De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraag

mijn broer heeft een nokia N95, toffe telefoon etc etc
    ik ging even kijken op marktplaats, daar had iemand er 9 te koop gesealed en al 150 E per stuk.

mijn vraag is; hoe verstandig is het een telefoon te kopen die misschien gejat is...

kan de politie je iets maken achteraf bijvoorbeeld in beslag name of een strafblad ofzo?
    telefoon blokeren?

mensen die hier meer vanaf weten? (ervaring? :+)

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Een nieuwe N95 gesealed voor 150 euro op marktplaats.. En dan nog komen mensen zielig doen dat ze door zo'n nigeriaanse bende getilt zijn. 8)

3. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent inderdaad dan strafbaar omdat jij zou moeten weten dat die prijs niet kan kloppen. JIj behoort onderzoek te doen naar de prijsverschillen en behoort te weten dat t niet klopt. Heb ik toevallig net gehad met maatschappijleer :)
    Ik zou t niet doen...

4. Dayuum

Dayuum Guest

marktplaats zit vol met oplichters en vooral als het om mobiele telefoons gaat
    Kijk maar op www.internetoplichting.nl
    Daar staat het vol met "Mentaal uitgedaagde mensen" die er ingetrapt zijn

5. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    150,- is helemaal niet zo gek voor een n95, als je doodgegooid wordt met reclames waarin de telefoon ook ongeveer zo duur is, maar dan met abbo erbij. Dat er dan mensen zijn die er niet zo veel van af weten en dan denken dat de telefoon zelf 150,- kost, is op zich niet zo heel gek.

Maar je moet marktplaats/speurders nooit vertrouwen als iets nieuw/geseald is. Dan heb je 90% van de tijd te maken met een oplichter, want hoe vaak komt het nou voor dat iemand van een nieuw product afwil, zonder dat hij het zelf geprobeerd heeft??

6. Dayuum

Dayuum Guest

Best vaak
    Het kan gestolen zijn of met een prijs gewonnen zijn terwijl de persoon er zelf al een heeft

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel meer, hoe vaak komt het voor dat iemand legaal iets heeft zonder het te openen. En er zijn heus niet elke dag allerlei mensen die een prijs winnen en het vervolgens op marktplaats zetten. En er zijn al helemaal geen prijzen waarbij je 10 n95's krijgt, die je dan door kan gaan verkopen...

8. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    was vergeten bij te zetten dat het in Amsterdam was(das voor mij 15 min), zoiets ga ik gewoon ophalen ;)

hmm advertentie kan ik nu niet meer vinden :confused:

maar idd, omdat ik KAN aannemen dat het gestolen is zou ik strafbaar zijn
    maar als bij wijze van spreken mijn oma of moeder het koopt zou het onwetendheid zijn en zouden die er wel mee weg komen?
    bovendien zijn het geen wereld bedragen(100-300 euro max).
    dus ja, in hoeverre word er ingegrepen?

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag altijd TomTom aan de praat gekregen op mijn N95.
    Kan alleen de interne GPS van de N95 niet gebruiken , gelukkig heb ik de Bluetooth GPS ontvanger van mijn K800i nog.

Volgende week alleen nog opzoek naar een MicroSD 4GB kaartje.

Moet ik de N95 uitzetten als ik de MicroSD wil verwijderen ???
    Heb mijn kaartje vanmorgen al voor de 3e keer moeten formateren want steeds zijn er mappen beschadigd !!!

10. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Denk niet dat ze voor een illegale telefoon handel veel moeite gaan doen. Als ze in grijpen pakken ze liever de (groot)handelaren. Maar je blijft strafbaar :+

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nokia E65 Mocca simlockvrij besteld, ben benieuwd:

Heeft een leren achterkant 8)

Specs
    vorm slidephone
    bijzonderh. Quadband, UMTS, EDGE
    Bluetooth, WiFi
    Symbian Series 60
    50 MB intern geheugen
    2.0 Megapixel digitale camera
    videorecorder
    standby tijd tot (uur) 265 uur
    beltijd tot (min) 360 minuten
    gewicht (gr) 115 gram
    afmetingen (mm) 105x49x15,5 mm
    type batterij Lithium-ion
    geïntegreerde camera Ja
    aantal megapixels 2.0
    MMS Ja
    video opname Ja
    geïntegreerde videospeler Ja
    ingebouwd geheugen (MB) 50
    type externe geheugenkaart Micro SD
    aantal displaykleuren QVGA-kleurenscherm met actieve matrix (240 x 320 pixels) en ondersteuning voor maximum 16 miljoen kleuren
    display type TFT
    bluetooth Ja
    bluetooth versie 1.2
    handsfree op toestel Ja
    tril functie Ja
    tekstinvoerhulp (T9/iTAP) Ja
    polyfone beltonen Ja
    aantal polyfonic instrumenten 64
    realtones Ja
    geïntegreerde (MP:cool: audiospeler Ja
    headset meegeleverd stereo
    geïnstalleerde games 3
    Java (games) downloaden Ja
    adresboek 1000 namen en nummers
    voicedial 9 nummers
    memo recorder 3 minuten
    agenda functie Ja
    wekker Ja
    syncronisatie met Outlook Ja
    datamodem via infrarood Ja
    datamodem via bluetooth Ja
    datamodem via kabelaansluiting Ja
    datakabel meegeleverd USB
    carkit leverbaar Ja
    ingebouwde antenne Ja
    GSM frequenties 850 - 900 - 1800 - 1900 MHz
    quad band Ja
    UMTS Ja
    WiFi Ja
    GPRS klasse 32
    EDGE Ja
    EDGE klasse 32

Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Haha, iets heel anders dan waar je het over had. 8) Maar toffe telefoon. :cool:

Ik weet het niet zeker, maar het kan zijn dat je kaartje nog in gebruik is. Heb je applicaties gerunt die informatie van je microsd kaartje gebruikten, mp3 geluisterd oid? Veel mensen sluiten namelijk hun applicatie niet af, die blijft op de achtergrond gewoon runnen, en als je dan je kaartje eruit trekt kan ik begrijpen dat je wat mappen beschadigt. :) Maar dit is een gokje, zelf nog nooit mijn sd kaartje eruit getrokken. :+

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je moet op de "Power" knop drukken en dan Geheugenkaart Verwijderen doen. Dan haal je de kaart eruit en druk je op OK (staat ook op het scherm) Doe je dit niet, dan wist ie je complete SD.

14. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ja iets hogere klasse :9 Ben er dan ook van plan wel weer een poosje mee te doen.
    Maarja wel vet en altijd handig als reserve navigatie ding + andere leuke applicaties.
    Moet alleen nog een gps muis kopen dan.

15. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    net de nieuwe n95 besteld, 8gb. Is wel een vers dingetje volgens mij\o/.
    160 euro bijbetalen, plus abbo van 25 per maand. maar dan heb je ook wat. Wel verlengt btw.Meer info+plaatje

16. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Route 66 versie 7.3.545 Maakt wel gebruik van de interne GPS ontvanger.

Route 66 Mobile 7 Symbian S60 Europa Software maakt van uw Symbian S60-toestel een krachtig navigatiesysteem. De installatie is kinderlijk eenvoudig zodat u snel op pad kunt. Met deze versie van Mobile 7 komt u probleemloos van deur tot deur in heel Europa. U blijft op koers door de duidelijke gesproken rij-instructies en aanwijzingen op het scherm. En dankzij de gratis verkeersinformatiedienst rijdt u zo om de files heen.
    Gratis actuele verkeersinformatie

Mobile 7 biedt blijvend gratis actuele verkeersinformatie in België, Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Italië, Noorwegen, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Zweden en Zwitserland. Met uw mobiele telefoon en een GPRS-dataverbinding blijft u zelfs onderweg op de hoogte van verkeersopstoppingen, wegwerkzaamheden en ongelukken. In combinatie met zijn dynamische routing zorgt Mobile 7 ervoor dat u blijft rijden. En u kunt elke route uitbreiden met een onbeperkt aantal tussenpunten, ook vanuit uw persoonlijke contacten, favoriete bestemmingen en recente reisdoelen.
    Direct bellen met points-of-interest

Dit krachtige navigatiesysteem biedt natuurlijk alles om uw doel te bereiken. Bij gemiste afslagen berekent Mobile 7 onmiddellijk een nieuwe route. Dankzij de nachtweergave houdt u ook 's nachts goed zicht op de weg en het vogelperspectief geeft u het overzicht. En door de uitgebreide points-of-interest hoeft u nooit meer te zoeken naar hotels, restaurants en benzinestations. Hotelkamer reserveren of informatie opvragen? Tik een speciale locatie aan en u hangt meteen aan de telefoon. Kortom, Mobile 7 is met de afstand de beste!

Deze software wordt geleverd op een DVD maar om het op uw telefoon te installeren heeft u een kaartlezer nodig. U heeft een geheugenkaart van minimaal 512 MB nodig, 2 GB is aangeraden. De software werkt met een externe Bluetooth GPS-ontvanger, maar ook met de interne GPS-ontvanger van bijvoorbeeld de Nokia N95 en E90.

Krijg morgen mijn Nokia e65 binnen _O_

Laatst bewerkt: 18 dec 2007
  17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb veel verschillende navigatie-systemen geprobeerd TomTom 2 , 3 en 6 , Becker , Pioneer , Navman , Sony , Acer en ga zo maar verder.
    Voor mij voortaan alleen nog maar TomTom _O_

Gisteren de N95 + Bluetooth GPS meegenomen naar Duistland en dat werkte perfect.

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Heb je nog iets aan mijn site gehad Melbuuln?

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Van het weekend was de site offline , maar nu blijkt die wel te werken.
    Eventjes rond kijken daar.

Wel grappig Hindi ringtones.

20. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    OK:) We hebben zelf thuis een vdo dayton navigatie en een tom tom one, maar de vdo dayton vind ik veel fijner.

Op mijn mobieltje komt wel gewoon tom tom (veel voor te vinden :+)

//edit nog niet binnen :mad: hoop morgen.
    //edit2

Hij is binnen! _O_

*me like

Laatst bewerkt: 20 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina