Even een emotioneel momentje.
Voor het eerst in een PES-reeks (ik heb 3, 5, 6 en nu de huidige) 10 doelpunten offline gehaald.
Ik speel nog steeds met Torino; nu in seizoen 3 (1e seizoen 3e geworden, 2e seizoen 5e). We treffen Lazio Roma. Vooraf had ik er weinig vertrouwen in, want de daarvoorgaande 4 wedstrijden werden niet gewonnen (3 keer gelijk, 1 keer verlies). Nu ging het echter heerlijk!
Na 1 minuut lag de eerste er al in (Rosina), na 7 minuten stond het zelfs als 3-0. Recoba en Oguro troffen doel. Bij rust stond het 5-0. Na rust prikken we er opnieuw 5 bij en eindigt de match dus in een wonderbaarlijke 10-0.
Recoba maakte er 5, Oguro 3, Stellone en Rosina 1.
We zijn bijna halverwege en ik sta ietwat teleurstellend 5e. Al is de achterstand op koploper Roma slechts 8 punten.
Torino is een leuk clubje. Aardige voorhoede (Stellone kopt er veel in) en een fenomenale Recoba (nadeel: ik ben wel héél erg afhankelijk van 'm). Recoba werd vorig seizoen topscorer met 31 doelpunten in 31 wedstrijden.
Maar ik ben absoluut geen ster. Tegen de topclubs ging het minder. 3-3 tegen AC Milan, 1-1 tegen Juventus, 3-0 winst op Roma en een beschamende nederlaag tegen Inter (2-6 )
Maar goed, ik wil alle competities winnen, dus ik ben niet weg bij Torino voordat dat gelukt is!
Niveau is professional (speeltijd 10 min.). Ben ik nog lang niet ontgroeid; de sterke Italiaanse mede-subtoppers snoepen veel punten van me af en ik win zelden écht heel makkelijk. Ik krijg vooral veel doelpunten tegen, doordat ik nog steeds te veel hap achterin. In seizoen 2 hadden slechts 2 clubs minder tegendoelpunten dan ik. Slechte zaak, al gaat het nu iets beter.
Laatst bewerkt: 27 nov 2007