1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.QualityGaming [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee hoor 8) Zijn er wel een paar die ik ook niet erg aardig vind, maar over het algemeen zijn het "vrij" normale gamers (BV Deadbringr) die gewoon ownen _O_

Dit is dus wat ie bedoeld he :+ mja je hebt wel gelijk dat je altijd van alles in de schoot wordt geworpen door mensen die zeggen dat jullie: Zuigen, kutten of weet ik veel wat allemaal terwijl zij ook weten dat jullie die-hard de best zijn :b: But that's just my opinion!

2. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gratsias Dickkie :)

jammer genoeg zag niemand de sarcasme van mauperd :9 .. let maar niet op hem xD

3. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Mauperd FTW!!!!!

4. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    Achja Peter-pan, ken Mauperd idd Niet dus... Volgende keer wel inv!

5. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi lief rood duiveltje van me. ik ben het met je eens dat wij als qG (de beste) wel vaak neergezet worden als een stel arrogante koorknaapjes (dit doen we dus ook in koor) maar je moet het ook van onze jongens kant bekijken. Het is eenzaam aan de top en als clan sta je dan direct open voor de overduidelijke smet van de verliezer en zit dus ten alle tijde op de schopstoel, dit is voor ons vrij naar en lastig om ons tegen te verzetten. We doen ons uiterste best om ons als lieve, eerlijke, open en sportieve game geesten neer te zetten, op het moment lukt het redelijk met af en toe een klein schopje links of rechts, maar het gaat langzaam aan beter en beter. Als je naar de meeste van onze leden kijkt dan zijn het allemaal lieve kleine knuffel poepies hoor en echt allemaal even schattig.

Ik zou je graag eens door ons leden bestand nemen zodat je kunt zien wat voor toffe gasten het allemaal zijn. In-Game gaat iedereen voor de winst, daarom zitten ze in qG, ze nemen gamen allemaal serieus, zo komen ze ook in de finales van het grote WCG. Dit gezegd te hebben kun ook jij je vast voorstellen dat onze spelers in-game de provocatie opzoeken en mensen een negatief gevoel proberen te geven, heb je wel eens proberen te gamen als 6 man je constant uitlacht? In een belangrijke match werkt het en mensen verliezen soms met tranen in de ogen hierdoor, slaan de 360 kapot en gaan voortaan punniken. ITS ALL IN THE GAME.

Ikzelf ben een voorstander van een goede uitstraling en een gedegen vorm van positieve aandacht voor onze medespelers en opponenten. Eerlijk gezegd kun je menige top clan van NL vragen hoe we in real-life echt zijn en uiteindelijk zul je waarschijnlijk je mening bijstellen en ons ook beschouwen als de absolute games top en leuke eikels.

:thumbs:peace:thumbs:
    qG.FuckTart

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha.

Ik vraag me af waarom mensen zo goed sarcasme kunnen doorhebben de hele tijd.[/slechte sarcasme]

7. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    Begin te begrijpen wat je bedoelt als je die laatste post van Mauperd leest 8)

8. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe .. sommige mensen hebben door hun 'grote' inteligentie, heel weinig inteligentie :9 haha ^^

9. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.”

“I know that I am intelligent, because I know that I know nothing.”

“God made man stronger but not necessarily more intelligent. He gave women intuition and femininity. And, used properly, that combination easily jumbles the brain of any man I've ever met.” (he is called MaUp3rd)

“Intelligence is not to make no mistakes, but quickly to see how to make them good.”

10. Gimbly

Gimbly Guest

lol dat zei mijn leraar ook eerst : ----*know that I am intelligent, because I know that I know nothing

11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    MaUp3Rd is ook een soort leraar :+

12. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    JAAAAAAAAAA TOCHHHHHHH

schijtkunde, BIO, HANDVAARDIGHEID, Economie, FRAGRIJKSKUNDE

13. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Waar schrijf ik me in om les van je te krijgen xD

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443

Ben je pedo?:{

15. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, maar dat weet ik niet zeker...

16. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Gast Mauperd is Tha Bom!!!!!

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Tuurlijk, maar kun je dan geen pedo zijn?

18. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is territorium...

Waar slaat dit trouwens op? pedo?

19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Pedo is afkorting van pedofiel.

Thanks, ik zal het ff aanpassen.

20. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Wow.. hoe oud ben jij als ik het vragen mag.. ik vraag niet wat een pedo is.. maar Waar het op slaat om dat te zeggen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina