Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Ik dacht dat je het over Toca Race Driver 1 had, aangezien de PSX gewoon een opgevoerde PS2 is, in plaats van een PS1 wat jij misschien dacht. Maar Toca heb ik nooit gespeeld, DTM1 en 2 wel rete veel. Games waren niet echt super sim, maar de gameplay voelde goed aan.
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een arcade racer gaat worden koop ik hem zeker niet. Dan kan je gewoon beter PGR4 kopen en dat was al enorm arcade. Circuits in PGR stijl heb ik niks op tegen, maar dan wil ik wel de simulatie van Forza 2.
     
  3. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hele pgr geshit is niet goed, ik snap niet dat ze dat er in stoppen.
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    DTM 3 en GT5 mag je niet vergelijken
    DTM 3 ligt al jaren in de schappen en GT5 is nog niet eens gereleased:lol:

    Als GRID arcade wordt dan is dat wel een tegenvaller ja, maar vergeet 1 ding niet:

    In de DTM serie kon je de handling op SIMULATION en PRO SIMULATION zetten. Simulation was ook behoorlijk arcade-achtig. Pro simulation was wel redelijk realistisch en een tikkie pittiger dan Simulation.

    Ik vond die verscheidenheid ook een erg sterk punt in DTM 2/3 en daarnaast was een zeer groot pluspunt de grote hoeveelheid circuits. Echte toppers als Zandvoort, Donington en andere coole Britse circuits, BATHURST!!, Hockenheim, Surfers Paradise (geweldig stratencircuit) en nog veel meer zaten erin.
     
  5. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar aanleiding van deze post wordt er in deze thread bijna vanuit gegaan dat DTM/TOC/Race Driver (nog meer?) de arcade kant opgaat.

    Maar op welke informatie is dit gebaseerd?
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Uit de eerste persberichten, dat ze de boel gingen omgooien, en uit de eerste screen(s), waarin je zag dat ze in een stad aan het racen waren, ala PGR.

    Edit:
    Zie bijv. dit bericht op tweakers.net.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  7. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    O daarom. Okee maar dat zegt natuurlijk nog niets over de physics. Het weggedrag van de auto's kan wel extreem realistisch zijn, ook al rij je in steden. Ik heb geen probleem met 'arcade omgevingen' zolang het rijgedrag maar niet zo arcade is.

    Ik heb persoonlijk eigenlijk sowieso geen bezwaar tegen mooie omgevingen zoals in NFS, Burnout en PGR. Dat heb ik liever dan die slaapverwekkende omgevingen van FORZA, al had dat ook te maken met het matige kwaliteitsniveau van de omgevingsgraphics in dat spel.

    Grid zal er waarschijnlijk weer een stuk mooier uitzien dan DIRT. Dat wordt dus extreem mooi!
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik niet snap is dat iedereen zich er nu al op richt dat de game arcade gaat worden alleen omdat je wat stadsbeelden ziet,nou als je een beetje racegamer bent zie je wel degelijk in de screens dat hier meer in om gaat.

    @ Valsspeler

    Um vergeet niet dat de makers van Codemaster meer ervaring hebben,Forza zal zich ook noch alleen maar meer gaan vorderen in de toekomst.:)
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Codemasters is niet zo maar een franchise als het om racegames gaat, dus verwacht er wel wat moois van. Zelf had ik liever echte circuits ipv steden. Ze zullen wel een reden gehad hebben om de boel om te gooien qua locaties/omgevingen.
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    wie zegt dat er alleen maar steden inkomen, in de eerdere dtm's had je gewoon zandvoort en de norisring, maar ook races over een snelweg enzow
    meschien mixen ze gewoon circuit rraces met steden races
     
  11. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou leuk zijn, beter dan alleen in de stad.
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. dat hele stad circuit gedoe vindt ik prima, maar dat doet PGR4 al heel erg goed en heel erg vaak... gelukkig dat PGR de nurburgring nog bevat.

    Maar WEER straten circuits? hopelijk dat we veel circuits erbij krijgen, maar ik ben bang van niet... wordt wel wat eentonig op deze manier met meeste race games.
     
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    de drift acties lijken mij echt het leukst.. volgens mij moeten wij dit gaan zien als een PGR4 achtig iets.. daarbij vlieg je ook de hele wereld over en doe je allerlei races.. hopelijk maken ze het niet zo makkelijk dat driften zodat er online allemaal van die Wannabe Drifters zijn.. net als forza.. nu is dat wel moeilijker maar sommige lui snappen er gewoon geen fuck van.
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tja maar dat is nu eenmaal het online,bedoel dat ga je op een gegeven moment wel krijgen.
    En zelfs Gran Turismo op de Ps3 zal eraan moeten geloven,als het echt online gaat.
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ja heb je wel gelijk in.
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wat nieuwtjes :

    Release:
    Race Driver: GRID - Q2 2008 (PS3, Xbox 360, PC)

    Race Driver: GRID en Operation Flashpoint 2 zullen beide draaien op de nieuwste engine van Codemasters, genaamd EGO
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    das goed nieuws:D:D:D:D:D
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    idd!

    dit zie ik gewoon als een pgr maar dan realistischer. hoop ook dat er echte circuits in komen.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Goed nieuws! Ben benieuwd.
     
  20. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook.
     

Deel Deze Pagina