Ja robert> ik , gelukkig ben jij fanboy dus maak ik me niet echt druk om wat jij vindt of zegt, Noem een datum van een match en ik kijk of ik foto heb, kijken wie boven aan staat oke?
Fanboy van wie? Man je weet hetzelf ook ga niet liegen jongen. Die 1v1 van jou vs robert... met normale wapens.
Hahahha, je hebt nog gelijk ook! En als hij negatief staats trekt hij tog zijn internetkabel eruit \o/
Er zijn 2 1op1's geweest alle 2 met agoc en ik won ereen en hij won ereen, maar wat wil je nu? en op lan inselen won ik ook dusse? En ik zeg toch kom 1op1 met alle wapens? Disconnect? dat betekend dat het teld als een loss, dus dat betekend dat hij meer wins moet hebben als mijn? all mijn stats zijn beter als die van hem dus ook de wins dus wie disconect er dan?
ey HLH, wat willen jullie bereiken met deze ruzie/discussie/whodever eigelijk? En als DrksphinXz toch niet jullie beste speler is, waar maak je je dan druk om? er zijn dan toch genoeg andere spelers met zijn niveau?
DrkSphnXz je praat alleen maar poep man, veel suc6 bij envy ik hoop dat je al je bullshit praatjes waar kan maken
Waarom zijn jullie boos als drkSphnXz een andere uitdaging zoekt of is er iets anders voorgegaan want misschien ken ik niet het hele verhaal
Ik snap het niet echt R2andy (ofzo ) is nu darksphinx en heeft de clan geleaved? Bestaat HLH nogsteeds of is de clan nu dood? Vond HLH altijd wel sympathieke groep, hoop dat dit wel zo blijft!
Tuurlijk bestaan we nog. @ drksphinx, al je bovenaan staat wil niet zeggen dat je de beste speler bent, nooit MLG gekeken? @Ruttie, misschien moet je eerst tegen je eigen teammate zeggen dan is het namelijk snel over. actie > reactie. En ookal is iemand niet de beste speler van het team, het was tog een team. tactics? vrienden? nu moet je toch 2 vervangers zoeken. Gim, leuke dag gehad? (sagi?) Ben vrijdag rond 11 thuis, moet vandaag nog opeens een extra opdr. maken voor NL. Greets
MLG is wel ff heel iets anders neem aan dat je halo 2 bedoelt en die game draait o.a om individuele skill hoe goed je ben met BR enzo, bij COD is het wie de ander het eerst ziet wint het duel
@RUTTIE: Het is zo, drksphinxz blijft liegen om zichzelf goed neer te zetten tegenover andere en het is gewoon zielig.
ijscam, daarom heb je team mates die roepen waar vijanden zitten Daar heb je echt wel meer aan dan iemand die rond rent als een gek en telkens 1 kill maakt. (ik heb het niet over halo, maar over zowat alle games die op top niveau worden gespeelt)