- Je ziet hem in het begin van de film zelf electriciteit opwekken m.b.v generator. Water geen idee hoe hij daar aan komt, gebruikt hij dat?
Ik heb die generators onder het aanrecht inderdaad gezien , water klopte ook niet nee..
- Het virus kon niet door de lucht overgedragen worden naar dieren, daarom leven die nog. Komen gewoon van het wild of dierentuin of whatever. Wat ik me wel afvraag is, waar schuilen die in de avond
?
Inderdaad dat is dus de fout want als ze ''zo verschrikkelijke honger'' hebben dan val je toch gewoon met een troep een gnoe aan..er waren namelijk ook vampier honden.
- Dat de ramen in de ochtend open zijn komt omdat ze niet hoeve te laten zien dat hij ze opendoet. Hij sluit ze in de avond, wordt wakkeer en dan doet ie fitnessoefeningen. Moeten ze je dan alles laten zien?
nee hoor, het is gewoon vreemd dat hij wakker wordt met de ramen open...
- Hij was niet in staat om een antivirus te ontwikkelen... Eigenlijk had hij het allemaal mis. Hij beschouwde de vampieren als domme beesten, terwijl ze zeker intelligent zijn. Ze wilden elkaar verdedigen (meisje in de val), wisten de val na te bouwen, achter lokatie van zn huis komen etc...
Hoe werd die vampier in zijn kelder dan beter?
-De zendmasten van NY gebruikte hij toch? Zn radioberichtje werd ontvangen?:{
Ja om te verzenden, maar denk je niet als er een kolonie is dat hun ook wat berichten zouden versturen? (wat trouwens ook weer op de 28 lijkt),