1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dashboard update 4 december 2007 - Rumors

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door EricGOD, 8 jul 2007.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nieuwe arcade games demo's worden niet meer meegenomen. Maar er was technisch niet mogelijk om de oude arcade demo's van je lijst weg te halen, omdat micorsoft vroeger geen onderscheid maakte van full version of demo

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kunnen ze dan geen full versie geven van die demo's, of een optie om zelf je lijst op te kunnen schonen, door bijv. games zonder achievement points eruit te halen. Nou staan er bij mij altijd 16 games op 0/200 achievements. :mad:

3. HomeY

HomeY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het over het afspelen van WMV formaat met ondertitels of het streamen ervan. 'k probeer dus al een tijdje een manier te vinden waarmee je ondertiteling los onder een WMV kan krijgen...

Trouwens... Is er op een andere manier aan de update te kunnen dan via Xbox Live??? :$

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren de update geïnstalleerd. Loopt allemaal heerlijk! Maar ik dacht in een eerder filmpje te zien dat de Friends en Messages op één regel stonden. Maar het is dus nog gewoon steeds gescheiden (in het dashboard overzicht).

5. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan niets meer streamen van me pc. Als ik van video source wisselen dan connect hij niet meer. Ik heb ook al alle poorten op gezet maar niks werkt. Iemand een idee waar het aan kan liggen?

7. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel van mening dat ze dan in dat geval ons de mogelijkheid hadden moeten geven om die handmatig te verwijderen uit de lijst. Maar ik denk dat ze dit niet liever in onze handen willen geven, want dan zijn zij weer data kwijt die ze willen WETEN... anders kan ik dit niet verklaren ;)
    Beetje overdreven reactie wellicht met verkeerde argumenten. Van een redacteur van xbw verwacht ik toch wat meer...? 1: als je ziet wat ze voorgeschoteld krijgen is dat nou ook niet iets om van te juichen -> 300 en nog iets, rest is stokoud. Valt niet te vergelijken met US. 2: het is al veel langer bekend dat dit ligt aan contracten met filmmaatschappijen EN rechten. Niks is dus 1 op 1 over te nemen vanuit de US op dat gebied. Nederland is, naast vele landen in Europa, gewoonweg (nog) helaas niet (lees: financieel / qua rechten) interessant genoeg gezien de omvang. Alles draait nu eenmaal om rechten en geld. Buiten de xdoos is dat ook zo op televisiegebied. Een reden bijv. dat we vele zenders uit het buitenland niet via de kabel mogen zien... (sky, enz.) en regiocodering van dragers.

Afgezien daarvan vind ik het dus wel jammer, maar zolang rechten e.d. zo regegeld zijn blijft het zo... Mocht ik het fout hebben dan hoor ik het graag, maar word soms moe van dat geklaag zonder goede onderbouwing...

Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  8. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister geinstalleerd en het dashboard is een stuk sneller maar dat gebruik ik toch nooit :p
    Behalve die nieuwe functie om snel naar je achievements op een overzichtelijke manier te kijken. En DivX werkte prima in 1x.
    Ik zag ook dat er een functie inzit voor ondertitels maar fuck ondertitels ze irriteren alleen maar :-D

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vind de dashboard snelheid echt een hele grote vooruitgang! Wanneer je voor de update de Guide button indrukte, dan moest je af en toe even wachten. Nu schiet ie razendsnel het beeld in! Toppie! :)

10. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, als vrienden komen stop je soms ook een spel erin dat je niet heb en dan staat er ook weer een game bij met 5 G aan achievements. Ik kan zo 15 games weghalen.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dashboard is wel lekker snel inderdaad. Was alleen even bang dat mijn 360 gister vastliep. Duurde een flinke tijd voordat ik het laadscherm (logo) van Halo 3 zag bij het opstarten. Drive begon flink te spinnen, maar na een tijdje kreeg ie de game toch geladen en had ik er geen last meer van.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik had de update om 22:30 geïnstalleerd, en het duurde daarna vreselijk lang voordat hij het dasboard laadde. De Tabbladen waren wel in beeld, maar de content niet. Je zag dan de Xbox met die stipjes eromheen. Dit duurde echt heel lang. Sowieso was Live gisteravond tergend traag, maar dat komt denk ik doordat iedereen die Update aan het installeren was.

13. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, de guide komt inderdaad wel snel in beeld, maar voordat dan de data is ingeladen duurde nog steeds lang! Zal ook wel door de slechte live-verbinding komen gisteravond.

Naja, gister ook geinstalleerd, de eerste keer dat ik het wilde installeren, kreeg de xbox me niet ingelogd op live, heel mijn dashboard slaat dan vast. Groter power button ingedrukt, 2e keer wel goed ingelogd, update geinstalleerd, en weer slaat dashboard vast. Ik heb dit wel vaker, nooit foutmelding of foute kleurtjes, zal wel meevallen.

Verder gisteren alleen wat op en neer gesprongen tussen de blades en het FoF bekeken, kijk vanmiddag wel even verder, zag er wel netjes uit.

En voor de mensen met de 0/200 trials en geleende games met maar 1 of 2 achievements: Ik zou me er niet zo druk om maken, denk dat de meeste mensen wel doorhebben dat wanneer er een arcade game met 0/200 staat dat dat om een trial gaat, en niet om de full game, net zoals games met weinig achievements, iedereen leent wel eens wat of probeert wat, meeste mensen snappen het wel dat zo'n game in je lijst dan niet lang in je bezit is geweest.

Of maak een extra account aan voor de trial games op te testen!

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De Live connectie was gisteravond gewoon beroerd. Daarom duurde het allemaal zo lang.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee helaas technisch niet mogelijk. Had ik ook al gevraagd. :eek:

16. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Divx werkte al maar heeft iemand al geprobeerd om x264HD en WMVHD af te spelen via externe hardeschijf en op welk formaat?

17. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gisteravond de boel gedownload en vervolgens de nodige privacy-settings aangepast. Dat ging ok, maar ondervond toch wel verschillende problemen. Bijvoorbeeld als een friend op-pupt en je wilt hem/haar bekijken wat ze aan het spelen is zijn/haar profiel lijst lang over doet voordat deze weer verdwijnt en tijdens het spelen van cod4 en iemand stuurt een invite, als je dit accepeert en het scherm van accepteren niet meer verdwijnt en vast loopt. Dit laaste is bij mij een paar keer overkomen... (nou kan het ook liggen aan cod4)

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren was Xbox Live gewoon traag.

19. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
  20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, over een tijdje zal de update op alle nieuwe games staan, dus als je dan een game koopt krijg je automatisch de update
    Dat is in Amerika zo, omdat ze daar 'Inside Xbox' hebben

Deel Deze Pagina