w00p, kaarten voor Jimmy Eat World binnen Zit stiekem nog steeds af te wegen om kaarten voor The View te halen ^^.
Nice! Heb zelf mijn kaartjes voor The View al binnen, vond ze op Lowlands zeer verassend. Ach en voor weinig geld heb je een leuk avondje.
Mjaaaa that's true. En 'k wil ze erg graag zien. Maar 7 december, that's like.. one day after the Arctic Monkeys. Twee concerten achter elkaar.. is ook zoiets ^^. Nja, ik ziet nog wel .
Hehe, daar heb je wel een punt. Ik ga de dag ervoor ook naar de Arctic Monkeys. Kwam er pas achter, dat het na elkaar was, toen ik de kaartjes al had.
My Bloody Valentine, de legendarische shoegazing band uit Engeland brengt in december een nieuw album uit, 15 jaar later dan hun tweede...ze geven ook nog 3 gigs volgend jaar in de UK fucking vet, nog liefhebbers hier?
Hun album Loveless (volgens mij is dat hun 2de album) heb ik wel 1 of 2 keer beluisterd maar ik kan niet zeggen dat ik het echt bijzonder ofzo vond
Boh gister nr de Heideroosjes in Heerlen gweest,, wat een vette show was dat! K ken niet echt veel liedjes van hun maar t was echt geweldig!
Hoe bedoelen jullie over van RATM? Alle bandleden zijn er toch nog gewoon? Of 'over' in de zin van of ze het nog wel kunnen? Maar eens een keuze gaan maken waar ik ze wil gaan zien.