Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    speel het spel sinds vandaag, en had vandeweek wat busreizen achter de rug dus ook had ik al het boek uitgelezen, en ik ben blij dat ik dat gedaan heb, toen ik het boek las had ik al een id van hoe ze zouden klinken en gedragen, en dat werd met saren echt goed weerspiegeld, alleen de overgang van het boek naar het spel kwam een beetje geforceerd over, dat de schrijver dacht: ohja, saren wordt een slechterik in het spel dus moet ik nog 1 pagina volschrijven.

    vind eht spel zelf een klein beetje tegenvalllen... graphics zijn in order, conversaties zijn helemaal goed, met ie camera standpunten, en dat je constant kan onderbreken en door de goede acteurs lijkt het net een film, alleen die quests zijn gewoon niet helemaal wat ik ervan verwacht had, wat saai..

    wat me wel opviel, toen ik van de presedium naar de councile gng,, moet je met zo'n lift, in het boek staat dat ambassadeur goyle dan van het uitizcht geniet, alleen eht enige uitzicht war ik naar keek was een muur,
    hoe dan ook, nu ga ik weer een plant ownen!
     
  2. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    En mensen maar zeggen dat het aan mijn Xboxje lag dat ik framedrops had? Puh-lease...
     
  3. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook wel dat over 200 jaar de liften wat sneller zijn. Vooral in de Normandy, het is ongeveer het meest geavanceerde schip in de ruimte en dan sta je 20 seconden in de lift om een paar meter de dalen.
     
  4. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik deze game ga houden.

    De actie is echt heel vet maar ik heb nu in totaal maar iets van 6 minuten gevochen en meer dan 2 uur lopen praten. Ben nu in de citadel en heb ook al aardig wat side missies gedaan daar.

    Zijn er eigenlijk side missies op de planeet waar je begint(ben de naam even kwijt) Als dat zo is ben ik ze misgelopen.

    Je krijgt ook echt zo super veel informatie dat je er gek van wordt, Ik praat met al die mensen waar je mee kunt praten en dan wordt die codex al snel overvol en ik kan echt niet zoveel informatie tegelijk gaan begrijpen.

    Er werd ook gezegd dat je de gesprekken kon onderbreken? Nou ik moet altijd wachten totdat ik kan kiezen uit mijn antwoorden en dan is diegene zijn zin al lang uitgesproken.

    Alles is wel erg duidelijk en het vechtsysteem werkt echt super.
    Al snap ik alleen niet hoe je die 2 wapens kunt gebruiken die een biotic heeft( dat ding wat ie om ze arm heeft zitten en nog 1)

    Tot nu toe heb ik me dus nog niet echt vermaakt, de graphics zijn ook vele malen minder dan games als bioshock, call of duty 4.
    Ik heb dat film grain effect uit staan, weet niet wat dat inhoudt? En dat motion blur wat is dat?

    Hoop dat er nog meer actie komt, anders gaat dit spel weer terug naar de winkel en ruil ik hem in voor een ander.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  5. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf het zeggen, want ik heb er geen last van...
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerder een goede game met een een paar bugs die geen grote uitwerking hebben op de gameplay..O-)
     
  7. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word zo moe van al die mensen die denken dat ME een fps is...

    HET IS EEN RPG nondeju!!!!!!!
     
  8. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er eigenlijk side missies op Eden Prime. Als dat zo is ben ik ze misgelopen.

    Enne ik heb dat film grain effect uit staan, weet niet wat dat inhoudt? En dat motion blur wat is dat

    Er werd ook gezegd dat je de gesprekken kon onderbreken? Nou ik moet altijd wachten totdat ik kan kiezen uit mijn antwoorden en dan is diegene zijn zin al uitgesproken.

    Al snap ik alleen niet hoe je die 2 wapens kunt gebruiken die een biotic heeft( dat ding wat ie om ze arm heeft zitten en nog 1)
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Film Grain is de ruis die je over je beeld ziet. Dat is om het cinematisch over te laten komen. Motion Blur is de "vertraging" die je ziet als je in beweging bent.
     
  10. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de Film grain en motion blur uit staan, vind het zo fijner spelen omdat het beeld zo rustig is.
    Normaal als gesprekken hebt druk je steeds op A, maar als je X drukt doe je precies hetzelfde alleen onderbreek je dan ook de gesprekken.
     
  11. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld dat oranje/blauwe om je arm. Dat zijn omni-tools en biotic-amps die gebruik je automatische als je een biotic kracht of een tech kracht gebruikt. (RB ingedrukt houden)
     
  12. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel eigenlijk nie tmeer aangeraakt sinds ik hem heb uitgespeeld.. maybe als er een patch komt ofzo. Is hie riets over bekend?
     
  13. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat dacht ik dus al, vind het eigenijk wel een vet spel. Alleen ik kan echt niet al die extra informatie onthouden die je in je codex krijgt.

    Maar er zijn geen sidemissies op eden prime of noveria of feros?
     
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel eigenlijk niet 1 van de beste RPGs maar gewoon overal 1 van de beste games voor de xbox 360. En dus misschien wel DE beste game voor de 360.

    Maargoed wel vaag dat je verder nergens ziet dat je haar verteld wat je met haar moeder hebt gedaan.
     
  15. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Die info in je codex hoef je ook niet te weten dat is gewoon extra informatie voor de geïtresseerde.
    Op eden prime zijn geen side missions op noveria en feros wel.
     
  16. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dank je wel, en de rest van de sidemissies vind ik gewoon in de citadel neem ik aan en als je een bericht krijg in de normandy.

    En hoe kan ik de macro upgraden en de normandy?

    Ik lees wel sommige dingen van de codex die zijn wel leuk om te weten maar het gaat natuurlijk om het verhaal en daar heb je de codex niet voor nodig.
     
  17. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige side-missions vindt je idd in de citadel maar andere krijg je als je in een stelse komt of als je een bepaald level berijkt.
    De mako en normandy kan je niet upgraden.
     
  18. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat dacht ik omdat iets kreeg voor in de mako dacht ik????

    Ik ga zowiezo toch alle stelsels af en dan elke planeet die je kan bezoeken even op en dan de eventuele side missies te doen.

    Ben nu een level 9 soldier en speel met Wrex en Kaidan.
     
  19. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Ja, meer een Actie RPG of een RPG met Actie. :cool:
    Van serieuze FPS hou ik niet zo van, meer van lullen met mensen in de game.
    Zoals Paper Mario. :):

    Maar somige FPS zijn best cool hoor: Half Life 2: Epsode 2 is erg leuk.
    Team Fortress 2 :thumbs:
    Call of Duty 4, maar was wel kort.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  20. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan de mako niet upgraden, je kan er alleen voor zorgen dat je tech-mannetje meer schade kan repareren. moet je een bepaalde skill upgraden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina