Guitar Hero III

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik gebruik me pink niet, ik heb een doode pink syndroom ofzo xD

    Maar ik heb GH3 sinds gister en het is echt veeet. Ik heb no gheel weinig gespeeld omdat het eigenlijk voor sinterklaas is maar f de liedjes die ik het liefst wou doen heb ik ff gedaan. Wat een vet spel xD
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hoe zit het eigenlijk met de gitaar?
    Ik ben linkshandg, en vroeg me af of ik 'm ook fatsoenlijk kan gebruiken?

    Met links dat op en neer ding, en met m'n rechterhand die knopjes bijvoorbeeld.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Je whammy bar is inderdaad lastig te gebruiken als je linkshandig speelt, verder is het goed te doen. Weet je trouwens wel zeker dat je linkshandig gitaar speelt? Mijn broertje (en hij is niet de enige) is ook linkshandig, maar hij speelt rechtshandig gitaar.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja, zal ongetwijfeld linkshandig spelen. ;)
    Maargoed, ik ga binnenkort maar eens zoeken of er ergens een demo-stand staat.

    Vandaag op de Game-Expo was er wel 1, maar die was uiteraard constant bezet.
     
  5. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, dat vind ik persoonlijk ook de chillste manier.
    Ik doe dat ook. :cool: Ben links, maar speel gewoon de "rechtse" manier.
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jep. DLC ook. Maar netjes, die ga ik morgen doen! :) Closer is trouwens ERRUG makkelijk, aanrader!
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik was vrijdag op de gameplay, en mocht op het podium Guitar Hero spelen omdat ik me bij een stand gekwalificeerd had bij de top 4 *). Het was echt supervet daar op dat podium.

    Ik had wel de meeste punten gehaald, maar niet gewonnen (het publiek koos tussen de nr 1 en 2... en de nr 2 was een vriend van me 8)) We hebben allebei 2 kaartjes voor Krezip gewonnen, en hij heeft GH3 gewonnen en mag meedoen aan een kampioenschap.
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een linkshandige :+
    Hmm ik doe ook alles met links dus het zal voor mij ook wel wennen worden ja...anders moet ik maar aan rechts wennen :+ en het is sowieso al anders in de hand liggen die gitaar omdat die voor rechts gemaakt is, waarom maken ze er dan ook geen voor links handigers? :confused:
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    omdat dan iedere winkel er 1 op voorraad moet hebben en de helft van de winkels hem nooit zal verkopen omdat 80% van de linkshandigen niet eens weten dat hij beschikbaar is voor linkshandigen.
     
  10. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah, gister heel Den Haag Centraal, Rotterdam Centrum (Alexandrium, Lijnbaan) afgelopen, overal uitverkocht... Vandaag ga ik nog even hier in Zoetermeer zoeken, maar ik vrees dat ik hem nergens meer zal kunnen vinden :mad:
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan hem best linkshandig bespelen, daarvoor zit de lefty flip ook in het spel. Je kan dan alleen je Whammy bar niet gebruiken omdat die aan de andere kant zit.
     
  12. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook dat er een paar millimeter speling zit tussen de hals en de gitar zelf wanneer je ze in elkaar geschoven hebt? Of zit hij bij jullie wel goed vast?
     
  13. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij zit ie gewoon goed aangesloten.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik merk er ook niks van. Heb je dat schuifje aan de achterkant wel goed staan?
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Lang heb ik net zoals vele moeten wachten op deze game. Sinds donderdagavond kon ik de game + nieuwe gitaar spelen dankzij de plaatselijke Bart Smit. De verwachtingen lagen hoog aangezien ik deel 2 al perfect vond. Zaterdagnacht speelde ik de career mode op medium uit en toch moet ik eerlijk zeggen dat de game niet alle verwachtingen waar heeft gemaakt.

    Ten eerste vind ik de nieuwe gitaar niet optimaal. Het is leuk dat ze voor een klik systeem gekozen hebben, maar ik heb nu het probleem dat ik af en toe sommige knoppen niet kan indrukken omdat de knoppen niet meer reageren. Tijdens het nummer moet ik dan de nek van de gitaar opnieuw een duw geven zodat hij weer vast klikt.

    Ten tweede merkte ik nogal wat framedrops op wat ik nergens op vind slaan. Het spel zakt vooral bij sommige star power momenten hier nogal een paar seconden in en dat is voor een spel zeker op hard straks als je snel moet reageren nogal onprettig en vooral slordig.

    Ten derde maar dat is mijn persoonlijke smaak, ben ik toch flink teleurgesteld in de tracklist. Ik kan mij niet aan de indruk ontdoen dat er teveel rustige en vooral saaie nummers inzitten. Ik mis de knalnummers van GH2, zoals “Woman”, “Psychobilly Freakout”, “Killing in the name of”, etc. Begrijp me niet verkeerd er zit nog steeds veel moois in en ook wel een paar flinke knalnummers, maar toch vond ik de tracklist van 2 gewoon beter.

    Ten vierde ben ik ook niet geheel tevreden over de keuze aan speelbare characters en ik vind figuren zoals Slash en Tom Morello dan ook niet passen tussen de Grim Ripper en God of Rock. Hetzelfde moet ik helaas ook zeggen over de locaties waarin je speelt. Het is allemaal teveel van het goede. Ok, de gevangenis is leuk, maar die set dat je band op een vrachtwagen staat vind ik oer en oer lelijk.

    Ok, een hoop negativiteit misschien, maar toch heb ik genoten van de game ondanks de soms weigerende gitaar en slome nummers waar weinig pit in zat. Let wel, ik vind de nummers niet saai om te spelen, verre van dat, maar veel nummers missen gewoon iets. Ik hoop dat de downloadable content nog wat oude GH2 nummers gaat brengen in de toekomst. Dat zou een mooie toevoeging zijn.

    Uiteraard gaat deze nog veel gespeeld worden en hopelijk stijgen veel nummers nog in waarde na een paar weken.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  16. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Zit Weezer erin, te vet.
    die CD heb ik kapot geluisterd!!
     
  17. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah het schuifje staat bij mij goed, maar ik kan de nek van de gitaar zo een milimeter of 2-3 op en neer schuiven als hij vastgeklikt zit. Vond het al raar. Maar jullie hebben dit dus niet? :confused:
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Jawel, zoals je in mijn bovenstaande verhaal kon lezen.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    schijnt een voorkomend probleem te zijn.

    Soms is dit de schuld van de speler die de nek er niet helemaal goed opzette waardoor de pinnetjes ombuigen.

    Meestal is dit in fabriek gebeurd. Bijvoorbeeld mensen waar aan de contact punten fabriekslijm zit. Ik zou er mee terug gaan. Spel is nog geen week uit dus je kunt ruilen op basis van garantie.

    Ik heb die problemen helemaal niet en vind de guitaar dan ook beter dan die van GH2.

    Ben het wel eens met de tracklist en characters. Vind de stages vet, maar characters en nummers minder
     
  20. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    dat van de tracklist komt echt puur door Neversoft.
    hun tracklists in de Tony Hawk series zuigt ook altijd.
    een paar klassiekers maar altijd te weinig, te veel indie of emo troep

    voordat GH3 uit kwam wist ik al gelijk dat Rock Band een veel betere lijst heeft, Harmonix heeft tenminste smaak, Neversoft absoluut niet
    GH2 heeft inderdaad betere lijst, omdat die nog van Harmonix was.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina