1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na Master League seizoen afgelopen is een wedstrijd spelen tegen het All-Star team "World Selection" Heb je hem na de eerste of tweede corner van de tegenstander.

2. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    laten jullie de corners indraaien of juist afdraaien?

ik doe het altijd zo linkse corner vlag laat ik een rechtse speler nemen.

en een rechtse laat ik een linkse speler nemen .

en dan me langste mensen voorin
    dus ook de CB gaat mee.
    gaat hij er vaak wel in :)

3. ruudbosch

ruudbosch Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar kun je dan apart instellen wie met de corners mee naar voren gaat?
    Zo ja. hoe?

4. Ashavan

Ashavan Guest

Marcelo is niet dezelfde als die bij Real Madrid speelt. Was 17-18 jaar ofzo toen ik hem kocht, zoals de meeste spelers. Gisteren weer lading nieuwe gekocht. Mooie is dat ze geen afkoopsom bij een andere club nodig hebben.

Een Koreaanse keeper die erg snel groeit. Machado een braziliaanse CM. Chapi een Spaanse spits. Chiesa een Italiaanse spits. Marcos is 21 en moest wel van een andere club afgekocht worden. Spaanse SMF is dat. Alleen Jaric moet ik nog vervangen als rechts CB. Maar kan geen fatsoenlijke verdediger vinden :mad:

Op moment heb ik dan:
    -----Keeper met moeilijke naam-----
    Marcelo----Jaric----Bos----Drenthe
    -----------------------------------
    -----------Duffy-------------------
    Juarez-----------Machado---Marcos
    -----------------------------------
    -------------------Vonlanthen-----
    ----------Chapi--------------------

Op de bank heb ik nog een Cervantes zitten als CMF. En Chiesa SS. Voor de rest moet ik nieuw gaan aanschaffen.

Corners laat ik altijd indraaien op het doel. Met cervantes is het 9 van de 10x een goal dan. Met Machado is het minder, maar nog steeds voldoende. Maar Machado brengt elders meer dreiging mee.

Het is de opstelling van het Spaans elftal. Vonlanthen scoort nu nog meer dan voorheen toen hij in de spits stond met Gutierez er achter. Chapi is zelf ook al goed voor 4-5 goals in paar wedstrijden tijd. Maar omdat hij weinig body heeft wordt hij makkelijk omver gelopen nog.

Heb wel nieuwe ergernissen in het spel er bij. De scheidsrechter loopt enorm vaak in de weg. Knal je vol op hem en ben je de bal weer kwijt. Of mijn verdedigers waarvan ik zeg NIET naar de bal te lopen dat ze het wel doen en met de keeper in de knoop zitten. Gevolg dat de tegenstander een knullig doelpunt kan maken. Of ik zeg dat me speler moet kappen en draaien en dit vervolgens NIET doet.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2007
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Dat zijn veel fictionele spelers die er door Konami zijn ingestopt.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Yes ik heb Pro Evo terug!! \o/ Kreeg gewoon een nieuwe disc bij de FRS, dat is mooi. Hoe zit het online nu? Nog steeds kut, of niet?

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Naar het schijnt wel.

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker is dat. Volgensmij kwam die patch vorig jaar nog eerder dan nu, dit betekent niet alleen dat ze er niet van hebben geleerd maar ook nog eens dat ze er slechter in zijn geworden :+

9. Ashavan

Ashavan Guest

Je speelt niet voor niks ML. Als ik alle top spelers koop van andere clubs is er ook geen zak meer aan en loop je van het begin af aan over al je tegenstanders heen. Nu moet je talent zoeken en geduld hebben tot ze uitgroeien. Of ze blijken kut te zijn en je moet weer een ander zoeken waardoor je tijdelijk op die positie verzwakt ben. Dan blijft het nog een beetje boeiend.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ML heeft me werkelijk nooit kunnen boeien. Speel een voetbalgame sowieso alleen maar online.

11. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de laatste paar dagen een paar games online gespeeld en ik heb helemaal geen lag gehad. Bijna met valladolid van newcastle gewonnen maar die gast had net wat meer geluk en ik kreeg ineens een telefoontje dus toen kon hij makkelijk scoren :$

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Neem je je telefoon toch niet op! :+

13. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik was een beetje overmoedig ik dacht dat ik met 1 hand die gast wel in bedwang kon houden. Het lukte nog bijna ook want ik heb iets van 2 minuten aan de telefoon gehangen lol

14. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    misschien was je tegenstander ondertussen wel aan het msnen;)

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Of misschien had ie z'n ogen dicht, speelde ie met z'n tenen. Weet jij veel! :cool:

16. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( niet zo haten op mij plz

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Om er maar een schepje bovenop te gooien: Ik vind het wel minachting voor je tegenstander, dus dan is het goed dat je verloren hebt ;)

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Is er een manier om je verdedigers mee te laten komen met corners?
    Zo ja, hoe? :)

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Formation Settings staat volgensmij bij Setplay Tactics "Player to go up". Daar kan je ze selecteren. Je kan btw ook de keeper selecteren maar dat werkt niet echt want die rent meteen weer terug naar zijn doel :+

20. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ja daarom moet je dan je kyper de hoekschop laten nemen :)
    dan heb je een extra veld speler :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina