[Muziek] Indie/Britrock

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioxic, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Koel dude!
    *Ken alleen de band niet..

Toevallig via Jimmyalter gewonnen?
    Zo ben ik toen gratis naar Rooney geweest in de Melkweg! :D

EDIT: Zie net in de tekst dat het inderdaad om Jimmyalter gaat... O-)

2. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    w00p! Loney, Dear heeft me ongelooflijk verrast. Ze waren echt enorm goed, terwijl ik ze ook eigenlijk nauwelijks kende ^^. Dusja, altijd leuk om zo naar een concert te mogen. M'n vriendin en ik vonden het in ieder geval top :).

3. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Moke speelde hier in het Burgerweeshuis, is ook een klein zaaltje.
    Maar hier was het keihard uitverkocht, helaas..
    Het was echt onwijs druk.

Maar damn, wat gaven ze ook hier een geniale show weg!
    En wat klinken ze live goed. :cool:

4. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Als iemand wat rustigere Indie wil luisteren zou ik aanraden de soundtrack van Grey's Anatomy te downloaden, zit er vol mee. :) Ik heb in ieder geval wat geinige Indie achtige artiesten ontdekt.

5. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Gister naar the Thrills geweest, wat een show! Het klonk gewoon zoals de cd, het klopte allemaal precies. Echt heel blij dat ik er heen gegaan ben. Optreden was in eerste instantie wel een beetje kort, maar daarna kwamen ze nog terug om verzoeknummers te spelen. En ze lieten ook nog iemand uit het publiek iets zingen, omdat ze zelf de tekst niet meer verder wisten :lol:

6. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Vanavond naar de Arctic Monkeys! :cool:

7. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    God ja, bijna vergeten O-)

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    *Jaloerst
    ik heb de cd van The Wombats gekregen voor sinterklaas. Ik moet m nog luisteren, maar ik zit nog op m'n werk :mad:

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen the view!
    Zeker wat pitjes draaien!:cool:

10. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil verslagjes! NU!

11. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Woef!

Het was echt geniaal! :cool:
    Heb alles lekker van een afstandje bekeken en genoten van de muziek.
    Had niet echt de behoeft om vooraan in de drukke menigte te staan.
    Ze speelde ook een aantal nieuwe nummer, klonk weer lekker.
    Er miste wel een aantal nummer, A Certain Romance bijvoorbeeld.
    Maar al met al was het een zeer gaaf avondje!

Vanavond naar The View! :cool:

12. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Oh hell yeah.

We stonden met het voorprogramma redelijk relaxed vooraan in 't midden. Maar zodra de Monkeys begonnen te spelen werd het een gigantische chaos. Duwen in golven en platgedrukt worden voor het leven.. was niet echt gezellig. Toen zijn we een paar meter opgeschoven en stonden we zwaar nice, aan de rand van een pit ;D. Kon het niet laten me er af en toe in te gooien ^^.

Qua performance ook echt top. Ze speelden alles wat men wilde horen maar ik geef Bauke erin gelijk dat ze A Certain Romance bijvoorbeeld ook hadden mogen spelen. Wat ik wel echt geweldig vond is dat ze in de toegift nog The View From The Afternoon speelden, één van m'n persoonlijke favorieten ;).

Master gewoon :cool:

En veel plezier bij The View vanavond.. Toch zonde dat ik er uiteindelijk niet heen ga ;x

Laatst bewerkt: 7 dec 2007
  13. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    A Certain Romance is toch bagger, enige nummer samen met The Only Ones Who Know wat ik echt niks vind.

Klein verslagje: warm, veel gespring, 90% van het bier ging door de lucht en natuurlijk superstrakke performance van de Aapjes :).

14. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de wombats fans :)

Voor de mensen die niet naar the view gaan, fabchannel zendt het optreden weer uit.

Laatst bewerkt: 7 dec 2007
  15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Neeeeee, niet weer Amsterdam. :+

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Allemachtig wat was the view vet!
    Was mijn eerste keer @ Paradiso, en heb de zaal goed kunnen zien vanbinnen. Want wat een gepit! Ik heb overal gestaan. Ik en een vriend startte hem al bij het eerste nummer van the view bij wat mensen die nog nooit in een pit hadden gestaan ofzo. Nou fucking hell, de hele avond bijna doorgegaan op een paar nummers na. Uiteraard ook nog een vet t-shirt gescoord van de kijk! Misschien schrijf ik een uitgebreider verslag op mijn hyves ofzo. Deze band is echt een aanrader!

17. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Heeey, dat is mooi, die moet dan niet zo lang geleden zijn aangekondigd. Ik houd de Effenaar meestal wel in de gaten. :)

19. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Zonde, zonde!
    The View was echt zeer nice!

Dinsdag maar eens kaartjes halen voor de Wombatjes dacht ik zo.

Amen!
    Om je even een beetje aan te vullen, The Looks stonden in het voorprogramma.
    En die zanger dacht volgens mij dat hij koning was, wat een arrogante zak.
    Stond daar een beetje nonchalant om het podium zijn nummertje te zingen.

Afijn, gelukkig kwam ik voor The View! :cool:
    Dat was gewoon echt pure Rock and Roll, was wel wat aan de korte kant.
    Maar ze hebben volgens mij wel al hun nummers, inclusief nieuw materiaal, gespeeld.
    Verstond alleen niks van dat heerlijke Schotse accent! 8)

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, maat van mij zat de hele tijd te fucken op die indiaan van the looks heah. Ik zei ook al dat hij beter met zijn pijl en boog kon gaan schieten (no offence, maar hij bakter er niks van) kwamen we hem later bij de uitgang nog tegen. Zegt hij zo tegen die indiaan: 'Goed gespeeld!' Nou ja, die kerel ook weer gelukkig maar die gast speelde zo nu en dan gewoon wat leuke doorschuifakkoordjes, dat kan natuurlijk niet, hij meende er natuurlijk geen zak van dat hij hem goed vond spelen. De drummer en die bassgitarist en andere gitarist waren wel aardig daarintegen. Die zanger die stond indd gewoon met zijn handjes in zijn zak. Over het algemeen vind ik dat zangers ook sowieso een instrument moeten spelen, wat jullie? Veel beter gezicht en daar kan ik over het algemeen meer respect voor opbrengen.

Maar the view is zoals the matrix al zei op msn misschien wel de beste band van 2007?! De ontdekking van 2007 vind ik het sowieso van mezelf. Want wat een heerlijke muziek om op los te gaan en op mee te zingen. Het was wel wat kort, maar ja, de nummers waren op denk ik:+.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina