Scholieren in Actie!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mozilla, 23 nov 2007.

  1. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij slaat de Nederlandse politie er niet zo maar op los hoor en de studentjes van tegenwoordig zijn ook geen lievertjes meer :x

    :confused:
    Raar, ze worden geslagen met een wapenstok...
    Dan hebben ze vast iets uitgelokt of ergens mee gegooit.
    Maar even naar de realiteit: van klappen krijgen, krijg je ook blauwe plekken :eek:
    Maar van klappen krijgen ziek worden? Dat je naar huis gaat oké, dat snap ik, maar ziek worden?
    Ach zulke slecht georganiseerde acties helpen toch niet zoveel, laat ze met z'n allen (alle gedupeerde studenten) op de dam komen of in Utrecht ofzo
     
  2. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het volledige artikel leest, zul je zien dat er bedoeld wordt dat sommige scholieren naar het ziekenhuis moesten...

    Al zal dit verhaal wel wat opgerekt zijn, toch vind ik het ontoelaatbaar dat bij een ietwat uit de hand gelopen staking gelijk met de wapenstok op kinderen (!) wordt ingeslagen... Verder is alle moeite vrij nutteloos aangezien Den Haag hun plannen er toch wel doordrukt als ze dat willen (democratie noemen ze dat :'-()
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Totaal niet onterecht, laat ze eens flink met de wapenstok optreden. Daar zullen ze het misschien eens van leren, die brutale "jeugd van tegenwoordig" Zit weinig soeps meer bij als je het mij vraagt, ik zie tegenwoordig kinderen van 12 lopen in een dikke jas met bontkraag en dan een sigaretje tussen hun vingertjes. Stoer hoor en dat moet later de maatschappij in? Erop los slaan met die wapenstok dus!
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :{ tuurlijk jongen,

    Scheer iedereen maar over één kam. Makkelijk is dat hé?
    Je bent echt niet lekker in je hoofd als je het normaal vindt dat er kinderen geslagen worden omdat ze staken.
    Tuurlijk zit er ook tuig bij maar 90% deed niets.
     
  5. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Nounou, wat een agressie weer:+

    Maar je hebt wel gelijk, ook al ben ik zelf bijna 18 (heb dus eigenlijk niet veel recht van spreken): kinderen van 12 jaar hebben wel een grote bek en zijn echt wel anders dan 5 á 10 jaar terug. Asocialer.

    Hoe dan ook, laat ze maar lekker aangepakt worden. Komen ze meteen tot het besef dat slecht georganiseerde acties niet helpen. Als ze echter de zaken wél goed regelen, kan er nog heel wat gebeuren.

    edit/ @ drolletje14: meesten deden ook niks nee, maar LAKS doet net alsof de leerlingen zelf lievertjes zijn. Politie is ook bekogeld met rotzooi en dat kan natuurlijk ook niet.
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Wat heb ik toch een emotie in je los gemaakt, pink maar gouw dat traantje weg. Ik scheer niet iedereen over 1 kam maar heel veel jongeren zijn verrot, omdat ze brutaal zijn geworden, geen respect meer hebben en nog veel meer. En ze zullen niet voor niks met een wapenstok optreden, alsof die "kinderen" zo lekker braaf zijn. De boel slopen en rotzooi trappen. Dit is geen staken meer hoor, dit is ongecontroleerd rotzooi trappen terwijl de helft al vergeten is waar ze nou mee bezig zijn.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    je overdrijft... :{
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Nee de scholieren overdrijven, rellen trappen en rotzooi maken terwijl ze niet eens weten waarvoor ze staken. Of moeten we het goedkeuren dat deze lieve kinderen staken op zo'n manier?
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg toch niet dat ze dat niet doen..
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    gelukkig snap jij de essentie door gewoon iedereen in elkaar te trappen die het lef heeft om te staken.....:emo:

    Als de volgende keer FNV wat doet gaan we ook iedereen het ziekenhuis inschoppen! Weg met de democratie |:- Dictatuur is veel beter!



    leuk he? overdrijven.....
     
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    waar staat dat L.A.K.S eigenlijk voor.
    volgens mij weten ze ook de betekenis niet, past er wel bij iig.:+
    (het is toch laks of lax :eek:)
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Landelijk Actie Komitee Scholieren.
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Laks is wat ze zijn.
     
  14. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag uitgerekend dat ik precies 1 uur in de week teveel heb. Dat zijn toch echt 36 uren per jaar :) (52 weken - 12 weken vakantie - 4 proefwerkweken)... dat mag ook wel veranderen :x
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik snap het ook wel dat al die onnodige uren totaal overbodig zijn. En daar mag ook voor gedemonstreerd worden. Maar wat ik zie is dat iedereen elkaar ophitst en rellen veroorzaken. Dat is in mijn ogen niet meer respectabel, blijkbaar zijn de meeste luitjes niet in staat om te demonstreren.
     
  16. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wij waren gewoon aan het staken met z'n allen, waren er 2 paupers met vuurwerk en die alles om gingen gooien. Stomme paupers:'-(
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Volgens mij gaan ze bij mij op school ook staken morgen. Zo zie je maar, de meeste doen het ook wanneer andere het ook doen. Ik doel er maar op dat we op onze school helemaal niet moeten zeiken, de meeste klassen zijn vaak vroeg uit + Je mag altijd naar buiten in tussenuren + Onze school geeft nooit zoveel huiswerk.
     
  18. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gestaak is echt onzin naar mijn mening. Bij ons ging t echt te ver, tot vechten en brandstichting aan toe.

    Maarja ze snappe niet dat ze hun eigen graf graven. Juist door die stakingen moet de overheid het 1040 uren plan wel uitvoeren. Doen ze dit niet, dan zien de scholieren dat ze veel macht hebben in een groep. En dan gaat dit vaker voorkomen als men even geen zin in school meer heeft.

    of loop ik nu op zaken vooruit omdat ik wel logisch kan nadenke??
     
  19. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik bedoel maar; toen de tweede fase werd ingevoerd waren er vergelijkbare tafrelen. Heeft het nut gehad: NEEN!
    De tweede fase is gewoon ingevoerd zoals ze ook van plan waren.

    Ik verbaasde me dat LAKS dit min of meer aanstuurt.
     
  20. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    wat jullie allemaal zeggen zal wel, maar jullie schooltijd was dus egt wel anders he, ik kweenie welke jaren jullie op school zaten, maarre jullie hadden dus egt wel minder uren. er is in deze heel F*cking eeuw GEEN 1 SCHOOLUUR AFGEGAAN EN NU OPEENS DOEN ZE ER EEN HELEBOEL BIJ? DAN VIND IK HET WEL TERECHT DAT WE GAAN STAKEN. :mad: :mad::mad::mad::mad: en nou moe je ophouden met van dat bedrijfsleven want jullie konden het met zoveel uur ook dus zullen dat dan ook moeten kunnen

    /Mod Denk een beetje om je taalgebruik en spelling. Misschien moet je in al je tussenuren iets meer tijd besteden aan je Nederlands ;)
     

Deel Deze Pagina