Scholieren in Actie!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mozilla, 23 nov 2007.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Ook 2 gasten in mijn klas vanochtend;

    Hey Patrick kom je staken
    - Voor wat ?
    Dan kunnen we naar huis
    - Dat is geen staken sukkel
    We gaan thuis staken
    - Het zal wel
    Dan niet

    Ze snappen er niks van, ze staken omdat andere mensen ook staken. Maar waarom weten ze niet, en dan naar huis gaan en dat noem je dan staken. Toen ze eenmaal hoorde dat je dan naar het Museumplein moeste hielden ze meteen hun mond en gingen ze weer door werken.

    - Ben ik :cool:
     
  2. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik vind auto's kapot slaan , ruiten ingooien, stadhuis kort en klein slaan (WTF 8))
    vind ik niet echt staken.
    het is nogal relschoppen en shit.
    isze not niceeh
     
  3. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    @robindeb91: Aan jouw post te zien zijn het in ieder geval geen overbodige uren die jij op school door zou moeten brengen.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Er waren geen vernielingen? Hoe kom je daarbij robindeb91? Ik hoor namelijk niks anders, of ligt de fout bij de media? ;)

    "Tijdens de actie vernielden raddraaiers ruiten van auto's. Ook op het Leidseplein kwamen tieners bijeen. Daar gooiden ze met grote schaakstukken naar trams en winkels." Dat heet niet staken, dat heet gewoon relschoppen daar gaan namelijk mijn (onze) belastingcentjes naartoe.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ze moeten tog ergens naartoe, je betaalt ze tog wel ookal is er niks aan de hand. Bij mij in de buurt geven ze genoeg belastingsgeld uit aan onzinnige dingen.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    En wil je het daarmee goed praten? Als het aan mij lag mochten ze het uit hun eigen spaarvarken betalen, maarja ze hebben nog geen benul van hoeveel een winkelraam/autoraam kost.

    En ik zie idd liever dat het belastingsgeld nutig word besteed, helaas dat we daar niet voor kunnen kiezen.
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zo is die Robin opgesodemieterd? Werd al moe van al die smileys.

    [​IMG]

    Dit formaat kooitje is in princiepe nog wat aan de grote kant, kan veel krapper. Bekijk youtube eens voor de gein, staan wat van die onnozele filmpjes van die relschoppers.
     
  8. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moest eens weten wat voor een hel ik elke dag doorga daar op school. En dat meen ik serieus, school heeft echt alles van mijn leven verneukt. Klinkt overdreven maar het is echt zo.
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat we tog al te veel belasting betalen en dan kan je wel zeggen het gaat daar naartoe maar dat is ook weer een beetje overdreven, want je bent het tog kwijt en een deel ervan wordt tog weggegooid aan domme dingen.

    Hoezo dan? :):
     
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je toch lekker zonder diploma van school, lekker de rest van je leven vakkenvullen kijken hoe gelukkig je dan wordt.
     
  11. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook dat her vernielen van andermans spul niet goed is, maar dat je een teken moet geven aan de overheid dat het op deze manier niet gaat, vind ik goed.
    Dat mensen dan wel spullen gaan vernielen is jammer ja.
    Maar het doel is in ieder geval bereikt, want het komt ter sprake.
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    vanochtend was al te zien dat die regeling alweer minder geworden was, volgens mij 1000 uur voor onderbouw en 960 voor bovenbouw. Is dat nog steeds te veel of gaan jullie liever 1 uur per jaar naar school?
     
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Eigenlijk wel ja.
     
  14. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Dat doel was vorige week al bereik...sterker nog ze hebben als gekregen wat ze willen. 40 uur minder, soepelere omgaan met de regelingen, herziening van de regels. Lijkt me toch niet slechte na 1x staken.

    Helaas zie ik hier ook een hoop mensen die zich als Gerrit gedragen. Stelletje schapen..

    Ztefann:
    Als het leven zo kut is en je er zo sterk over voelt zou het misschien handig zijn als ook een voorbeeld noemt of zo..
     
  15. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Wat stelletje schapen, kom een keer achter je computer vandaan ofzo dan weet je misschien hoe het zit en ga niet iedereen vooroordelen G33K.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  16. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons in a'foort is het spoorwegen netwerk door paar idioten platgelegd. 8)
    Daar zat ik niet bij hoor.. O-)

    Ik heb netjes in de stoetmeegelopen..

    Edit: Pine NL, mee eens ;) Al die zogenaamde "volwassenen" hier kunnen wel heel ouderlijk gaan praten, maar op onze leeftijd had je precies het zelfde gedaan..

    Tenzij je het leuk vond om huiswerk te maken.. of lekker in de mediatheek te gamen ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Lol. En dat van iemand die

    in z'n sig heeft staan :thumbs:
     
  18. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja, actief is niet 24/7. Dus omdat ik op me 360 speel heb ik geen tijd voor sociale contacten?

    En als we over actief gaan praten, jij bent in de 20? en je bent een mod op een forum :lol: G33K
    Laat me niet lachen, als er 1 niet een G33K is ben ik het.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Yup. Vermaak me ermee als ik thuis ben. :)

    Maar ga het nou niet omdraaien, jij noemt iemand zo, wie zegt dat hij geen sociale contacten heeft, wie zegt dat ik dat niet heb. Ik zeg gewoon precies hetzelfde als jij. Slimmerd.

    Dat je zo'n opmerking nodig hebt om dat duidelijk te maken, zegt mij genoeg! :D
     
  20. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjongejonge,

    Je kan elkaar ook op elk puntje gaan vernederen. Komop zeg..
    Zonder die stakingen zaten we nu nog steeds op 1040 uur, het heeft dus wel degelijk zin.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007

Deel Deze Pagina