Klopt, ik heb hem laatst gehaald omdat ik gwn weer zin had in een nieuw autospel en geen zin had om veel te betalen . Ik heb PGR3 ingeruild en kon deze dus voor 20 euro kopen. Goeie deal vind ik, aangezien ik nooit meer pgr3 zal doen. Teveel gedaan en uitgestorven enzo Ik vind het een tof spel, psies wat je zegt, supergroot eiland en mooiste autos. Sommige dingen vind ik wel jammer, en dat is dat bij sommige auto's het geluid niet authentiek is. Ik kan pas van de auto genieten als het geluid en interieur naar mijn smaak is Ik vind bijvoorbeeld de Pagani Zonda en de Murcielago en de Spyker echt lekker klinken! Voor de rest moest ik wennen aan de manier van rijden, maar vind die inmiddels echt gaaf .
Het is echt het ultieme spel voor de autoliefhebber, het gwn chill in je auto rondcruisen en je auto bewonderen maar ik zag dat er ook werd gesproken over een deel 2. Weten jullie dan iets meer over waar het zich afspeelt en meerdere auto's of?
Wat ik me trouwens afvroeg was, ik heb bij mijn spyker andere velgen gekocht dan de standaard originele velgen. Hoe kan je dit weer terug veranderen? Door er nog 1 te kopen of?
Groetjes.
Laatst bewerkt: 21 dec 2007