Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Had die Cryslar over het hoofd gezien, heb nu alle showrooms gevonden. Meteen een MV Agusta F4 gekocht en die duurtste Aston Martin Vanquish.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Oei oei Rimlight Racer. }:] Van ruilen komt idd huilen. :):
    Ik ga binnenkort weer eens wat avondjes TDU spelen, de hoeveelheid plezier die ik aan deze game heb beleefd is ongelofelijk. Gewoon dat fcking grote eiland met dat geweldige exotische sfeertje en de mooiste bolides. _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2007
  3. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik heb hem laatst gehaald omdat ik gwn weer zin had in een nieuw autospel en geen zin had om veel te betalen :D. Ik heb PGR3 ingeruild en kon deze dus voor 20 euro kopen. Goeie deal vind ik, aangezien ik nooit meer pgr3 zal doen. Teveel gedaan en uitgestorven enzo :) Ik vind het een tof spel, psies wat je zegt, supergroot eiland en mooiste autos. Sommige dingen vind ik wel jammer, en dat is dat bij sommige auto's het geluid niet authentiek is. Ik kan pas van de auto genieten als het geluid en interieur naar mijn smaak is :) Ik vind bijvoorbeeld de Pagani Zonda en de Murcielago en de Spyker echt lekker klinken! Voor de rest moest ik wennen aan de manier van rijden, maar vind die inmiddels echt gaaf :+.

    Het is echt het ultieme spel voor de autoliefhebber, het gwn chill in je auto rondcruisen en je auto bewonderen :thumbs: maar ik zag dat er ook werd gesproken over een deel 2. Weten jullie dan iets meer over waar het zich afspeelt en meerdere auto's of?

    Wat ik me trouwens afvroeg was, ik heb bij mijn spyker andere velgen gekocht dan de standaard originele velgen. Hoe kan je dit weer terug veranderen? Door er nog 1 te kopen of?

    Groetjes.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2007
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nooit langer plezier aan een spel beleefd dan tdu, op midtown madness 3 na dan. het is egt een meesterlijk spel, met een paar piepkleine foutjes als de a.i. en de bandengeluiden. alles wordt echter weer goedgemaakt door al die auto's, de eindeloze mogelijkheden online en dat enorme eiland (wat ik 100% uit me hoofd ken :D:D:D:D)

    @ nemo je kan velgen niet terugveranderen. vind die donkergrijze grotere veelspaaks velgen wel mooier, zeker als je een zilvergrijze spyker hebt. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2007
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Rimm@ Jongen hoe kun je nou zoon mooie game wegdoen tegen zoon **** game.
     
  6. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsjah, da's wel zonde Rimm. Het racen ben ik al mee gekapt (kan niet tegen frustrerende races:'-(), maar ik mag nog graag de MV Agusta, Enzo, MurciƩlago en Viper coupƩ uitlaten \o/
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    @ kingof360 en rezne

    ja kweet het was gwoon een domme fout :9

    als ik tdu weer heb ga ik flink achievements halen :D ik was allang champion en ik had de 5000 mijl al gereden. als ik free roam rij ik altijd in de hardcore mode, ik hou nou eenmaal van realistisch racen :)
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2007
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    bij mediamarkt 22 euro, das toch geen geld. Heb hem gelijk meegenomen.
     
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    kzal ff me geld natellen :D
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    wel als je
    1. Tjerk heet
    2. Tjerk heet zonder geld
     
  11. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb em gekocht op bazar, hopelijk geen spijt :)
     
  12. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt er zeker geen spijt van!!
     
  13. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb em nu even gespeeld, coole game! Heb als eerste auto een alfa gehaald, leuke bak!
     
  14. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, ik wist niet dat je met je huurauto ook naar andere winkels kon gaan enzo maar heb zeker een goedekeus gemaakt door de alfa te kopen!
     
  15. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    zo vandaag nog eens de 200 km race gedaan. Nu liep mn xbox niet vast. 3x is dus scheepsrecht haha. Nu lekker 200.000 $ erbij. Tijd voor een nieuwe ferrari
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Net de duurste Lamborginhi gekocht bij de Lamborginhi Dealer, lekkere wagen :)
     
  17. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een enorm stuur he?! Heb hem zelf ook lekker wagen!
     
  18. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Hem hem zelf ook net gekregen , wel een lekker spel.
    Ik heb nu die alfa , Ken ik nu ook gewoon al naar elke dealer toe rijden of moet ik eerst races gaan doen voordat dat kan?
     
  19. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    je kan naar elke dealer rijden. Maar zou eerst ff wat geld gaan winnen voordat je erheen gaat.
     
  20. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja , ga ik doen heb nu de 350Z gekocht .
    Is wel een lekkere bak ,Eerst ff die races doen en dan naar volkswagen op het zuid-oosten toe lekker eindje cruisen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina