1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MX vs ATV Untamed

Discussie in 'Algemeen' gestart door dromped, 21 dec 2007.

  1. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    MX vs ATV Untamed

    [​IMG]

    Informatie:

    In MX vs ATV Untamed zullen gamers wederom op stoere crossmotoren en all-terrain-vehicles (ATV’s) moeten racen in talloze off-road toernooien en evenementen. Het spel zal grote en drukker bezette buitengebieden bevatten waarin spelers rond kunnen rijden en mogen oefenen. Ook zal de X-cross carrièremodus toegevoegd worden, waarin alle acht verschillende voertuigen in het spel te spelen zullen zijn, evenals de EnduroCross spelmodus. Deze spelmodus zullen spelers racen op banen waar stukken hout, stenen en modderpoelen liggen, waardoor de rijkunsten van de speler en de nieuw toegevoegde zwaartekrachtsimulatie-engine op de proef genomen worden.

    Andere verbeteringen en toevoegingen aan de serie zijn de nieuwe power-slides, waardoor spelers meer controle hebben over hun machine en lekker door kunnen racen zonder te veel snelheid te verliezen en een assortiment aan nieuwe voertuigen waaronder de ORV Sport machines. Ook keren de Supercross evenementen terug, maar kunnen gamers ook in Opencross en andere races deelnemen. De online spelmodi zijn niet in detail uitgelegd op dit moment, maar THQ belooft dat alles ook online speelbaar zal zijn. Goed nieuws voor de fans van de verschillende off-road machines die MX vs ATV Untamed bevolken.

    Uitgever: THQ
    Ontwikkelaar: Rainbow studio
    Genre: Arcade/simulatie Racer
    Release: 7 maart 2008
    Website: http://mxvsatv.com/

    Let op!!! de demo is al te downloaden op xbox live!!!

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1600/mx-vs-atv-untamed/

    Nieuws items:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Wat denken jullie ervan? mij lijkt het me wel een leuke game gezien ik zelf 8 jaar gecrosst heb en nu zelf supermoto rij. En er voor de rest geen aanbod is in dit genre???? Dat met die omgebouwde golfkarretjes, buggy's en monstertrucks boeit mij helemaal niet.

    Nog even de 8 type's van racen op een rijtje;

    Endurocross - Rijden op een baan met allerlij obstakels
    Outdoor nationals - De "buiten" crossbanen
    Supercross - De "stadium" banen, zeer krappe bochten met veel jumps
    Waypoint - Een landschap met poortjes waar je zo snel mogelijk doorheen moet.
    Supermoto - Crossmotoren met wegbanden op banen van asfalt en zand/onverhard
    Freestyle - Het uitvoeren van stunts om zo de meeste punten te winnen
    Minimoto - Race's op kleine crossmotoren (pitbike's)

    Op live met 12 man!!! en er zitten ook nog wat andere live-speelmode's bij.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Graphics zijn zeer matig en ongedetailleerd. Monstertruck racen is wel aardig en freestyle doet me denken aan een ander motorcross spel van een paar jaar terug wat er bijna hetzelfde uitzag, en waar je ook teruggeschoten(!!) werd als je te ver buiten het level komt.
    Er zit ook offline multiplayer in btw.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2007
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond de demo wel grappig, maar weet niet of ik het snel zelf zou kopen. Motorcross ligt me meer dan squads.
    Van tijd tot tijd speel ik MX Unleashed op de Xbox, om even lekker rond te scheuren.
     
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik het goed begrijp heeft het spel free-roam?

    zelf hou ik van quadrijden. kan het ook goed. er was nooit een game op de xbox 360 waar je op quads kon rondrijden. demo was leuk en het speelt vrij realistisch. ik vroeg me echter af of het spel niet saai zou worden. met free-roam zou dat niet zo zijn.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    De demo was wel aardig, speelde best lekker. Maar de full game ga ik zeker niet full price aanschaffen. Misschien ooit nog, voor een tientje.
     
  6. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hij te koop in Nederland?
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Je kan hem op Play-Asia bestellen. Daar is hij zonder regioprotectie en hij is op voorraad. Voor 35 euro.
     
  8. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Motorcross Madness, wel grappig. Maar ga er zker geen 60 euro'tjes voor neerleggen.

    Plus een hele lange wacht tijd en verzendkosten :+
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    5 - 10 dagen levertijd en nog 2,30 euro verzendkosten.
     
  10. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    dus 1 à 2 weken. En soms is dat lang!
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    daar heb je gelijk in. Bij mij ging het mis en ik moest 3 weken wachten.
     
  12. bounciebounce

    bounciebounce Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeh er zit free-roam in en dat kan je idd uren doen. Dit spel is echt vet! Lang geleden, dat ik zo fanatiek bezig ben geweest met een spel, het werkt gewoon perfect. Dit spel is zeker de moeite waard!
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je zo snel aan de game?

    Op zich lijkt me de game wel tof... heeft redelijke reviews gekregen tot dusver, maar de grafisch is het wel een teleurstelling... maar daarentegen is de gameplay weer als vanouds.
     
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt.
     
  15. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    in amerkia is hij al uit, alleen in europa nog niet. Ik ga hem direct bestellen, ben gek als ik nog eens 3 maanden moet wachten + 20 euro duurder in NL.

    dus i.i.g. bedankt voor de link naar play-asia :)
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    volgens mij is deze beter dan motorstorm op de ps3
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nou zo vet is dat free roam niet, kale vlakten met hier en daar een stunt parcours, tegenstanders die maar een beetje doelloos rondcrossen.
    Je ziet zelfs de vierkante texture vlakken op de grond, zeg maar het herhalende patroon ...
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik denk dat ik hem ook ga bestellen.. heb wel weer eens zin in een Motorcross spel. wat stelt de Enduro eigenlijk voor.. is dat moeilijk of alleen maar boomstammetjes waar je over moet.
     
  19. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik moet nog ff met me ouders overleggen en dan bestel ik hem ook
     

Deel Deze Pagina