De Grote Voetbaldraad [Deel 15]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

?

Als je zou moeten kiezen, wat zou je dan liever zien?

1. Nederland Europees kampioen met klote voetbal

54,5%
  2. Nederland 3e of 4e met fantastisch voetbal

25,5%
  3. Boeie, als we maar winnen van die pokke Duitsers! :D

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als we van de Duitsers winnen ben ik al een gelukkig man. Maar goed, die kunnen we wel wegstrepen. Immers, we komen de poule niet eens door:+

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Misschien nog een keer een oefenwedstrijd dan 8)

Anyway, ik blijf wel een (klein) beetje hoop houden. A fool's hope maybe, maar boeie :cool:

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ging mun laatste beetje hoop 8)

Aangezien de eerste 2 niet eens een optie zijn moest ik wel op de laatste stemmen :mad:

Zullen we een 4de optie maken: Nederland haalt Zwitserland :cool:

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is moeilijk maar echt niet onmogelijk hoor. Ik ben geen fan van MvB of hoe Nederland de laatste tijd speelt.. Maar Italie en Frankrijk hebben ook met moeite de kwalificatieronde gehaald. Dus je weet nooit wat er gaat gebeuren. Als je van of Italie Of Frankrijk wint ben je al een heel stuk verder. Dan nog Roemenie maar die moet niet onderschat worden, iedereen heeft het steeds over italie en frankrijk maar vergeet niet dat wij maar 1 punt behaald hebben in 2 wedstrijden tegen Roemenie.
    Er kan zoveel gebeuren tijdens een EK je kan nooit van te voren zeggen wie er door gaan. Ik hoop wel dat we een beetje ver komen vind die oranje avonden altijd wel gezellig, alleen is het spel meestal niet om aan te zien.

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Same here, maar ik zal zo even een nieuwe enquete maken. Kijken wat men er hier van verwacht :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina