1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb ook de PS3 versie .. maar als dit de patch is waar we op hebben zitten wachten? word er niet echt vrolijk van

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, maar het veranderd hoofdzakelijk on-line gaming en de slowdowns bij de replays.
    Binnenkort geeft Konami een lijst wat er allemaal gepatched is, dus dan weten we meer. zal wel morgen komen.

3. Drogba

Drogba Guest

Konami :emo: Elk jaar weer hetzelfde, ik vermaak me voorlopig nog wel met ML en potjes tegen homies

4. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    net mijn boksie aan, en ik krijg een update, maar weet niet zeker of hij voor de pes2008 is. ben gelijk een ranked match gaan spelen en jahoor hij lagte nog. Heeft iemand meer nieuws hierover?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat is de PES2008 patch.

6. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Dat meen je niet, mischien duurt het even voordat iedereen hem heeft. en dan kunnen we vlammen. Net was het nog niet helemaal lagvrij.
    E waar heb jij het vandaan dat dit de patch is. Ik weet wel dat de PS3 hem gisteren gehad heeft.
    Ik zou wel een lijst willen zien wat deze patch inhoud.

Game On.\o/

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    http://forum.pesonly.nl/showthread.php?t=335

8. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Denk niet dat het daar aan ligt aangezien je hem meteen krijgt als je je box opstart toch? Ik ga vanavond maar is kijken.

9. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wacht lekker tot er een goeie patch komt want dit is gewoon *** maar voorlopig speel ik Assassins Creed

10. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    schandalig dat konami dit uit durft te geven.. net 4 wedstrijden gespeeld en bij allemaal lag gehad.. tegen een nederlander gespeeld praktisch bij elke balaanname is er lag, spelers die opeens 10 meter verderop lopen is er ook nog steeds.. begin het nu goed zat te worden..

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat vroeg ik me ook af. Ik had mijn PES 2008 in de 360 zitten, dus ik wist niet precies of die update nu was van Xbox LIVE of PES 2008. Ik heb echter op een hoop andere sites gelezen dat dit 'm was...

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Net Konami gebeld: Dit is dus wel degelijk de echte patch!

13. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ze ook gelijk even lekker verrot gescholden?;)

Edit: Geweldige patch! De lag is serieus gewoon ERGER geworden. Erg knap weer van Konami...

Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  14. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ja en die slow downs zitten er ook nog keihard in

15. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Even een emotioneel momentje.

Voor het eerst in een PES-reeks (ik heb 3, 5, 6 en nu de huidige) 10 doelpunten offline gehaald. :)

Ik speel nog steeds met Torino; nu in seizoen 3 (1e seizoen 3e geworden, 2e seizoen 5e). We treffen Lazio Roma. Vooraf had ik er weinig vertrouwen in, want de daarvoorgaande 4 wedstrijden werden niet gewonnen (3 keer gelijk, 1 keer verlies). Nu ging het echter heerlijk!
    Na 1 minuut lag de eerste er al in (Rosina), na 7 minuten stond het zelfs als 3-0. Recoba en Oguro troffen doel. Bij rust stond het 5-0. Na rust prikken we er opnieuw 5 bij en eindigt de match dus in een wonderbaarlijke 10-0.

Recoba maakte er 5, Oguro 3, Stellone en Rosina 1.

We zijn bijna halverwege en ik sta ietwat teleurstellend 5e. Al is de achterstand op koploper Roma slechts 8 punten.

Torino is een leuk clubje. Aardige voorhoede (Stellone kopt er veel in) en een fenomenale Recoba (nadeel: ik ben wel héél erg afhankelijk van 'm). Recoba werd vorig seizoen topscorer met 31 doelpunten in 31 wedstrijden.

Maar ik ben absoluut geen ster. Tegen de topclubs ging het minder. 3-3 tegen AC Milan, 1-1 tegen Juventus, 3-0 winst op Roma en een beschamende nederlaag tegen Inter (2-6 :mad:)

Maar goed, ik wil alle competities winnen, dus ik ben niet weg bij Torino voordat dat gelukt is!

Niveau is professional (speeltijd 10 min.). Ben ik nog lang niet ontgroeid; de sterke Italiaanse mede-subtoppers snoepen veel punten van me af en ik win zelden écht heel makkelijk. Ik krijg vooral veel doelpunten tegen, doordat ik nog steeds te veel hap achterin. In seizoen 2 hadden slechts 2 clubs minder tegendoelpunten dan ik. Slechte zaak, al gaat het nu iets beter.

Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  16. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik maak de meest rare dingen mee op xbl.. ik pak de bal af van de tegenstander wil de andere kant opdraaien: bal verdwenen!! lag die weer bij de tegenstander in de voeten die zo doorliep op de goal en scoorde.. ook al keer of 3 meegemaakt dat ik me voorin vastliep en de bal opeens bij mijn keeper was.

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wanneer was dit? Na de update van gisteren of ervoor?

Ik heb trouwens van Konami gehoord wat die getalletjes boven in het midden van het scherm betekenen: Het zijn het aantal packages. In dat geval betekent het dat je verbinding beter is naarmate het getal hoger is.
    De man wist het niet helemaal zeker, maar hij dacht het wel.

18. AgentSmith

AgentSmith Guest

Yep, ken ik ook maar al tegoed. Door die klote fratsen daarnet 3-2 verloren terwijl ik lange tijd 2-1 voorstond. :{

19. AgentSmith

AgentSmith Guest

En ik me laten vertelen hoe lager hoe beter.

20. Thron

Thron Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren ook zo iets raars, bij een corner werkt de keeper van de tegenstander de bal in het doel, het eigen doelpunt wordt geteld maar er volgt geen herhaling en geen aftrap. Uiteindelijk haal ik met mijn spits de bal uit het doel en schop 'm d'r weer in en hij telt opnieuw, 2:0...en nu wel vervolg met aftrap...echt bizar|:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina