Abosluut, ik zal erbij zijn.
Trouwens waar het nu -4 graden is, mensen aan de gluhwein zitten, de eerste winter in 120 jaar, ijs op de auto's, beuk zijn edele delen er afvriezen, kom ik net terug van een nachtelijk ritje op een rs250. Is de motor van een vriend van me, onbegrensd (zo'n 70 pk). Hebben al een keer eerder wat gereden, maar toen was het nogal druk. Nu is er geen hond op de weg, dus wij zijn even gaan toeren. Normale pak met thermo-ondergroend en 2 shirts aan, wel heb ik mn normale handschoenen even ingeruild voor 2 paar normaal, wat toch wel wat warmer was dan mijn AS tech's racehandschoenen.
Eerst even rustig rondgereden, toch wel vochtig overal. Toen even naar een nieuwe weg gereden, goed asfalt en niet glad. Daar voor het eerst es die motor doorgetrokken. voor ik het wist zat ik op 120 (lette op toeren) en dacht ik van: WOW met een erg brede glimlach. Helemaal voorover gebogen helemaal uit de wind, en maar trekken dat ding. Ben tot 10.000 gegaan, redline begint bij 13.000. Verbazingwekkend wat ze uit zo'n 250 cctje halen.
Edit: vergeet helemaal over de Duc van monster. _o_ Schi-te-rend Bas, vooral die Akra maakt het helemaal af met zijn donkere look. Dat zwarte accent op de tank is ook erg mooi. Ben je van plan om er ook nog andere richtingaanwijzers op te zetten?
Dikke hug van Sjoerd
Laatst bewerkt: 20 dec 2007