Ach ik kan het ook niet laten om het als eerste te posten, qG heeft de eerste plaats veroverd op de CoD4 ARgaming LAN.
Team:
qG Thalix
qG Deadbringr
qG IntenZz
qG Justice
We hebben alles in de poule gewonnen (er was maar 1 poule)en moesten daarom tegen EnVy in de finale omdat zij als 2de waren geeindigd. Was een zeer spannende match voor de eerste game op Backlot die in een focking draw eindigde, 49-49 en toe was de time-limit bereikt. Dus hebben we de map opnieuw gespeeld en gewonnen. Daarna speelde we crash en Shipment die iets of wat makkelijker gingen.
Alle uitslagen op een rij voor team qG 1
1ste match qG vs EnVy
uitslag: 3-1
2de match qG vs Da CloWnz
uitslag: 3-0
3de match qG vs HLH
4de match qG vs Koning 1
5de match qG vs Koning 2
Finale qG vs EnVy
Helaas hebben we niet tegen ons 2de team kunnen spelen omdat er te weinig tijd was, denk dat het een zeer spannede en vooral leuke match was geweest maarja shit happens. Volgens mij zijn ze 3de of 4de geworden wat zeer goed is gezien niet iedereen uit dat team CoD4 als main game heeft.
Over het algemeen was het een zeer geslaagde dag. Onze eerste LAN als team en meteen de 1ste plek, vond dat alle teams zeer sportief waren en dat er een goede sfeer hing. Nu weet ik eindelijk wie er achter die controllers zitten op Live.
Wil vooral de organisatie bedanken, mijn team en natuurlijk alle andere teams die mee hebben gedaan.
Team qG RoX\o/
Laatst bewerkt: 9 dec 2007