De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.903
    Had het gelezen zou bagger zijn, wedstrijden van het seizoen en dan dit.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik hoorde op de radio dat Ajax-PSV waarschijnlijk wèl doorgaat. Althans Cohen rekent dat de politie er gewoon is.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Roma speelde zelf ook niet met hun volwaardige eerste elf. Totti deed wat ritme op omdat-ie net terug is van een blessure.

En die 7-1 was puur uitzonderlijk. Roma speelde zeer zwak en bij Manchester vloog elke kans er in. Niet echt een realistische afspiegeling van de krachtsverhoudingen (zelfs die wedstrijd niet).

Debiel Totti? Een van de beste en meest onderschatte voetballers van Europa. Heb als Interfan ook helemaal geen hekel aan 'm. Waarom zou je? Niks mis met 'm.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Niks mis?:'-(

[yt]U1UaclKjTog[/yt]

Persoonlijk vind ik dat soort dingen niet normaal. En ik bedoel dan uiteraard voornamelijk wat je aan het einde van dat filmpje ziet. :emo:

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Filmpje doet het niet meer. ''We're sorry, this video is no longer available.''

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Filmpje doet het idd niet. Ben wel benieuwd...

Heb je geen andere link?

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    totti is imo 1 van de vuilste spelers op het veld, achterbaks vuil ventje

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Zijn alle italianen dat niet?

11. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou denken dat jij, die altijd zegt een hekel te hebben aan 'arrogante' spelers als Robinho en Guti, toch wel zou inzien dat Totti de lopende personificatie van arrogantie op een voetbalveld is.

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    op het voetbalveld iig wel..

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Arrogant is-ie zeker, en hij maakt ook weleens smerige overtredingen, maar dat neemt niet weg dat ik geen hekel aan 'm heb en het een geweldige voetballer is. Als dat redenen zijn om iemand te haten ben jij ook geen Zidane fan waarschijnlijk... Wat een kopstoten en overtredingen die heeft gemaakt, en hoe arrogant die vent is. Bah.

Je mag iemand of niet. Ik heb niks tegen Totti. Vind het een geweldenaar. Robinho en Guti daarentegen, BLEGH. Wat een pestventjes.

Effe dimmen pikkie. Over gefrustreerd gesproken. Nederlanders hebben mij iets te vaak een hekel aan Italianen, Portugezen en Duitsers omdat ze altijd van Nederland winnen :')

Kansloze gedoe altijd.

Je houdt je gefrustreerde opmerkingen maar lekker voor je.

Laatst bewerkt: 13 dec 2007
  14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Wie is er hier gefrustreerd?

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    get a grip ? als of dat wat jij noemt zo bepalend is come on.

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, die is raak...:thumbs:_O_

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Je kent de definitie niet van gefrustreerd? Ik word boos omdat-ie mij persoonlijk beledigd.

Hij heeft het niet op Italianen, mijns inziens is de reden daar achter dat Nederlanders nooit van Italianen winnen (zelfde geldt voor Portugezen en Duitsers).

Bepalend? Waar heb je het over?

Tuurlijk is het feit dat Portugal en Italië Nederland een paar keer pijnlijk hebben verslagen een reden dat Nederlanders een hekel hebben aan die voetbalnaties. Duitsland idem dito. Men was blijer toen we in 88 Duitsland versloegen (finale '74 anyone?) dan toen we de finale wonnen.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wel je huiswerk goed doen he. We winnen vaker van de Duitsers dan je denkt. Maar goed, wedstrijden tegen de Duitsers hebben natuurlijk wel een hele andere lading dan matches tegen Portugal of Italië natuurlijk.

Buurland + Wat vervelende, en vrij recente, geschiedenis + 1974

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    dat is erg kinderlijk en kortzichtig denk je niet? Als of dat , het verliezen van die landen bepalend is voor de mening over de gemiddelde inwoner van dat land. Weinig diepte in je inschattings vermogen.

ojah for your info : ik heb alleen een gruwelijke hekel aan een aansteller als Christiano Ronaldo. Andere portugeze die ik ben tegengekomen (zijn er meer dan ik ooit had gedacht) kon ik het goed mee vinden zijn vrienden. Qua duitse voetballers zou ik er geen 1 kunnen noemen, en ook daar geen problemen mee en van die italianen heb ik met name een grote hekel aan Totti.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Klopt, daarom is het ook niet vreemd dat Portugezen en Italianen nu de grote boosdoeners zijn in de ogen van veel Nederlanders (Portugal behoeft geen uitleg, Italië won in 2000 van Nederland op schrijnende wijze waar Italië overigens niks aan kon doen, ze werden namelijk volledig van de mat gespeeld alleen schoten zijn wél hun penalty's tegen de touwen, plus talloze kansloze nederlagen van Ajax en PSV in de Champions League).

Nee hoor, ik heb hier een punt op voetbalgebied. Jij maakt er nu ineens 'gemiddelde inwoner' van, waar je in je agerende post de post van Tim nog nuanceerde, maar figuren als Tim vergeten het binnen het voetbalverband te houden en beledigen dus een heel volk, dom als ze zijn.

Reden daarvan is inderdaad de eerder genoemde frustratie.

En just for the record; Svennies, die om het hoekje mee komt lachen, heeft eerder al aangegeven het met me eens te zijn wat betreft de Portugal-Nederland verhouding.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina