Scholieren in Actie!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mozilla, 23 nov 2007.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  2. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Was wel lachen, lekker met eieren tegen het gemeentehuis gooien en de hele dag vrij.}:]
    Er werd niet echt vernield bij ons wel een paar gasten opgepakt omdat ze illegaal vuurwerk aan het afsteken waren.
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Herinner me nog iets vaags dat leerlingen bij mij toendertijd ook wilde gaan staken voor iets vreemds. De leraren zeiden dat het werkonderbreking was en niks voorstelde. Zelf deed ik niet mee...heb wel wat beters te doen. De helft ging "staken" en kregen dat vierkant op hun bord terug later. Wij, die zo snugger waren niet voor idiote redenen te gaan "staken", konden gewoon lekker vroeg naar huis voor de verandering.

    Ach ja de meeste van die idioten komen zichzelf later nog wel tegen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2007
  4. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik ben het met je eens over dat we geen shit krijgen te leren. Maar doe dan geen overbodig zoals TGO (als je weet wat dat betekent) nee geef dan maar gewoon moeilijker of meer huiswerk maar niet meer uren.

    en voor sommige ik weet helemaal niks van de andere stakingen in het land alleen die van middelburg met de politie.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  5. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk hier sla je dus volledig de plank mis. Ik heb nooit gezegd dat ik tegen het staken ben. Als je ergens tegen bent dan moet je daar te strijden en als het mij betrof dan had ik zeker mee gedaan, maar ik keur alleen de manier af waarop het nu gebeurt (vernielingen, etc) En met mijn reactie van "Kijk zo krijg je iets voor elkaar" bedoel ik op iets uit een andere post waarin stond dat er weer iets vernield was.
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij mag je wat vaker naar school gaan in plaats van staken als je het nu nog niet snapt.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ongelooflijk ik sta echt te kijken van het trieste niveau van sommigen hier. Gewoon 1040 uurtjes taakstraf voor degene die het niet kunnen laten om van andersmans spullen af te blijven.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Agree. Meer uren gaan nergens over. Ze kunnen het huidige aantal uren niet eens fatsoenlijk opvullen, dus laat ze dat eerst maar eens uitzoeken.

    De manier waarop echter is hier en daar een beetje kansloos. En dat mag wat mij betreft best flink aangepakt worden.
     
  9. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het ook weer mee eens ;). Het is toch van de gekken dat mensen auto's gaan vernielen enzo, komop zeg..
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  10. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op hoe triest ben je .....:lol: wat leuk =(=(


    :thumbs:
     
  11. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    slimme mensen hier zeg. die hebben vast wel extra uren gehad!:D
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Sommige mensen daar :emo: Zoals dat Dominicaanse meisje, rofl.

    Kijk, zoals dat Nederlandse meisje die daarna kwam zullen er veel mensen geen last van hebben als de meeste zo zouden zijn. Ik denk dat zei wel gewoon normaal doet en weet wat staken inhoud. Maar ja, helaas is dat niet zo.

    Had eigenlijk naar het Museumplein moeten gaan, puur om te kijken.
     
  13. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik niet op een forum uitleggen hoor :9

    Ah je weet niet in wat voor situatie ik nu zit ;)
     
  14. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een idee, als alle scholieren die iets te melden nou ipv staken allemaal een mooi gescheven brief sturen naar de minister. Dan worden de scholieren vast serieuser genomen. Op deze manier is er namelijk nauwelijks een volwassen persoon die ze serieus neemt.
     
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Is al die grotemensenpraat een beetje te ingewikkeld:emo: Wat veel mensen die niet hebben gestaakt gereld er van vinden, is dat het onzin is om zo idioot om te gaan met dingen buiten het schoolterrein. Als je iets op school wil bereiken dmv stakingen, dan blijf je toch in de buurt van je school? Of ga met z'n allen naar Den Haag, maar ga niet in woonwijken vanalles kapotslaan en voor overlast zorgen.

    Hoofdkenmerk van een geek is dat hij zich gaat verdedigen als een ander hem zo noemt:b:
     
  16. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Het was een teken om te bevestigen dat ik het ofut had gelezen en me mond hield, dus ssst.

    Like I Care, Nigga u don't know me.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    :emo:
     
  18. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Sorry had domp lomp en famous in me hoofd.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee toen ging ik bij de buren belletje lellen of me zus d'r barbies martelen, en jullie ( jeugd van tegenwoordig ;) ) leggen even de NS plat waar ik elke dag mee moet naar mijn werk. Sorrie hoor maar ik was niet zoals jullie op die leefdtijd... en had ook een stuk minder vernielzucht in me, en gebruikte dat niet om me gelijk te halen daar hebben we onze mond voor niet onze handen. ;)

    En by the weg, waarom vandaag staken? Jullie hadden toch al je gelijk gekregen? Tja ik volg het nieuws...
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  20. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag was weer zo lauw:D
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007

Deel Deze Pagina