Hoi lief rood duiveltje van me. ik ben het met je eens dat wij als qG (de beste) wel vaak neergezet worden als een stel arrogante koorknaapjes (dit doen we dus ook in koor) maar je moet het ook van onze jongens kant bekijken. Het is eenzaam aan de top en als clan sta je dan direct open voor de overduidelijke smet van de verliezer en zit dus ten alle tijde op de schopstoel, dit is voor ons vrij naar en lastig om ons tegen te verzetten. We doen ons uiterste best om ons als lieve, eerlijke, open en sportieve game geesten neer te zetten, op het moment lukt het redelijk met af en toe een klein schopje links of rechts, maar het gaat langzaam aan beter en beter. Als je naar de meeste van onze leden kijkt dan zijn het allemaal lieve kleine knuffel poepies hoor en echt allemaal even schattig.
Ik zou je graag eens door ons leden bestand nemen zodat je kunt zien wat voor toffe gasten het allemaal zijn. In-Game gaat iedereen voor de winst, daarom zitten ze in qG, ze nemen gamen allemaal serieus, zo komen ze ook in de finales van het grote WCG. Dit gezegd te hebben kun ook jij je vast voorstellen dat onze spelers in-game de provocatie opzoeken en mensen een negatief gevoel proberen te geven, heb je wel eens proberen te gamen als 6 man je constant uitlacht? In een belangrijke match werkt het en mensen verliezen soms met tranen in de ogen hierdoor, slaan de 360 kapot en gaan voortaan punniken. ITS ALL IN THE GAME.
Ikzelf ben een voorstander van een goede uitstraling en een gedegen vorm van positieve aandacht voor onze medespelers en opponenten. Eerlijk gezegd kun je menige top clan van NL vragen hoe we in real-life echt zijn en uiteindelijk zul je waarschijnlijk je mening bijstellen en ons ook beschouwen als de absolute games top en leuke eikels.
peace
qG.FuckTartKlik om te vergroten...