
    Hit Me With Your Best Shot

    Lekker hoor! Al m'n full combo's tot nu toe:

    #1: Lay Down
    #2: My Name Is Jonas
    #3: Closer
    #4: When You Were Young
    #5: Ruby
    #6: Mississippi Queen
    #7: Slow Ride
    #8: Hit Me With Your Best Shot

    Ik ga binnenkort beginnen aan Even Flow, Sunshine Of Your Love, en School's Out. :) Bijna op de helft van m'n Enlightened Guitarist achievement. Gaat echt lekker. :)
     
  14. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn you dat je 'm überhaupt hebt ! :'-(
     
  15. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Netjes, ik ben ook bijna op de helft van mijn enlighted guitarist maar mijn scores worden niet geupdate. Ik heb geen cheats aanstaan en toch blijft mijn careerscore laag staan. Ik heb btw alle carreers bijna uit, hard alles 5* op het laatste blok (die ik overigens nog moet spelen) en op easy, normal en expert moet ik ook het laatste blok. Ik heb wel de alles kopen achievements. :thumbs:
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Welke heb jij dan allemaal al 100%?
     
  17. chasin11nl

    chasin11nl 023!!!

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat laatste blok op medium al ziek moelijk :confused:
     
  18. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nog niet uit wat de beste manier van de vingers op de knoppen is.

    Op Guitarhero.com zweren de meeste toch bij G,R,Y,B en dan sliden naar O wanneer nodig.
     
  19. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    My name is jonas
    Slow Ride
    Talk Dirty to Me
    Hit Me With Your Best Shot
    Story of My Life
    Mississippi Queen
    Generation Rock
    Sabotage

    Edit: Tellen co-op songs ook mee btw?
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    pink=oranje
    ringvinger=blauw
    middelvinger=geel
    wijsvinger=rood

    en met wijsvinger switch je naar groen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina