Nederhop [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een linkje voor Nederlands Grootste Nachtmerrie?

    Heb wel wat nummer gehoord en was vet, op Vrouwtje is een Bitch na dan he :p
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  3. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, hij rapt niet echt op een speciale manier zoals de lui van opgezwolle maar die gast is ook arabisch en dan zijn die show wel vet. Doet hij mooi in twee talen :thumbs:
     
  4. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen weer naar de grote Typhoon en Stikkert show \o/ ! Met in het voorprogramma Jeru the damaja...
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    venlo toch? wou er ook echt heen! maar was uitverkocht :mad:
     
  6. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, we hadden al maanden geleden kaarten gereserveerd gelukkig. Heb er echt zin in!
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    check is of sticks iets zegt over dat opgezwolle stopt, want ik zag zonet wel een heel eng youtube filmpje waarin hij zo'n statement maakt! zou echt fakt op zijn!
     
  8. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, hoop het niet zeg. Ik hou hem in de gaten want dat is niet de bedoeling!
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 dec 2007
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    neej precies, maar mischien gaan ze solo nog door, maar zou echt klote zijn :'-( denk eienlijk dat ie het publiek beetje wou ophypen, dat hoop ik tenminste
     
  12. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0

    Toen hij in Leeuwarden was had hij er niks over gezegd, denk gewoon dat hij een lame publiek had die hij wou ophypen :9
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Waardse tempel scheen behoorlijk vet feest geweest te zijn, dus daar zal het niet aan gelegen hebben..

    Ik zag het stiekem al een beetje aankomen, in 't Statemagazine interview met sticks, liet ie al doorschemeren dat ze voorlopig nog geen nieuw album zouden doen.

    Wel zwaar kut! Maar op het hoogtepunt stoppen is toch echt het slimst. Eigen Wereld en Vloeistof zijn echt moeilijk te toppen..
     
  14. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    whooo, wat een feest!

    Supervet, Jeru's show was erg eenvoudig, 1 dj en the man himself. Het was duidelijk dat hij het niet van de dansjes en geouwehoer was maar van het keihard rappen. Damn, snap nog steeds niet dat hij in zo'n klein jongerencentrum stond op te treden. Erg gaaf iig! Zijn crew had ook nog een meterslange "DAMAJA" piece gezet op het gebouw naast het perron55!

    Typhoon maakte het weer waar, goede show zaal los en zijn zusje was er ook _O_

    Over het gerucht dat opgezwolle gaat stoppen kan ik erg kort zijn. Het klopt. Geen woord erover tijdens het optreden,trouwens. Heb ffn met Stiks gepraat tijdens het optreden van Jeru en ze waren er klaar mee. Maar hij zei dat ze solo dingen gaan doen, ik denk dat ze dus omstebeurt met een plaat komen waar ze stiekum allebei op meedoen lijkt mij, ben benieuwd iig. Ook een goed optreden uiteraard.

    Een super avond gehad dus!

    Ook nog een leuke mixtape met topnotch dingen gekregen, maar die heb ik in mijn favo kroeg achtergelaten. Kunnen ze daar ook eens fatsoenlijke muziek draaien.
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx, voor de reply en uitleg. zuur dat ze zijn gestopt, beter dat ze nog met muziek bezig blijven.
     
  16. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand album(s) van de stropstrikkers? klonken wel grappig op 101 bars.
     
  17. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net de cd van prins extince gekocht. mensen die em willen hebben moeten me maar even pm'en.

    edit: hahahah brainpower krijgt de bal weer teruggekaatst. de disstrack naar hem is net zoals ghostbusters 8 minuten.

    "hehe, eindelijk, zullen velen van jullie zeggen, nee ik dan, ik bedoel in zo'n tijdsbestek kan mijn tante een hele trui breien, jeweettoch, en als je dan skills dropt zoals zij... okay, maar eh er begint er hier geloof ik 1 jankend met poep te gooien"
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2007
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een beetje laat ;)

    ook net de nieuwe diss van mini naar kempi gehoord, en damn! we kunnen wel zeggen dat Kempi er niet tegenop kan!
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    uppen! :)
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ow ow ow wat valt Extince tegen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina