1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    1e zomervakantie van 2007 is alweer geoekt \o/

    15 daagse vliegreis naar de Costa Brava (Santa Susanna) Whoopidoo!

    :cool:
     
  2. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Mooi topic dit. Beetje dromen. :)

    Heb zelf in de gedachten om dit voorjaar een last minute te boeken naar Jamaica/Dominicaanse Republiek. En in december een week New York. Maar goed, eerst maar eens kijken met werken en school.
     
  3. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand eigenlijk ooit zo'n last minute vakantie gedaan? Dat je gewoon met wat vrienden op het vliegveld maar ziet welke ticket goedkoop is? Ik heb verhalen gehoord van mensen die op die manier voor iets van 100,- naar thailand zijn geweest... Maar de terugticket is dan helaas meestal wel full price.
     
  4. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    vakantiehuisje egmond aan zee met vriendin:)
     
  5. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb afgelopen jaar gebackpackt door Zuid Oost Azie heen en ga in februari weer 3 weken naar Thailand (heimwee). In de zomervakantie is het plan om met 3 andere gasten een busje te kopen en dan door Scandinavië te gaan trekken \o/
     
  6. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Binnen nu en 2 weken een vakantie boeken richting de Dominicaanse. Alleen nog even kijken welk resort en voor hoeveel dagen. :)
     
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    15 dagen chersonissos!

    iemand tips, ervaringen, aanraders?
     
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb geen tips maar wel ervaringen. Ik ben er 2 jaar geleden geweest met 11 vrienden en heb er een supervakantie gehad! Je kunt er heerlijk naar het strand gaan (of star beach) en 's avonds geweldig uitgaan. De Bio Bio was toen mijn favoriete tent (heet inmiddels de jungle geloof ik) en New York was erg gezellig.

    Al met al een zeer goede keuze, wordt een topvakantie :b:
     
  9. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Na mijn bovenstaande bericht zal ik gelijk mijn eigen plannen posten.

    Ik ga dit jaar naar Gran Canaria, appartementencomplex Las Algas om precies te zijn. Iemand toevallig ervaring met Gran Canaria? Is het enigzins vergelijkbaar met Kreta en Kos?

    Ik heb er in iedergeval heel veel zin in _O_
     
  10. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het dit jaar Spanje wordt.

    Niet zo'n breeezaah vakantie met wegrotten op het strand in Salou of Tenerife, maar naar een stad als Madrid of Barcelona. Lijkt me geweldig.
     
  11. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Dacht schop hem maar eens omhoog, het boeken is namelijk al weer begonnen.

    Wij gaan naar chersonissos, zover zijn we al. Vorig jaar naar lloret geweest maar nu willen we weer een stapje verder. Maar mijn vraag voor de mensen die er zijn geweest: Gaan er super veel mensen naar dat Star Beach? En is het dan relaxter om dicht bij Star Beach te zitten en wat verder weg van het centrum of vice versa?
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Vorig jaar ging ik naar Blanes, dit jaar word het weer Blanes. Blijft een vette plaats waar ik graag weer heen wil :)
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Weekje terschelling geboekt met 14 vrienden en daarna de resterende tijd van de vakantie doorbrengen in ons huis in spanje :)
     
  14. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga waarschijnlijk 3x naar amerika in 2008. De eerste keer is in februari, dan ga ik met een maat van mij een weekje Las Vegas doen. De tweede keer zal in de zomervakantie worden, moet nog even kijken wanneer en waar. En de 3e keer zal aan het eind van het jaar zijn, dan ga ik een vriend op zoeken die rond die tijd in amerika stage loopt.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    M'n vriendin en ik zijn een beetje aan het rondkijken voor een vakantiebestemming voor de zomer van 2008. Momenteel gaat onze voorkeur uit naar de volgende 3 bestemmingen:
    • Madeira
    • Zakynthos (Griekenland)
    • Marokko
    Vooralsnog neigen we het meest naar Marokko en het plan is om dan een groepsreis (á la Shoestring.nl) te boeken. Je ziet dan veel van het land en je hoeft dan zelf weinig te regelen. Iemand ervaring met vakanties in Marokko? Waar moet je op letten, wat zijn aanraders (al worden de meeste trekpleisters sowieso wel aangedaan met zo'n groepsreis).

    Of hebben jullie betere ideëen qua bestemming? Laat maar wat horen! :)
     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Wij, een vrienden groep van 20 jr en ouder, zijn ons aan het orienteren voor de aankomende zomervakantie. De voorgaande jaren zijn we naar Kreta, Kos en Gran Canaria geweest.

    Heeft er iemand nog tips? Strand en uitgaan zijn het belangrijkst, enigzins betaalbaar zou leuk zijn. Misschien weet iemand een relatief onbekende bestemming die in opkomst is?

    Ik wacht met smart :)
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Een vriendin van mij is naar bulgarije geweest en vond het daar helemaal super. Niet duur en geweldige uitgaansmogelijkheden.
    Er zal alleen geen strand bij zijn, of het moet zo'n aangelegd strand ergens zijn.


    Zelf ga ik met 6 vrienden naar kreta toe. Wilden eerst zo'n villa nemen maar dat was te duur voor sommigen dus nu hebben we geen 2 appartementen genomen. 12 dagen vanaf 10 augustus:) heb er nu al zin in\o/
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben een marokkaan:p en met 20 jaar ervaring:p

    Tip 1: Prachtig land, vooral als je van Arbische cultuur houdt met een mix van het westen.
    Tip 2: Marrakech ( je weet niet wat je ziet, vooral als de zon ondergaat en het feest lost barst)en Agdir, Fes, Hoceima, Rabat zijn de aanraders!
    Tip 3: Geloof nooit de prijs die ze je geven, haal er maar makkelijk de helft van af.
    Tip 4: je gaat diaree krijgen, ook al bezoek je de beste tenten. Dus neem van remmers mee
    Tip 5: geen water uit de kraan:p
    Tip 6: Bezoek ook de natuur gebieden, die zijn echt prachtig.
    Tip 7: Probeer wat cultuur mee op te pikken, zoals dans en muziek

    Nog vragen dan hoor ik het wel :D
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  19. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ga naar aaaaaaaaaaaaaruba:D:D

    + mooi eiland veel zon.
    +kunt er veel doen

    +/- uitgaan weet ik niet doe ik ook nog niet:p

    - lange reistijd, bij ons was het van deur tot deur 24 uur!!!
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ghehe daar ook al. In Egypte heb je dat ook heel veel, in ieder geval als je een toerist bent. :+
     

Deel Deze Pagina