Zo… Dit wordt mijn allerlaatste reactie hier, waarin ik nog even het e.e.a. verduidelijk…
Een dergelijke reactie had ik al verwacht van je, *NERAZZURRI*… Natuurlijk ben je nu in je eigen ogen de gevierde man… Je denkt wellicht dat ik een rare ben die niet tegen kritiek kan, dat is je goed recht… Maar ik heb zo langzamerhand genoeg gezegd hier, ik heb al zeer lange tijd gediscussieerd met mensen die mij aan willen vallen, me een duivel hebben genoemd, aangeven dat ze vinden dat ik onzin uitkraam, dat ik kunstmatige scheidingen aanbreng, en ga zo maar door… Het is welletjes geweest… Ik heb hier al langer over nagedacht achter de schermen, en ik ga niet verder in op lui die mijn bijdragen hier afdoen door mij persoonlijk aan te gaan vallen…
Dat jij denkt dat ik niet tegen een stootje kan, ook prima… Het mooie hiervan is dat je mij niet kent, je leest alleen mijn woorden… Ik zie vaker jouw soort op forums… Ik draai al wat jaartjes mee in de forumwereld… Jij bent aan je woorden te zien bezig om te provoceren… Niet zozeer val je een mening aan, je probeert mij persoonlijk te raken… En je denkt blijkbaar ook nog dat het effect heeft, anders ga je er niet zo op door… Dat doe je dus wel… Ik vind het vrij respectloos om mijn schrijven af te doen met “verdraaiingen”, “gezwam”, ik moet niet zo “zaniken”, ik roep “lukraak dingen”, wat ik schrijf “slaat nergens op”, etcetera… Het lijkt me evident dat – indien ik jou een zwamkous zou noemen – jij dat ook niet leuk zou vinden… Of wel soms?
Nee, je probeert mij volgens mij belachelijk te maken door mijn schrijfsels met een paar steekwoorden te duiden als gezwam en dergelijke, en daar tegenover stel je dan jou mening, waarin je volgens jezelf aantoont dat ik maar wat onzin zit uit te kramen… Dat is geen discussie, dat is iemand opzij proberen te schuiven en vervolgens jezelf in het "mooie" licht te stellen… Je beweert dat ik er niks van begrijp, van de boeken van Dawkins… Maar ook al zou ik er niks van begrijpen, dat is niet jouw probleem… Maar je maakt er wel een issue van, niet om een respectvolle discussie aan te gaan, nee… Je denkt dat het leuk is om mij in een hoek proberen te drukken en vervolgens aan te geven hoe gelijk je zelf eigenlijk hebt… Wie probeer je te overtuigen? Mij niet in ieder geval…
Je liegt er zelfs voor om mij in een kwaad daglicht te stellen, want je stelt dat ik je letterlijk een "idioot" noem... ik citeer:
Ik zie dat echter nergens staan in mijn reacties, waar lees jij dat? Sterker nog, je gaat je eigen leugen proberen te versterken door er smalend op te reageren dat ik je zou beledigen… Jij bent het dus die hier beledigt en verdraait, en ook nog eens de rollen probeert om te draaien… Maar goed, ik heb zoals gezegd vaker te maken gehad met jouw soort, prima…
Ik besluit om hier te stoppen, omdat ik geen zin meer heb om mijn woorden te verspillen aan rare lui die van mening zijn dat ze zouden moeten proberen om anderen persoonlijk onderuit te halen… Je speelt de stoorzender en dat is irritant… Maar ja, ik heb er weinig vertrouwen in dat je mijn standpunt zal respecteren, maar dat is verder niet erg hoor… :b:
Klik om te vergroten...