MX vs ATV Untamed Informatie: In MX vs ATV Untamed zullen gamers wederom op stoere crossmotoren en all-terrain-vehicles (ATV’s) moeten racen in talloze off-road toernooien en evenementen. Het spel zal grote en drukker bezette buitengebieden bevatten waarin spelers rond kunnen rijden en mogen oefenen. Ook zal de X-cross carrièremodus toegevoegd worden, waarin alle acht verschillende voertuigen in het spel te spelen zullen zijn, evenals de EnduroCross spelmodus. Deze spelmodus zullen spelers racen op banen waar stukken hout, stenen en modderpoelen liggen, waardoor de rijkunsten van de speler en de nieuw toegevoegde zwaartekrachtsimulatie-engine op de proef genomen worden. Andere verbeteringen en toevoegingen aan de serie zijn de nieuwe power-slides, waardoor spelers meer controle hebben over hun machine en lekker door kunnen racen zonder te veel snelheid te verliezen en een assortiment aan nieuwe voertuigen waaronder de ORV Sport machines. Ook keren de Supercross evenementen terug, maar kunnen gamers ook in Opencross en andere races deelnemen. De online spelmodi zijn niet in detail uitgelegd op dit moment, maar THQ belooft dat alles ook online speelbaar zal zijn. Goed nieuws voor de fans van de verschillende off-road machines die MX vs ATV Untamed bevolken. Uitgever: THQ Ontwikkelaar: Rainbow studio Genre: Arcade/simulatie Racer Release: 7 maart 2008 Website: http://mxvsatv.com/ Let op!!! de demo is al te downloaden op xbox live!!! XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/1600/mx-vs-atv-untamed/ Nieuws items: Wat denken jullie ervan? mij lijkt het me wel een leuke game gezien ik zelf 8 jaar gecrosst heb en nu zelf supermoto rij. En er voor de rest geen aanbod is in dit genre???? Dat met die omgebouwde golfkarretjes, buggy's en monstertrucks boeit mij helemaal niet. Nog even de 8 type's van racen op een rijtje; Endurocross - Rijden op een baan met allerlij obstakels Outdoor nationals - De "buiten" crossbanen Supercross - De "stadium" banen, zeer krappe bochten met veel jumps Waypoint - Een landschap met poortjes waar je zo snel mogelijk doorheen moet. Supermoto - Crossmotoren met wegbanden op banen van asfalt en zand/onverhard Freestyle - Het uitvoeren van stunts om zo de meeste punten te winnen Minimoto - Race's op kleine crossmotoren (pitbike's) Op live met 12 man!!! en er zitten ook nog wat andere live-speelmode's bij.
Graphics zijn zeer matig en ongedetailleerd. Monstertruck racen is wel aardig en freestyle doet me denken aan een ander motorcross spel van een paar jaar terug wat er bijna hetzelfde uitzag, en waar je ook teruggeschoten(!!) werd als je te ver buiten het level komt. Er zit ook offline multiplayer in btw.
Vond de demo wel grappig, maar weet niet of ik het snel zelf zou kopen. Motorcross ligt me meer dan squads. Van tijd tot tijd speel ik MX Unleashed op de Xbox, om even lekker rond te scheuren.
dus als ik het goed begrijp heeft het spel free-roam? zelf hou ik van quadrijden. kan het ook goed. er was nooit een game op de xbox 360 waar je op quads kon rondrijden. demo was leuk en het speelt vrij realistisch. ik vroeg me echter af of het spel niet saai zou worden. met free-roam zou dat niet zo zijn.
De demo was wel aardig, speelde best lekker. Maar de full game ga ik zeker niet full price aanschaffen. Misschien ooit nog, voor een tientje.
Je kan hem op Play-Asia bestellen. Daar is hij zonder regioprotectie en hij is op voorraad. Voor 35 euro.
Motorcross Madness, wel grappig. Maar ga er zker geen 60 euro'tjes voor neerleggen. Plus een hele lange wacht tijd en verzendkosten
Jeh er zit free-roam in en dat kan je idd uren doen. Dit spel is echt vet! Lang geleden, dat ik zo fanatiek bezig ben geweest met een spel, het werkt gewoon perfect. Dit spel is zeker de moeite waard!
Hoe kom je zo snel aan de game? Op zich lijkt me de game wel tof... heeft redelijke reviews gekregen tot dusver, maar de grafisch is het wel een teleurstelling... maar daarentegen is de gameplay weer als vanouds.
in amerkia is hij al uit, alleen in europa nog niet. Ik ga hem direct bestellen, ben gek als ik nog eens 3 maanden moet wachten + 20 euro duurder in NL. dus i.i.g. bedankt voor de link naar play-asia
Nou zo vet is dat free roam niet, kale vlakten met hier en daar een stunt parcours, tegenstanders die maar een beetje doelloos rondcrossen. Je ziet zelfs de vierkante texture vlakken op de grond, zeg maar het herhalende patroon ...
ik denk dat ik hem ook ga bestellen.. heb wel weer eens zin in een Motorcross spel. wat stelt de Enduro eigenlijk voor.. is dat moeilijk of alleen maar boomstammetjes waar je over moet.
http://media.xbox360.ign.com/media/882/882492/vids_1.html Daar heb je allemaal filmpjes daar kan je ook zien hoe het endurocross eruit ziet. Ik heb hem al besteld, voor 38 incl verz. hopelijk heb ik hem half jan.