Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg iedereen wel toe. Had daarstraks ook een leuke vorm van private match met een paar Nederlanders, Map was crossfire, we deden headshots only, en dan RPG en knife alleen gebruiken met Free for all. Dan schoten we de RPG's op lichaamshoogte zodat het niet te makkelijk killen is, en verder smoke en flash/stun only. Dikke chaos maar echt lachen :)

Verder ook net KD van 1.75 gehaald :) Ben Sabotage gek, maar heb wel m'n wins ermee verlaagt van 0.89 naar 0.71 :x

2. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor online potjes mag je mij ook toevoegen! Ik ben nog niet zo goed en ik speel het ook nog niet zo lang, maar mij gaat het vooral om het plezier! (natuurlijk doe ik wel serieus ;))

3. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    ik loop nu eigenlijk vaak met last stand. en dat werkt nog best goed!!

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Gister wel mooie score bij domination geloof ik haha iets in de 600. Hele tijd bij een Bravo punt volgens mij (weet niet hoe de map heet, maar hele kleine met veel containers) zwaar veel score en gehaald heel veel mensen geknifed.

Speel trouwens nog altijd met de M16 :eek:.. gewoon standaard wapen en die speelt gewoon lekker...
    In de wat dichtere levels vaak de uzi.

Laatst bewerkt: 27 dec 2007
  5. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Domination ftw!}:]
    Sta meestal bovenaan met Score maar heb ook weleens een negatieve K/D ratio, maar dat is niet belangerijk imo, als ik maar win!

6. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Een van de laatste levels dat je die bommen moet stoppen in een bepaalde tijd. Op hardened kreeg je nog een checkpoint er tussen in en bij veteran is die weg dus moet je dat pokke eind met dat kut stuk in een keer doen. >_<

7. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de beta op een 70cm scherm gespeeld, en was toen al tof.
    Vandaag complete spel binnengekregen, en speel het nu op de beamer. Ongelooflijk wat een spel :D

8. Pascallo

Pascallo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt Call Of Duty 4 online niet zoals het hoort te werken.. Ik kan wel in Private Matches komen, maar als ik gewoon op Find Match klik, vindt 'ie niets en als iemand mij uitnodigd voor een game, krijg ik steeds een error.. weet iemand misschien hoe dit komt?

9. bartvdhulst

bartvdhulst Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is je NAT open bij test network settings? anders moet je dit fixen zie daarvoor de thread in de xboxlive section

10. Pascallo

Pascallo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    momenteel staat er bij NAT , strict,... dus die zal dan wel aangepast moeten worden?

11. bartvdhulst

bartvdhulst Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Irri altijd als je een chopper kan roepen en dat er een paar anderen in de kamer heb zitten die hem ook kunnen roepen. Iedereen maar aan het bashen op die d-pad 8).

Wel gaar trouwens, ik ben level 42, en als ik bij global kijk, sta ik tussen allemaal rank 49 geplaatst. Alleen ik heb 15.30 gespeeld en zij al meer dan een dag, of dagen.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Komt omdat jij zo goed bent! :):

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hoe zit dat nou eigenlijk? Als ik bij een private match uit wil zetten dat mensen tijdens het spel kunnen joinen, worden er altijd wel een aantal man uit de party geflikkerd. Een bug in het systeem die binnenkort geupdate word of doe ik iets fout? :x

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Neen, maar leg dat is uit. Want ik heb toch dezelfde aantal experience. Of heb je nog een balkje wat loopt met het aantal gespeelde potjes o.i.d.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb geen flauw idee Mark.

17. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Er is een verschil tussen XP en Score

18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij niet.

Wat wel jammer is in TD is als je in zon brak team zit. Ik stond vandaag met een verschrikkelijke score van 8-17 nog eerste van mn team. Zo vervelend als je zo'n beetje alles alleen moet doen. Probleem is dat dan altijd de tegenstanders van alle kanten komen omdat je team niks tegenhoudt. Maar soms is het ook wel lekker dat je dan lekker veel voor jezelf houdt:9

19. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging vanmiddag maar weer es ff COD spelen online,
    nadat ik ongeveer full time Assassins Creed speelde.
    Ik ging ff met wat guns maar uiteindelijk blijft die AK 47 gewoon ownen :)
    Echt lekkere potjes 34-11 enz..

20. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Daarnet wat lekkere potjes achter elkaar gehad. 4x achter elkaar meer dan 30 kills en een kill streak gehaald van 21. Tot nu toe mijn hoogste. En mijn kill/death ratio opgehoogd van 1.58 naar 1.63. Vraag me niet waarom, maar op de een of andere manier kick ik heel erg op die k/d ratio. Na bijna elk potje kijk ik weer of die veranderd is:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina