Ben wel van mening dat ze dan in dat geval ons de mogelijkheid hadden moeten geven om die handmatig te verwijderen uit de lijst. Maar ik denk dat ze dit niet liever in onze handen willen geven, want dan zijn zij weer data kwijt die ze willen WETEN... anders kan ik dit niet verklaren
Beetje overdreven reactie wellicht met verkeerde argumenten. Van een redacteur van xbw verwacht ik toch wat meer...? 1: als je ziet wat ze voorgeschoteld krijgen is dat nou ook niet iets om van te juichen -> 300 en nog iets, rest is stokoud. Valt niet te vergelijken met US. 2: het is al veel langer bekend dat dit ligt aan contracten met filmmaatschappijen EN rechten. Niks is dus 1 op 1 over te nemen vanuit de US op dat gebied. Nederland is, naast vele landen in Europa, gewoonweg (nog) helaas niet (lees: financieel / qua rechten) interessant genoeg gezien de omvang. Alles draait nu eenmaal om rechten en geld. Buiten de xdoos is dat ook zo op televisiegebied. Een reden bijv. dat we vele zenders uit het buitenland niet via de kabel mogen zien... (sky, enz.) en regiocodering van dragers.
Afgezien daarvan vind ik het dus wel jammer, maar zolang rechten e.d. zo regegeld zijn blijft het zo... Mocht ik het fout hebben dan hoor ik het graag, maar word soms moe van dat geklaag zonder goede onderbouwing...
Laatst bewerkt: 5 dec 2007