Ik weet niet of ik deze game ga houden.
De actie is echt heel vet maar ik heb nu in totaal maar iets van 6 minuten gevochen en meer dan 2 uur lopen praten. Ben nu in de citadel en heb ook al aardig wat side missies gedaan daar.
Zijn er eigenlijk side missies op de planeet waar je begint(ben de naam even kwijt) Als dat zo is ben ik ze misgelopen.
Je krijgt ook echt zo super veel informatie dat je er gek van wordt, Ik praat met al die mensen waar je mee kunt praten en dan wordt die codex al snel overvol en ik kan echt niet zoveel informatie tegelijk gaan begrijpen.
Er werd ook gezegd dat je de gesprekken kon onderbreken? Nou ik moet altijd wachten totdat ik kan kiezen uit mijn antwoorden en dan is diegene zijn zin al lang uitgesproken.
Alles is wel erg duidelijk en het vechtsysteem werkt echt super.
Al snap ik alleen niet hoe je die 2 wapens kunt gebruiken die een biotic heeft( dat ding wat ie om ze arm heeft zitten en nog 1)
Tot nu toe heb ik me dus nog niet echt vermaakt, de graphics zijn ook vele malen minder dan games als bioshock, call of duty 4.
Ik heb dat film grain effect uit staan, weet niet wat dat inhoudt? En dat motion blur wat is dat?
Hoop dat er nog meer actie komt, anders gaat dit spel weer terug naar de winkel en ruil ik hem in voor een ander.
Laatst bewerkt: 17 dec 2007