[PC] Unreal Tournament III

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 27 nov 2007.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Naam : Unreal Tournament III
    Ontwikkelaar/Uitgever : Epic Games/Midway
    Genre : FPS
    Releasedate : Reeds verschenen
    Ook op : Xbox 360(in een later stadium), PS3 (begin 2008 )

Meer Screens, Video's, Reviews, Demo

Klik op bovenstaande link als je meer over de game wilt weten en/of de demo eens wilt proberen. Maar voor velen zal de naam Unreal Tournament weinig uitleg behoeven. Ik heb dit topic dan ook met toestemming van Pegas aangemaakt, om 'vervuiling' van het 360 topic over deze game tegen te gaan. De mods voor UT3 zullen hier ook besproken worden. PC volk, barst los :)

Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Gister gekocht, al heel veel gespeeld :D

lol, vanmorgen ff een potje Team Deathmatch.. 34 kills en 2 death's. :lol:

Iemand die ik kan toevoegen? Ik zal vanmidag even wat screens maken van mijn character.

Mijn account is ''HaloTrooper''

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem binnekort ook wat een game!! :)

4. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    is hij al wel uit voor PS3 of alleen pc?

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    De graphics zijn nou niet echt denderend.. Helemaal na Crysis te hebben gespeeld :p

6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen pc, hij komt volgend jaar pas voor de ps3.

Mwa ik vind ze heel netjes. Mrja deze game loopt dan ook 5 keer zo snel.

Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind de game ook zeer netjes!, er gebeurd zo veel.. en alles loopt zo snel. Als ik kijk naar hoe de games draaien bij mij is er een groot verschil. Als ik alles bij UT3 op max zet loopt hij nog met een framerate boven de 60. Ik red de 30 nog niet eens bij Crysis als hij op High staat.

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Idd en daarom vond ik het niet leuk om crysis te spelen.

Maar goed ik kan niet wachten tot ik unreal binnen heb. Zal binnenkort wel binnen komen. Ik ben benieuwd naar de SP. :) en hoop dat er online wat betere servers dan in de demo komen.

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Single-player is zowat weer hetzelfde als de vorige Unreal Tournament's.

Maar ben ik het of wordt er nogal weinig Deathmatch gespeeld in UT3? ik zie wel wat Echte spelers in het spel spelen maar de meeste zijn gewoon bots,

maar Warfare wordt dan wel weer vaak gespeeld maar ik vind die Gamemode maar niks :+

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Andere mensen hier die het ook spelen, add me gerust : "Zeroine83" :)

Ik speel het liefst TDM, vaak ook InstaGib. Warfare vind ik opzich ook best leuk. Misschien eens een potje spelen onder elkaar ?

11. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel het liefste gewoon DM. En voorral op de map Gateway. Damn die map is echt geweldig.

De map Gateway is een map waar 3 kleine maps eigenlijk in zitten. Zo heb je een Ice map, een Forrest map en een Space map. De kleine maps zijn verbonden via portalen (Gates). Dus het ene moment sta je in de sneeuw, terwijl je 15 seconden later al weer in de ruimte zit. Echt geweldig! _O_

12. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben hem nu aan het installeren, ben benieuwd.

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gateway is idd een mooie map :)

14. Nickromancer

Leuk Bevonden:
    0
    Warfare kan niet met 100 man zoals beloofd of wel? En waar zijn die super slimme voice comments? Ook een beetje weinig maps, volgens mij waren er een stuk of 70 beloofd. Dat laatste maak ik me niet zo druk om, epic kennende komen ze vast met gratis maps.

Maarja genoeg kritiek ik vind het wel een leuk spel maar zeker niet geniaal. En gateway is idd wel leuke map, alleen dat sneeuw gedeelte is zo lelijk.

Edit: Ik vind het spel ook niet overal even mooi, het ene moment sta je in een oogverblindende kerk en het andere moment sta je tussen een rotspartij die uitgepoept lijkt te zijn door een koe. Vooral outdoor maps zijn stukken mider mooi.

Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    100 Spelers in Warfare was een Gerucht , het was op BeyondUnreal 1 dag en dezelfde dag ook weer eraf gehaald(En het maakt me ook helemaal niet uit dat er geen 100 Spelers in Warfare zit want dat is gewoon niet te spelen.),

en Epic Games had 36 tot 48 Maps beloofd en niet 70 zoals jij zei en er zijn iets van 37 verschillende maps in UT3.

Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Damn, met 16 spelers is het al chaos :lol::9

17. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen dinsdag geinstalleerd, het spel loopt alleen voor geen meter bij mij (Asus A6ja notebook, Intel Centrino Duo Core 1.6Ghz, 1024MB RAM, Ati Mobility Radeon X1600, 256MB dedicated/256MB shared).

UT3 gaf ook aan dat mijn laptop niet aan de minimale systeemeisen voldoet.
    Ligt misschien aan mijn processor? 2,0 Ghz single core is minimum. Ik weet niet hoe dat dan werkt met een 1.6Ghz Duo Core?

Erg jammer, lijkt me wel een gave game. UT2004 kan ik veel mooier draaiend krijgen op mijn laptop.

Zie screenshot

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2,4 Ghz Dual-Core is aanbevolen.

19. Nickromancer

Leuk Bevonden:
    0
    Niet als de maps groter zouden zijn.

Maarja ik vind het gewoon een beetje een matig product. Ik had gewoon meer verwacht van een next-gen Unreal. En niet een UT 04 met nieuwe textures en shaders en assualt eruit gehaald.
    Bij sommige maps heb ik aan het einde van een potje pas door dat ik hem een tweede keer speel omdat hij zo karakterloos is (bij een map cycle).

20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Hmm anders heb ik geen UT2004 gevoel bij UT3 hoor :+ het speelt nogal wat anders, Langzamer geen Double Combo's en dat is eigenlijk wel beter. Assault & Onslaught is vervangen door Warfare en het speelt zowat hetzelfde als Onslaught.

Als je UT3 Matig vind hou je denk ik niet zo van Unreal Tournament :+.

Deel Deze Pagina