[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Bron? 8)
    Nu geloof ik wel dat je 't zegt, maar wil 'r nog net iets meer over kunnen lezen. ;)

2. JeePee

JeePee Guest

Dudes, oud nieuws :+

Volgend jaar zal iedereen met een standaar ECU rondrijden, waardoor het voor de FIA mogelijk is alles te checken, waardoor een verbod op traction control mogelijk is. De hardware komt van Mclaren en de software van Micosoft (word nog lache dus als er iemand uitvalt met ECU problemen :9) Verder zal er volgend jaar niet zoveel veranderen. De banden zijn hetzelfde, de vleugels zijn hetzelfde... verbannen TC is vrijwel het enige. Dat worden vette regenraces!!!

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar is hier ook een winterstop gaande. :9

Hier een gifje van Schumacher die even duidelijk laat zien dat er geen TC meer is.

Verder keren de slicks misschien ook weer terug vanaf 2009, maar dat is dus nog niet zeker.

PS: Albers gaat voor Audi testen in de DTM.

Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  4. JeePee

JeePee Guest

Aan het rubber op die curb te zien was hij niet de enige :9

En idd ja, Albers gaat voor 2 teams testen in een Audi vorhjaarswagen van 2006. Ik vind de DTM de laatste tijd een beetje mwah mwah. Bijna elke race eindigde in een F1 Oostenrijk 2002 finish.

5. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Werd Lounche control nou ook verbannen????

6. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Worden de slicks niet weer ingevoerd? want daar zijn ze wel mee aan het testen? of is dat voor 2009?

7. JeePee

JeePee Guest

Ze zijn aan het kijken voor 2009 inderdaad. Alle teams hebben in Jerez drie setjes slicks van Bridgestone gekregen, gewoon om even te proberen. Zoals het er nu naar uit ziet wordt er in 2009 gereden met slicks en een bom minder downforce (teams die de slicks getest hebben deden dit veelal in samenwerking met de Monza -low downforce- configuratie). Dus de vleugels geven minder grip, maar de banden weer iets meer. Rondetijden zullen in vergelijking met 2008 ongeveer een seconde langzamer zijn.

Of Launch Control verbannen wordt weet ik eigenlijk niet... Je hoort er vrij weinig over. Zou wel ideaal zijn, zeker met een wet start :D

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Launch control is al verboden, ze hebben de laatste jaren een ander vergelijkbaar systeem gebruikt, dat werd gedoogd.

De opzet van de FIA is dat het spannender moet worden, dus ik neem aan dat de variant op LC ook verboden wordt.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heikki naar McLaren!!! \o/
    Mooiste rijderskoppel van het veld.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Was wel te verwachten al weet ik nog steeds niet zeker of Heikki wel de goede voor McLaren is. Aan de andere kant zou ik na Rosberg ook niet zo snel een andere (jonge) coureur kunnen bedenken die veel beter zal zijn (Sutil schat ik gelijk aan Kovaleinen)

11. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Super! Erg mooi! Volgend jaar dus weer een Finse coureur aanmoedigen! Kom maar op met 2008! :D

12. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moest even lachen :)

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kan leuk worden! Zou 't helemaal geweldig vinden als Heikki dan Lewis z'n achterlichten laat zien. Zónder een ronde achterstand. :+

Hehe, grappig bericht ja. De slijmerd. Wél te hard rijden maar zich daarna voorbeeldig gedragen. :+

14. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
  15. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Whahahahs schumi en todd geniaal!

16. JeePee

JeePee Guest

Voor sommige wel leuk:

Vanavond om 22:43 uur op RTL7 een terugblik op het seizoen 2007 :)

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Bedankt:)

Ik vroeg me al af wanneer het zou komen. Erg leuk om weer ff terug te kijken, want ik verheug me al weer enorm op komend seizoen:)

18. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ga ook zeker kijken, duurt volgens onze gids tot 0:00! :)

19. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook gezien en dacht weer bij mezelf wat een top seizoen was het toch!

20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Een preview van de nieuwe Ferrari die vandaag wordt onthuld, morgen de nieuwe McLaren. :)

Bron: F1club.be

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina