Marcelo is niet dezelfde als die bij Real Madrid speelt. Was 17-18 jaar ofzo toen ik hem kocht, zoals de meeste spelers. Gisteren weer lading nieuwe gekocht. Mooie is dat ze geen afkoopsom bij een andere club nodig hebben.
Een Koreaanse keeper die erg snel groeit. Machado een braziliaanse CM. Chapi een Spaanse spits. Chiesa een Italiaanse spits. Marcos is 21 en moest wel van een andere club afgekocht worden. Spaanse SMF is dat. Alleen Jaric moet ik nog vervangen als rechts CB. Maar kan geen fatsoenlijke verdediger vinden
Op moment heb ik dan:
-----Keeper met moeilijke naam-----
Marcelo----Jaric----Bos----Drenthe
-----------------------------------
-----------Duffy-------------------
Juarez-----------Machado---Marcos
-----------------------------------
-------------------Vonlanthen-----
----------Chapi--------------------
Op de bank heb ik nog een Cervantes zitten als CMF. En Chiesa SS. Voor de rest moet ik nieuw gaan aanschaffen.
Corners laat ik altijd indraaien op het doel. Met cervantes is het 9 van de 10x een goal dan. Met Machado is het minder, maar nog steeds voldoende. Maar Machado brengt elders meer dreiging mee.
Het is de opstelling van het Spaans elftal. Vonlanthen scoort nu nog meer dan voorheen toen hij in de spits stond met Gutierez er achter. Chapi is zelf ook al goed voor 4-5 goals in paar wedstrijden tijd. Maar omdat hij weinig body heeft wordt hij makkelijk omver gelopen nog.
Heb wel nieuwe ergernissen in het spel er bij. De scheidsrechter loopt enorm vaak in de weg. Knal je vol op hem en ben je de bal weer kwijt. Of mijn verdedigers waarvan ik zeg NIET naar de bal te lopen dat ze het wel doen en met de keeper in de knoop zitten. Gevolg dat de tegenstander een knullig doelpunt kan maken. Of ik zeg dat me speler moet kappen en draaien en dit vervolgens NIET doet.
Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2007