Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb altijd gehoord dat coax to optical converters bij een deftig en normaal signaal geen aanleiding geven tot kwaliteitsverlies.
     
  2. Tom. V

    Tom. V Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ze verkopen dat in de gemiddelde hifi zaak?
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    als het digitale coax is
     
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Oef, super sexy Pim. Gefeliciteerd. Nu ik ook nog :) Ik weet echter nog niet wat ik wil. Daarbij komt, dat deze maanden altijd best duur zijn.
     
  5. JapyJapo

    JapyJapo Guest

    Hallo,

    Weet iemand hoe ik 5.1 speakers op mijn 360 aansluit?
    ik heb een 5.1 speakerset van sweex en een 26" Hd ready lcd scherm van samsung. Hoe sluit ik nu mijn speakers op de goede manier aan? welke kabels etc? gezien ik em normaal op pc aansluit (groen geel zwarte stekkers.)
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Uche...startpost...uche...
     
  7. Shizzel

    Shizzel Guest

    Bekijk de allereerste post uit dit topic eens. /Edit: zag Dynamike's post niet.
    Kort antwoord: als je versterker een Optical in heeft en jij een goede kabel van je 360 (bv die component uit het Premium pakket) dan kan je het makkelijk en heel erg goed met een optische kabel aansluiten, en heb je echt digitaal 5.1 surround geluid.


    Ik ben nu bezig met het wegwerken van de kabels, had net bijna alles klaar, kom ik tijdens Test Tone erachter dat Rear Left en Rear Right verkeerd zaten omdat ik ze tijdens het op standaards zetten verwisseld had...
     
  8. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    dynamike heeft maandenlang werk gehad aan de startpost. Die post niet lezen is een pure belediging voor mike. Je zou eigenlijk per direct van xbw gebanned moeten worden!






    :+




    Heb mijn dvd-speler + versterker verkocht. Ik draai nu met een philips cd-speler. Is echt een hele goede, hij had een hogere nieuwprijs dan mijn denon dvd-speler. Maar toch vind ik 'm niet zo goed in de set passen als de denon. Denk dat ik naar een andere ga zoeken :).
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is hier niet veel anders dan in de HDTV thread.

    Gisteren was er weer iemand met geniale vraag , Wat is een LCD =(:mad:
     
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap je niet hé. Je zou toch denken dat mensen op z'n minst een klein beetje research doen voordat ze hun vraag aan anderen stellen? De startpost bekijken is dan zelfs nog makkelijker dan een vraag stellen.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en dan zonder research er ook rustig een paar honderd euro tegenaan gooien.....

    anyway: ik ben op zoek naar:

    - Twee redelijke stereospeakers
    - Een sub
    - Een nieuwe center.

    Het wordt ongetwijfeld 2ehands aangezien het budget per categorie is (en verdelen over meerdere maanden). De sub en de center is voor mijn dubbele set van B&WDM110i's.

    Iemand nog leuke tips?
     
  12. B1gSmurf

    B1gSmurf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus op zoek naar een 2.1 speakerset voor mijn 360 en heb al wat rondgekeken mijn budget is van 30 tot 50 euro. Echt hoger zal ik niet gaan.

    De setjes die mij wel wat lijken zijn de:

    Creative T3100
    TRUST SP-3850
    Logitech X-230

    Nou ga ik morgen naar de stad om eens wat rond te kijken en misschien kopen maar kunnen jullie me nog wat adviseren ik hoor heel veel goede dingen over de T3100.

    Alvast bedankt.
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoi ik heb een klein vraagje.
    Heb zojuist de HD-DVD player gekocht voor de xbox360 met "transformers" erbij.
    Maar ik heb van duie grote zwarte balken onder en boven terwijl ik wel een breedbeeld lcd tv heb.
    Kan iemand mij vertellen hoe ik dat wegkrijg?
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Niet. Die film is bioscoop formaat. Breder dan breedbeeld zal ik maar zeggen.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Veel mensen denken dat films op Blu-ray en HD-DVD ALTIJD beeldvullend zijn , maar dit is niet waar.
    Achterop het doosje staat de filmformaat , bij Transformers is dit volgens mijn 2.40:1

    Kijk eens hier voor meer uitleg , http://www.dvd.nl/woordenlijst.php

    Voor meer vragen over HD-DVD's kan je hier kwijt.

    Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3] , http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=105610
    [Algemeen] Alles over Blu-ray & HD DVD [Deel 2] , http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=98444
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Bedankt voor de uitleg en de handige site,zal het zeker eens doorlezen.
    Wel heel erg jammer vind ik het dat ik nu die vervelende zwarte balken heb die je niet weg kan halen.=(
    Excuses btw dat ik in de verkeerde thread postte.
     
  17. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb de Creative. Hij ging na ongeveer 2 maanden stuk en toen heb ik een nieuwe gevraagd en inmiddels een nieuwe gekocht/gekregen. Dat is de Altec Lansing VS2421 en die kost zo'n 50 euro en is wat mij betreft twee keer zo goed.
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zocht een paar maanden geleden ook een paar goedkope/redelijke speakers.
    Zag bij de MM de Magnat Monitor 220 voor € 55 per stuk.

    Volgens een Duitse Audio.

    Magnat Monitor 220 : befriedigend.
    Preis/Leistung: überragend.

    Ben zeer te spreken over de kwaliteit van de Magnat.
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog 4 speakers in de aanbieding :). Een paar JMlab Profil 3 en Profil 5b.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Altijd met plezier mee gedraaid :). Deze speakers doen eigenlijk niets fout.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2007
  20. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Behalve dan, dat je nieuwe speakers een hele stap hoger zijn. Of een heel spoor van stappen. Ze zullen wel beter klinken dan de andere opties die de jongeheer aangeeft.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina