Humanity's Last Hope

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MerQ, 8 apr 2006.

  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Sorry spelfout :D
     
  2. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    Ja robert> ik , gelukkig ben jij fanboy dus maak ik me niet echt druk om wat jij vindt of zegt,

    Noem een datum van een match en ik kijk of ik foto heb, kijken wie boven aan staat oke?
     
  3. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Fanboy van wie? Man je weet hetzelf ook ga niet liegen jongen. Die 1v1 van jou vs robert... met normale wapens.
     
  4. Cander

    Cander Guest

    Haahaaa alsof jij een foto zou maken van een potje waar je niet bovenaan staat?
     
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Hahahha, je hebt nog gelijk ook! En als hij negatief staats trekt hij tog zijn internetkabel eruit \o/
     
  6. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    Er zijn 2 1op1's geweest alle 2 met agoc en ik won ereen en hij won ereen, maar wat wil je nu? en op lan inselen won ik ook dusse?
    En ik zeg toch kom 1op1 met alle wapens?

    Disconnect? dat betekend dat het teld als een loss, dus dat betekend dat hij meer wins moet hebben als mijn? all mijn stats zijn beter als die van hem dus ook de wins dus wie disconect er dan?
     
  7. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    Noem nu een match, Ik reaperis of dyanmic staat boven aan..
     
  8. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    stats stats stats, je bent een statshoer?
     
  9. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ey HLH, wat willen jullie bereiken met deze ruzie/discussie/whodever eigelijk?

    En als DrksphinXz toch niet jullie beste speler is, waar maak je je dan druk om? er zijn dan toch genoeg andere spelers met zijn niveau?
     
  10. De ijscoman

    De ijscoman THE DOA GOD

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    DrkSphnXz

    [​IMG]

    je praat alleen maar poep man, veel suc6 bij envy ik hoop dat je al je bullshit praatjes waar kan maken
     
  11. Cander

    Cander Guest

    RUTTIEE snapt het niet helemaal.
     
  12. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien niet, maar wats de big deal?
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Waarom zijn jullie boos als drkSphnXz een andere uitdaging zoekt of is er iets anders voorgegaan want misschien ken ik niet het hele verhaal
     
  14. Cander

    Cander Guest

    sphinxz denkt dat ie koning is. iedereen lacht m uit.
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik snap het niet echt :confused:

    R2andy (ofzo :+) is nu darksphinx en heeft de clan geleaved? Bestaat HLH nogsteeds of is de clan nu dood?

    Vond HLH altijd wel sympathieke groep, hoop dat dit wel zo blijft! :eek:
     
  16. Gimbly

    Gimbly Guest

    ojah HLH dood omdat drksphinx weg is wtf :'-( (o hou gwn je mond als je neit weet waar het over gaat>)
     
  17. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk bestaan we nog.

    @ drksphinx, al je bovenaan staat wil niet zeggen dat je de beste speler bent, nooit MLG gekeken?

    @Ruttie, misschien moet je eerst tegen je eigen teammate zeggen dan is het namelijk snel over. actie > reactie.
    En ookal is iemand niet de beste speler van het team, het was tog een team. tactics? vrienden? nu moet je toch 2 vervangers zoeken.

    Gim, leuke dag gehad? (sagi?) Ben vrijdag rond 11 thuis, moet vandaag nog opeens een extra opdr. maken voor NL.

    Greets
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  18. De ijscoman

    De ijscoman THE DOA GOD

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    MLG is wel ff heel iets anders neem aan dat je halo 2 bedoelt en die game draait o.a om individuele skill hoe goed je ben met BR enzo, bij COD is het wie de ander het eerst ziet wint het duel
     
  19. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    @RUTTIE: Het is zo, drksphinxz blijft liegen om zichzelf goed neer te zetten tegenover andere en het is gewoon zielig.
     
  20. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    ijscam, daarom heb je team mates die roepen waar vijanden zitten :eek: Daar heb je echt wel meer aan dan iemand die rond rent als een gek en telkens 1 kill maakt. (ik heb het niet over halo, maar over zowat alle games die op top niveau worden gespeelt)
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2007

Deel Deze Pagina