1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.QualityGaming [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FeaRRRRRR

FeaRRRRRR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Twi, hij heeft nu TsS Masterspy, dus lijkt me duidelijk dat hij nog in qG zit ;)
    O en wat heeft airwave opeens met cno dominic, dikke fanboy aan t worden :)

2. TwiLiGhT

TwiLiGhT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k dan is dat duidelik wist ik niet, en FeaR geen haat op dominic, hij is een chille kerel, mis niet zon halo veteraan maar wel meer dan genoeg inzet om het te worden

3. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    LMAO, Daar zit je toch even mooi naast, die gast speeld non stop is gekomen van Halo 1 op XBC, heeft 2 jaar op XBC gespeeld. Daarna naar live gegaan met zijn 360 toen gestopt. Nu met halo 3, speeld hij zeer goed, kan goed meekomen.

Ik denk zelfs dat hij meer Halo uurtjes erin heeft zitten dan jou Twilight ;).

4. FeaRRRRRR

FeaRRRRRR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja twilight!!! ik zou maar wat beter oppassen met wat je post voortaan!!11!1!!}:]8)

5. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm , realistiq met jullie 3 , allemaal erg goeie halo3 spelers , dat kan wat worden:) , alhoewel , ik weet niet hoe et met maestro en sandz zit??? hun zie ik ook nooit online meer... zonde =(

6. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sandz is inactief, maar daar komt deze week als het goed is verandering in, maestro speelt nog bijna elke dag, alleen we spelen nooit scrims enzo, dus da's wel klote.

we gaan gewoon naar een nieuwe 4e zoeken.

7. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    ow okeh, mijn fout:eek:

8. TwiLiGhT

TwiLiGhT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *TwiLiGhT BitchSlapt FeaR*

@ Reaper,
    mijn fout ik ben niet old skool :p khep hem nooit halo 2 zien spelen of van hem gehoord (behalve van GoW dan) dus daarom, Maestro en Sandz blijven toch wel in qG neem ik aan?

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Geen fanboy, ik weet hoe moeilijk het is om jezelf om hoog te werken en die gast heeft zeker potentie. Ik representeer gwoon ff JE WEER ZELLUF! Pieter...
    Hij verdient gwoon een beter team dan CNO nu is.

Owja Vincent/joep>stijn? (dat was het toch) sorry, maar het zijn me homeboyzzzzzz.

eN Ik VinD LeUk HoE jE TYPed ToMM.

10. TwiLiGhT

TwiLiGhT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HoU jE mOnD jAn, En LeEr SpeLleN

(L)

11. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ARGaming nog wel doorgaan? Er zijn nu 4 teams aangemeld dacht ik..

12. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    ja. het gaat altijd door. Vorige keer waren er 2 team aangemeld. Maar je kan altijd bellen.

13. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
  14. RUTTIEE

RUTTIEE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee daar klopt echt geen reet, dat is een andere clan, ik weet niet meer hoe ze heette, Vi ofzo, beetje vreemde actie.

15. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ochjee wat heeft qG gedaan op de lan? En de Rest?

16. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik kan het ook niet laten om het als eerste te posten, qG heeft de eerste plaats veroverd op de CoD4 ARgaming LAN.

Team:
    qG Thalix
    qG Deadbringr
    qG IntenZz
    qG Justice

We hebben alles in de poule gewonnen (er was maar 1 poule8))en moesten daarom tegen EnVy in de finale omdat zij als 2de waren geeindigd. Was een zeer spannende match voor de eerste game op Backlot die in een focking draw eindigde, 49-49 en toe was de time-limit bereikt8). Dus hebben we de map opnieuw gespeeld en gewonnen. Daarna speelde we crash en Shipment die iets of wat makkelijker gingen.

Alle uitslagen op een rij voor team qG 1

1ste match qG vs EnVy
    uitslag: 3-1

2de match qG vs Da CloWnz
    uitslag: 3-0

3de match qG vs HLH

4de match qG vs Koning 1

5de match qG vs Koning 2

Finale qG vs EnVy

Helaas hebben we niet tegen ons 2de team kunnen spelen omdat er te weinig tijd was, denk dat het een zeer spannede en vooral leuke match was geweest maarja shit happens. Volgens mij zijn ze 3de of 4de geworden wat zeer goed is gezien niet iedereen uit dat team CoD4 als main game heeft.

Over het algemeen was het een zeer geslaagde dag. Onze eerste LAN als team en meteen de 1ste plek, vond dat alle teams zeer sportief waren en dat er een goede sfeer hing. Nu weet ik eindelijk wie er achter die controllers zitten op Live.

Wil vooral de organisatie bedanken, mijn team en natuurlijk alle andere teams die mee hebben gedaan.

Team qG RoX\o/

Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  17. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie waren zeker sterker dan ons, maar ik wil niet met smoesjes komen, maar we speelde alleen met basic tactics! We moeten nog veel bespreken en aangezien Ninto 3 dagen lang dronken in A'dam lag:D

Maar de volgende LAN krijgen jullie het wel lastiger!

Maar gefeliciflapstaart!

18. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd qG weer erg netjes... 1 game maar verloren :)

19. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HLH is 3e geworden ;) qG 2 4e uit mn hoofd ;)

Was leuk om mee te maken, alleen een beetje slecht geregeld en laten we het maar niet over de monitors hebben

20. InteraXz

InteraXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ThaliX kan je mij bij de beginners post bij het plekje open neerzette :thumbs: Zou leuk zijn qG gezellig gister man heb genoten! Leuk ook zo met de 'vijand' een gezellig dag te hebben gehad nog lekker nagekletst met EnVy in de trein enzo! Kortom perfect!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina